Gå til innhold

Hva slags idoler er de?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg sa på MTV tidligere i dag og fikk se både Britney Spears og Shakira. Men hva slags forbilder er de egentlig og er det egentlig musikken deres som selger? Aldri har jeg sett videoer som har mindre med enn sang å gjøre enn med de to! Shakira går i minimalt med klær og vrikker på seg mest mulig, er dette noen god musikkvideo? Og Britney Spears virker på meg veldig falsk og uekte. Er dette noen forbilder barn bør ha?

Hva mener dere, er det bare meg som reagerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo bare å slå av tv'en. Men det er litt vanskelig å slå av en tv forann et barn i full utviling som ser på nyeste musikkvideo til Britney Spears.

Ja, jeg reagerer. Men sex selger nå.

Man trenger ikke respektere det, men man må inse at man kan ikke stoppe moten.

Men de velger jo selv, å se billig ut. Vi skal bare passe på seg selv vi, så får de andre (artistene?) gjøre som de vil.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at det er skummelt!

Det er ikke rart at unge jenter kler seg som de gjør. Og jeg er redd for at dette kan øke voldtektsstatistikkene drastisk.

I tillegg er det jo en fare for at jenter sammenligner sin egen kropp med disse jentenes og får spiseforstyrrelser.

Men det er vel ikke noe å gjøre. Sex selger og vi får bare prøve å forklare de unge hvoran ting henger sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Tja Shakira er jo ett "bedre " idol enn Britney er;I d minste er hennes kropp "hennes".Ifølge Sør-Amerikanske Idealer er hun bortimot perfekt: m brede hofter og små pupper.La oss håpe hun forblir slik og ikke putter silikon i puppene eller r###,D er jo så sinnsykt usexy!

Jeg kan bli lesbe for Shakira!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at Shakira her en sunnere kropp en Britney. Hun er ikke så masseprodusert.

Jeg synes faktisk at Anastacia er et flott forbilde jeg. Hun har stort sett litt klær på seg og er ikke SÅ mager. Dessuten har hun sin egen stil og glimt i øyet. Det oooser ikke plastikk lang vei i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg kan også bli lesbe for Shakira icon_biggrin.gif *ler*

Men, Sexy Sadie, hun er nok opptatt *sukk* Hun er sammen med sønnen til presidenten i Colombia.

_________________

~Vinga~ hoppe.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Vinga den 2002-04-03 15:58 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville nokk stemme på Alisha Keys...

Hun spiller vel ikke så alt for mye på sex..

Jeg personlig synes hun er langt mer pen enn de to andre "ludderne".

Hun ER faktisk flink til å synge live oxo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lea: Hvis voldtektstatistikken skulle øke fordi unge jenter har lite klær på seg, så har du lave tanker om menn... Som om de er HELT uten selvbeherskelse og at alle tanker i det store hodet overstyres av det lille hodet. Om menn var slik ville samfunnet være trist(ere)!

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min favoritt er hun dama i texas (aner ikke navnet og liker ikke musikken noe særlig, men...)

ser spennende ut...

våryre hilsner icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har Shakira brede hofter??? Sier hvem?? Jeg synes hun er superslank over hoftene jeg?

Eller er det bare jeg som har en annen standard oppi hodet mitt? icon_razz.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vinga: Shakira har hofter som er GRISESEXY. Det er slik kvinner skal være!!! Hipp hurra for Shakira, Jennifer Lopez og de andre ufattelige damer som finnes i verden.

Sier det igjen; Shakira hadde lurt meg... hi hi...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Yes!! Sahkira har brede,kvinnelige hofter (Ingen guttekropp der igården nei!)

tipper på at barna vil bare sprette ut av henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusen: Er du gutt eller jente icon_razz.gif

Bare lurer jeg...

Kult om du er gutt. Vi trenger flere her inne12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Amarone: Tror ikke det var akkurat sånn jeg mente det. Men de som er potensielle voldtektsforbrytere blir kanskje enda mer fristet hvis jentene går sexy kledd. Dette kan faktisk få folk/menn til å tippe over.

De som er sprø nok kan til og med mene at jentene BER om å bli voldtatt!

Mente ikke dette som noen kritikk mot menn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Ikke legg skylden på jentene hvis menn ikke kan holde seg i skinnet bare fordi de ser en bar mage! D er jo ofte unnskyldningen deres; "hun gikk der så lettkledd og Fristet meg" eller " Hun måtte mene noe m d at hun var så blid og hyggelig og i miniskjørt...hun formelig ba om d"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shakira KAN jo definitivt synge! selv om jeg for min del kan skru av tvn når jeg hører sangene hennes! Hun har flott kropp, det er ikke det, men jeg synes videoen spiller for mye på sex.

Men dersom dere ser bilder av henne fra den popstjernen hun faktisk har vært allerede i flere år, i hjemlandet (er det vel?), så er ikke den imagen hun har fått nå den hun har valgt selv tror jeg. Da har hun plutselig endret seg ihvertfall! 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shakira ser "normal" ut i forhold til de andre, men jeg ble litt skremt da jeg trente i går og hørte to jenter ved siden av meg prate om at Britney ikke hadde spesielt flat mave.... Da lurte jeg litt på hva slags ideal de hadde i hodene sine!

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...