Midnattsol Skrevet 30. mars 2003 #1 Del Skrevet 30. mars 2003 Lurer på om det er noen her som studerer eller har studert sosiologi? Er interessert i hva dere synes om studiet og om hvordan det er å få seg arbeid etterpå. Er det kanskje noe sosiologer her som kan fortelle litt om arbeidet dere gjør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 31. mars 2003 #2 Del Skrevet 31. mars 2003 Har en venninde som studerte det. Hun var ihvertfall kjempefornøyd. Man kan jo også ta kriminologi, hvis man er mer interessert i "den typen mennesker". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 31. mars 2003 #3 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg studerer sosiologi og er kjempeglad i faget!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 31. mars 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 31. mars 2003 Hvordan er det med å få seg jobb etterpå da tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 31. mars 2003 #5 Del Skrevet 31. mars 2003 Har jeg ikke tenkt over, jeg studerer d fordi jeg har lyst til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå