Gå til innhold

Legge seg samtidig?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Vi legger oss som regel samtidig. Vi liker å ligge å kose og småprate litt før vi sovner. Vi synes det er hyggelig å avslutte dagen slik :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Både og. Jeg ligger gjerne og leser på senga, han sitter på pcen eller ser film. Eller vi legger oss samtidig.

Noen ganger sovner jeg før han osv. andre ganger leser jeg leenge.

Men ettermiddagshvilen tar vi gjerne sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi legger oss også nesten alltid samtidig.

Vi leser litt bok, diskuterer dagen, ligger skje eller gjør andre ting par gjør :oops:

Kort sagt: Siste delen av kvelden koser vi oss i sengen!

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi legger oss nesten bestandig samtidig. Alltid hyggelig med en varm kropp inntil seg :oops:

Jada, men hvis han legger seg først, så er han ekstra varm når jeg legger meg. Og da er jeg alltid iskald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi legger oss nesten aldrig samtidig. han kan sitte oppe til langt på natt mens jeg går tidlig til sengs. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi la oss oftere samtidig før, men etter at jeg ble hjemmeværende, orker jeg ikke legge meg så tidlig som han. Da har jeg ikke sjans til å sovne uansett.

Men det er koselig å legge seg samtidig. Da kan man kose litt og prate litt..Ihvertfall så lenge jeg får overtaket om oppmerksomheten. Han sliter nemlig med å velge mellom meg og bilbladet.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i gården er det altid jeg som er først i seng og først oppe av den igjen.

Det er blitt sånn etter at han ble arbeidsledig.

koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Nei, vi gjør faktisk ikke det. Jeg legger meg mellom 22 og 23, og han legger seg for tida mellom 2 og 4... (grunnet ekstrem arbeidsmengde på fritida) Men, somregel følger han meg til sengs og ligger der samme med meg en liten stund før han går og jobber igjen. Når han har mindre å gjøre legger vi oss oftere sammen, og i helga legger vi oss sammen i 99,9% av tilfellene. Det er bare det at jeg trenger 8 timer søvn, mens han fint klarer seg med 4... (vel, ikke i lengre perioder da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ligger oss samtidig, med mindre ene av oss ikke får sove akkurat da.

Er koselig å pjuske litt og sånne ting før man sovner. Alltid trygt og godt med en kjent varm kropp å holde rundt. Koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ButtHead

Som oftest, men ikke alltid. Kjæresten sitter noen ganger oppe og ser på fotball sent på kveldene og da hender det jeg legger meg før han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Jeg må jo legge til litt til min forklaring da. Før vi flytta sammen la vi oss nesten ALLTID sammen. (Det halvåret vi var kjærester, men ikke samboere overnattet han likevel hos meg) Det var noen få netter at han fikk nøkkelen min og kom og la seg etter meg (altså, vi bodde i samme hus (studenthjem), bare hver sin etasje) men det var ikke ofte. Etter at vi flytta sammen la han seg også somregel sammen med meg, men i perioder hadde han altfor få timer i døgnet, og måtte bruke av natta. Nå er vi inne i en slik periode, jeg håper det roer seg nå etter seriestart (for oss andre oversatt med "etter påske". Han spiller ikke altså, men aktiv supporter som skal forberede så innmari masse)

Det er jo koselig å legge seg sammen i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi legger oss nesten aldri samtidig. Jeg legger meg alltid et par timer før han. Likevel påstår han at han trenger mer søvn enn meg?!? I helgene er jeg alltid våken rundt 8 og han kommer tassende i 12 tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Zalomine

Men nå, nå er det påskeferie. Min kjære la seg sammen med meg i går. Det skal han gjøre i dag også, og i morgen skal vi ikke legge oss, men sette oss på en buss. De neste dagene tilbringes hos hans familie, da legger vi oss definitivt samtidig. Slutten av påska er vi her hjemme hos oss selv, så det vet jeg ikke noe om enda, men snart er det i alle fall lalletid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Samara

Hos oss varierer det en del.

Han prøver å legge seg senest 23, fordi han må tidlig på jobb. Jeg derimot er student... (begynner sent mange dager) og er i tillegg b menneske. Er så lett å bli sittende foran maskinen eller dille med noe annet. :oops: Han pleier imidlertid å mase om at jeg må legge meg sammen med ham... så jeg prøver å skjerpe meg. Har blitt flinkere til å legge meg tidlig. :D

Det er sant at det er godt å legge seg samtidig, prate litt og kose litt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi legger oss som regel samtidig, hvis jeg prøver å si at jeg skal sitte oppe en stund til blir jeg overtalt til å legge meg allikevell :oops:

Det er deilig og avslutte dagen i hverandres armer, intimt og koselig og ingen unger som vil prøve å komme imellom klemmene :wink:

Synne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...