Noravind Skrevet 16. april 2003 #41 Del Skrevet 16. april 2003 Vi legger oss som regel samtidig, men noen ganger må jeg lokke ham i seng. Han er B-menneske og jeg er A. Men når han først er kommet i seng tar det ikke mer en tre sekunder så er han sovnet. Litt kjedelig synes jeg. Liker alltid å kose litt om kvelden + å småprate litt om dagen og sånn. Han kan ikke fatte og begripe hvorfor man skal prate i sengen, det kan man jo gjøre ellers om dagen mener han.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Små lysende sjødyr Skrevet 16. april 2003 #42 Del Skrevet 16. april 2003 Jeg jobber og derfor står opp tidlig om morgen, mens kjæresten går på skole og har forelesninger litt senere på dagen. Dessuten så jobber han ofte etter skolen og til halv ett om natta. Og i tillegg til dette så har han hatt problemer med å få sove om natta. Så egentlig så er det sjelden at vi legger oss sammen. Men vi får som oftest se hverandre om dagen sånn at å søvne samtidig er ikke så nødvendig. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 18. april 2003 #43 Del Skrevet 18. april 2003 Når jeg spurte min kjære når han hadde tenkt å legge seg i kveld, så svarte han "sammen med deg, hadde jeg tenkt". Nå har vi nettopp kommet tilbake fra en forkortet påskeferie hos hans foreldre (vel, vi begynte forrige helg med ferien vi da, såd en har vært litt mer enn to dager...) og da har vi lagt oss sammen hver kveld. Alt i alt, jeg liker påskeferie jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2003 #44 Del Skrevet 18. april 2003 Når jeg spurte min kjære når han hadde tenkt å legge seg i kveld, så svarte han "sammen med deg, hadde jeg tenkt". Samme her!!! Og det samme svarer jeg :D Men si meg dere som sjelden eller aldri legger dere samtidig: Når får dere tid/ro til å ha sex da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 18. april 2003 #45 Del Skrevet 18. april 2003 Vi som aldri legger oss samtidig, vi har sex til andre tider av døgnet enn vi legger oss? I helga har man gjerne morgensex, i uka har man "etter middagen-sex"? Nja, nei, si, jeg vet ikke når andre folk har sex jeg. Ved leggetid er det uansett lite praktsik, for da er jeg jo kjempetrøtt.... Nå slås lyset av rundt jeg, og vi har begge pusset tenner allerede, så nå tusler jeg til sengs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 18. april 2003 #46 Del Skrevet 18. april 2003 Jeg legger meg aldri samtidig, jeg. Bare så det er sagt! Vi legger oss alltid samtidig,- så og si iallefall. Det er hyggelig å legge seg sammen og dessuten er det en liten leilighet og sambo våkner fort hvis jeg steller meg og skal styre med tannpuss osv. etter sengetid, kan jeg tenke meg. Jeg derimot, våkner jo ikke av et flyangrep en gang.... Så han kan gjerne være oppe selv om jeg legger meg,- men vi har samme døgnrytme og det er kos å legge seg samtidig Ofte ligger vi og prater lenge Det er også gøy : - ) Mye morro man kan gjøre i senga Andre ganger er det meg som er pratesalig de luxe og får alltid fixe idèer om hva jeg skal gjøre dagen etter, sånn innen hobby, skole osv.... Merkelig,- det er oftest om kvelden / natten at kreativiteten kommer strømmende. Sorry,- spora av litt Diva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisle Skrevet 18. april 2003 #47 Del Skrevet 18. april 2003 jeg legger meg 99 prosent av tiden før kjæresten min og jeg våkner ikke når han kommer og legger seg selv om han tar i meg eller prater til meg. men noen ganger snakker jeg i søvne men da sier jeg helt absurde ting :D (eksempel: ikke piss på gulvet, jeg er ikke en middagsrett....) jeg står også opp senere enn ham. kan jeg sove 12 timer i døgnet gjør jeg det! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2003 #48 Del Skrevet 20. april 2003 Vi som aldri legger oss samtidig, vi har sex til andre tider av døgnet enn vi legger oss? I helga har man gjerne morgensex, i uka har man "etter middagen-sex"? Nja, nei, si, jeg vet ikke når andre folk har sex jeg. Ved leggetid er det uansett lite praktsik, for da er jeg jo kjempetrøtt.... Nå slås lyset av rundt jeg, og vi har begge pusset tenner allerede, så nå tusler jeg til sengs Men har begge to full jobb, barn og et par fritidssysler som foregår andre steder enn hjemme og gjerne til faste tider... DA er det plutselig ikke egne innfall som styrer sexlivet lenger. Ikke hele tida i alle fall. Men det er nok et poeng å legge seg før en sovner dersom en skal få til god sex ved sengetid. Sengetid kan være både sextid og sovetid, men aldri samtidig for meg *S*. God sex er forresten god sovemedisin også :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 20. april 2003 #49 Del Skrevet 20. april 2003 Ja, jobb har vi, men ingen unge, derfor kan vi meget godt krabbe til seng etter middag om vi vil. Jeg har ingen fritidsaktiviteter utenfor husets fire vegger, men min samboer er ganske opptatt til tider. Men, tid til hverandre finner vi på et vis. Når ungene dukker opp, da blir det annerledes. enda et godt argument for å huske pillene mine dette forøvrig la jeg meg halv to i natt, dautrøtt og ikke i stadn til å orke mer enn å gi ham et kyss, og han kom etter halv 5, det merka jeg ikke engang (seriøst, ejg våkna på morgenen og oppdaga at han var der. Normalt våkner jeg når han åpner døra) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 24. april 2003 #50 Del Skrevet 24. april 2003 Vi legger oss samtidig, utenom når en av oss ikke trenger å stå opp tidlig. Jeg forstår ikke hvordan leggetid skal være et sex - ikke sex problemsstilling. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2003 #51 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg forstår ikke hvordan leggetid skal være et sex - ikke sex problemsstilling. :-? Det har med livssituasjon og livsfaser å gjøre. Og for enkelte (ikke meg) med mangel på fantasi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 24. april 2003 #52 Del Skrevet 24. april 2003 Forstår at det kan være mangel på fantasi, men forstår ikke de som unnskylder seg med barn eller jobb o.l. Jeg har alltid fått det til, rett og slett fordi man bevisst velger det. Alt handler om prioritering.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 24. april 2003 #53 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg trur at en ny jobb, mer krevende jobb, med lengre arbeidstid (jeg har 80% nå) vil kunne føre til et MER aktivt sexliv for meg... Og samme utvikling for sambo vil uten tvil føre til det. Det har å gjøre med at selv om vi da bruker mer energi på jobb (kanskje ikke fysisk for min del, vaskejobb er slitsomt det) så bruker vi i alle fall mindre energi på å engste oss for økonomi og jobbsituasjon, samt å mistrives med jobben (noe vi begge gjør, men sambo bytter snart) og dermed har vi mer overskudd etter jobb Å legge seg samtidig trenger ikke være avgjørende for sex, men jeg skjønner jo at de som har barn i huset kansje ikke så lett kan hoppe til sengs etter middag sånn uten videre (legg inn en vane om å "sove middag" da, og la barnet se barnetv UTEN å forstyrre?) men for oss barnløse er det meget mulig. Ja, mang en videokveld forran tv'n har endt med at vi så resten av filmen neste dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristine 80 Skrevet 24. april 2003 #54 Del Skrevet 24. april 2003 Ja, stort sett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 24. april 2003 #55 Del Skrevet 24. april 2003 Vi legger oss stort sett alltid sammen. Unntakene er når jeg blir sittende oppe og skrive på kg, chatte på msn eller når han blir sittende oppe og spille X-Box. Blir bestandlg liggende og prate etter vi har lagt oss. Uansett hvor trøtte vi er, eller hvor mye vi har skravlet før vi har lagt oss. Og så er det deilig å bare ligge og kose. Hvis sambo legger seg først, maser han og lurer på om ikke jeg også kommer snart... Kos å legge seg samtidig synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 25. april 2003 #56 Del Skrevet 25. april 2003 Ja, det er kjempekoselig. I det siste har vi lagt oss samtidig hver dag, og det er deilig og koselig, det å krabbe inntil ham og sovne i armkroken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 30. april 2003 #57 Del Skrevet 30. april 2003 Her i gården er det jeg som legger meg først. Jeg er trøtt i tolv tiden, mens han gjerne ikke legger seg før nærmere to. Det hender kanskje 3-4 ganger i måneden at vi legger oss likt så frem til at vi ikke har vært ute på byen. Da leggere vi oss også likt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå