Gå til innhold

Hva er ditt forhold til Ikea?


Ruby

Anbefalte innlegg

Gjest Alive

Ikea-poeng: 30.

Du er neppe en Ikea-elsker, men plages av hodepine ved tanken på en tur til varehuset. De få gjenstandene du har fra Ikea har du kjøpt av ren nødvendighet

Skulle ønske tiden strakk mer til, men klesbutikker derimot... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Ikea-poeng: 32.

Du er neppe en Ikea-elsker, men plages av hodepine ved tanken på en tur til varehuset. De få gjenstandene du har fra Ikea har du kjøpt av ren nødvendighet.

Hehe...det var som forventet...Har egentlig ikke sansen for Ikea. Alle småtingene er morsomme, og kan nok finne mye fint blant dem, men når jeg blar i katalogen finner jeg sjelden noe som faller i smak...Om det er min eller Ikeas stil som er spesiell, skal være usagt... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea-poeng: 92.

Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen.

He-he! :ler:

Er blitt veldig glad i Ikea siden jeg flyttet til utlandet. Det er en av de eneste butikkene i nærheten hvor du får kjøpt nyttige og pene ting til kjøkkenet uten å gå ut med vrengte baklommer!

Med det beste er at du får kjøpt svensk eller norsk kaviar der. Og sjokolade. Og kjeks.

Og prislappene har svensk navnene. Og labyrinten du går i er helt identisk med den norske. Dessuten står det "tack så mycket" på kassa når du betaler.

Når jeg kommer ut av Ikea lurer jeg noenganger på om jeg er på Slependen eller Furuseth! Men jeg er ingen av stedene.....

:D :D :D Ikea er suveren mot hjemmelengsel! :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...