Ruby Skrevet 30. mars 2003 #1 Del Skrevet 30. mars 2003 Men litt vanedannende; (nå er dere alle advart) http://www.miniclip.com/topsyturvy.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 31. mars 2003 #2 Del Skrevet 31. mars 2003 Grr... jeg måtte jo prøve.. og nå har jeg da sitti her med det i en halv time.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 31. mars 2003 #3 Del Skrevet 31. mars 2003 Forferdelig .. første forsøk 33800 .. og det må jeg bare slå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 31. mars 2003 #4 Del Skrevet 31. mars 2003 Hvorfor mååååå jeg være så nysgjerrig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. april 2003 #5 Del Skrevet 3. april 2003 .. skulle aldri klikket meg inn her ... er blitt helt avhengig ... har nå rundet 80.000 og er på god vei til å klikke meg til en senebetennelse.... Må kanskje ta pause i helgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 3. april 2003 #6 Del Skrevet 3. april 2003 Aaarg.. helt avhengig.. Fikk 26160 poeng på første. å det må jeg også bare slåå... Hehe, liker OG hater slike spill.. Kan sitte i timesvis..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå