super Skrevet 30. mars 2003 #1 Del Skrevet 30. mars 2003 Hvis dere vil spare penger, men kjøpe bra produkter fra bl.a. Christian Dior, Biotherm, Clarins, Clinique, ta en tur innom Smart Club. De har utvidet kosmetikkavdelingen (det er en liten stund siden), og den blir bedre, selv om den ennå ikke er så veldig bra. De har noe som er litt billigere, så alle monner drar. Sist gang jeg var der hadde de slått 115,- kr av Elizabeth Arden's Visible Difference, hvis jeg ikke husker feil. Løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heidi Skrevet 30. mars 2003 #2 Del Skrevet 30. mars 2003 De har sikkert mye bra, men av prinsipp så nekter jeg å betale for å få lov til gi de pengene mine i bytte mot varer... Da handler jeg heller på et lite parfymeri... men det er nå meg da. :-? Hilsen Heidi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 31. mars 2003 #3 Del Skrevet 31. mars 2003 De har sikkert mye bra, men av prinsipp så nekter jeg å betale for å få lov til gi de pengene mine i bytte mot varer... Da handler jeg heller på et lite parfymeri... Du trenger ikke å være medlem for å handle på Smart Club lengre. Eneste "fordelen" med å være medlem er at de har enkelte "gode" medlemstilbud. Ellers er det fritt fram for alle å handle der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå