Gå til innhold

Hva slags idoler er de?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Lurer på hva flat mage er da jeg (ingen mage?)! Jeg synes egentlig magen hennes er litt for flat. Hun burde spise litt mer synes jeg!

Det fokuseres alt for mye på kropp for tiden. Synes at det burde vært mer personlighet og sjarm (Marilyn Monroe f.eks)enn silikon og plastikk!!!

Jeg er heldigvis over den alderen nå og synes at det er viktigst å trives med det man har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Shakira hadde iallfall ikke lurt meg, etter min mening er hun ultratynn og ser ikke normal ut. Hater dessuten jenter som vrikker mest mulig på seg for kun å spille på sex. Nei, få fler naturlige jenter!

-en av de få guttene på forumet-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe-så nå skal det være flat mave også?

legger den til lista mi over håpløse ting som

-ingen cellulitt

-ingen hofter og rumpe

er vi damer eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guess What: Må skuffe deg (litt); jeg er jente...

Men som jeg sier, og står for; Jeg er en gutt fanget i en (vakker) kvinnekropp, men som er homo....

Det passer så sinnsykt bra til meg (",)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke akkurat *gliser*

Det jeg mener er at jeg er ei jente med bein i nesa, kvinnelig, men har alltid vært en av gutta. Prater lettere med dem, og de jentene som er mine nærmeste venner er slik også.

I like guys, har kjæreste dvs at jeg er heterofil. Så jeg har nok ingen tendenser til å ville kle meg i herreklær osv.

Har draget så det suser, men er svært selektiv. Jeg har maaaaasse kompiser, men også mye venninner, men som forklart litt over; de jeg har rundt meg til daglig er kompiser eller de venninnene som er slik jeg er.

Ikke noe Esben/Esther her i gården nei...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...