Gå til innhold

Hva er ditt forhold til Ikea?


Ruby

Anbefalte innlegg

Ta Ikea-testen

http://www.start.no/quiz/2001/08/16-3864.html

Mitt resultat ble:

Ikea-poeng: 66.

Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted.

Stemmer ganske så bra det egentlig!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikea-poeng: 86.

Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen

Jepp, kooser meg med IKEA-katalogen, og liker å gå og titte på IKEA, men det er sjelden jeg bruker mye penger der, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chica

Hmm, regner med jeg får høy score her, etter å ha sett første spørsmålet. Har aldri fått hodepine på ikea - drar dit alltid når det er lite folk for å unngå stresset, så har ikke stått i kø eller lett lenge etter ledig parkeringsplass.

Nei, gikk ikke så "ille" som jeg trodde: "Ikea-poeng: 74.

Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea-testen

Ikea-poeng: 70.

Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted. :lol:

Har faktisk ikke vært på IKEA i 2002. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea-poeng: 108.

Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen.

:o foreløpig høyeste score.. vet ikke om det er positivt eller negativt men.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea-poeng: 92.

Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikea-poeng: 102.

Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen.

:lol:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea-poeng: 90.

Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea-poeng: 112.

Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea-poeng: 78.

Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted.

Tja-, er egentlig ganske glad i å dra på Ikea jeg. De har mange praktiske og smarte løsningen som passer undertegnede rotehue godt. Mange billige småting også som kan fiffe opp interiøret på et blunk:)

Men skal gjerne innrømme at jeg kunne hatt glede av å shoppe i en mer eksklusiv møbel / interiør-forretning også....

Testen stemte jo sånn passe :ler:

Har litt lang vei dit da,- halvannen time, så det blir jo ikke besøk på Ikea flere ganger i uka :wink:

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea-poeng: 24.

Du er neppe en Ikea-elsker, men plages av hodepine ved tanken på en tur til varehuset. De få gjenstandene du har fra Ikea har du kjøpt av ren nødvendighet.

Stemmer! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea-poeng: 88.

Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen.

Nja, jeg gjør jo ikke akkurat det, men må innrømme at jeg elsker å gå på IKEA å kikke, de har så masse ting man bare MÅ ha!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Ikea-poeng: 96.

Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen

Jeg storkoser meg på IKEA jeg! Særlig i kjøkken avd.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikea-poeng: 96.

Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen

Jeg storkoser meg på IKEA jeg! Særlig i kjøkken avd.

Milla

Hmm, vet ikke hvorfor, men jeg innbilte meg kanskje at du Milla ikke var noen stor IKEA-fan... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Ha ha ha hør her:

114 p:

Ikea er en pasjon for deg, du vil gjerne bo inne i katalogen ( :ler: )eller i en av de praktiske inredede hyblene på varehuset.

Antagelig får du spesialservise i kantinen fordi du er et kjent fjes og du er sjeldent utro hos andre møbelkjeder.

Dette høres jo helt sykt ut! :ler: (humre: bo inne i katalogen, he he)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scarlet

Ikea-poeng: 40.

Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted.

Tjah, det kan vel kanskje stemme. At jeg skulle ønske jeg hadde råd til å handle et annet sted er nok ikke heelt sant. Jeg kan godt handle på andre steder, men skal jeg f.eks ha en bokhylle og ser at de har en på IKEA som er billigere enn de på f.eks. SKEIDAR, så kjøper jeg jo den på IKEA hvis jeg synes den er like fin.... Det som er problemet mitt med IKEA er at hvis jeg f.eks drar dit sammen med en venninne som skal kjøpe seg noe, og jeg ikke hadde planlagt å kjøpe meg noen ting så ender det alltid opp med at jeg kommer ut med masse tull jeg egentlig ikke har brukt for. Samboeren min sier at jeg må slutte å dra på IKEA, for jeg blir helt syk av kjøpetrang når jeg er der :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

64 poeng.. Har ikke peiling jeg.. Har ikke Ikea her, så jeg er bare der når jeg er i Oslo eller Trondheim..

Å det er jo ikke så altfor ofte....

Men men... Bestille fra nettet er en fin ting... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea-testen

Ikea-poeng: 90.

Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen.

Er nesten sant da.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea-poeng: 66.

Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted.

Stemmer vel det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea-poeng: 92.

Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen. :lol:

IKEA, IKEA, IKEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA *raler og synger*

loolaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...