xeyes Skrevet 31. mars 2003 #21 Del Skrevet 31. mars 2003 Hihi KATTA :D Min lille slekning fra laaaaaaaa-aaaaaa-aaangt tilbake Mzfire ser jeg omtrent hver dag hehe, Madison - Smekker jente *sukk- vil og være så tynn * Middis - Kjeeempekoslig og søt jente som liker mine våruller og gulrotkake *ler* *perser* NÅ har vi kjent hverandre en stund, treffes snart håper jeg? Hmm er det fler jeg "kjenner/har møtt her inne?" Noen som kjenner igjen meg a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 31. mars 2003 #22 Del Skrevet 31. mars 2003 Hehe Jeg lager meg egne inntrykk av folk før jeg ser de. Og det hadde jeg gjort med deg. Jeg hadde vel bare innbildt meg at du var en mer utfrika person kansje. Om du skjønner? Men du virker mer rolig liksom Hehe litt vanskelig å forklare .. Ja Xeyes bor jo over meg så klart Duthcess har jeg jo sett bilde av. Kattastrofe har jeg sett bilde av og snakket med :D Angeleyes også Henne møtte jeg også faktisk .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 31. mars 2003 #23 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg har sett bilde av KATTAstrofe og jordbær. Jeg og jordbær har til og med en felles bekjent :D .. ikke bekjent lengre nei! Men vi HADDE en felles bekjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå