Gå til innhold

Kvinnens mørke sider..


Pinocchio

Anbefalte innlegg

Gjest sexysadie

Når menn kommer sammen uten at kvinnner lytter så slarves det!!!

sladder ifra kameratgjengen; hvem har pult hvem og her er d viktigste: Hvordan såg hun ut...

Etterfylt av jobbsladder.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt klart - jenter er ille :frustrert:

Har akkurat opplevd noe av det verste i mitt liv når det gjelder oss jenter. Min mann hadde noen venninner som også ville bli mine venninner. Jeg hadde misstanke om at disse såkalte venninnene var noe mer enn venninner for min mann. Og jeg hadde rett. Etter som tiden gikk fikk jeg flere og flere hint om at det var noe mellom den ene venninnen og min mann. Det endte opp med at den ene sladdret på den andre til meg. Og ikke nok med det hun baksnakket sin bestevenninne så mye at jeg til slutt ikke kunne skjønne at de kunne være bestevenninner. Heldigvis er jeg en person som holder kjeft og de gangene jeg sier noe så står jeg for det jeg har sagt. Vedkommende som hadde baksnakket sin venninne til meg angret og det hele endte med at de to sitter i dag og baksnakker meg - ikke at det gjør meg så veldig mye for det var ikke mine venninner. Men for å si det kort - jenter er verst. Og jeg har fortsatt ikke fortalt noen om det som har vært sagt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scarlet

Godt eksempel. Har opplevd noe lignende, bortsett fra det du nevnte med mannen din...det har jeg heldigvis ikke opplevd. Har du konfrontert med mannen din ang. det forholdet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har konfrontert han med det. Men det hører nok hjemme i et annet forum enn her. :-? Det er vondt og synd at man må oppleve slike ting når man selv forsøker å være mot andre som du vil at andre skal være mot deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle jenter baksnakker ikke hverandre. Kjenner ikke så mange som gjør det i dag, og kutter ut kontakta når jeg merker svineriet. Ei barndomsvenninne er direkte livsfarlig, hun er spirituell, spennende, morsom og hyggelig, men livsfarlig på måten hun sprer rykter. Har kuttet ut kontakta.

Når noen finner det interessant å prate dritt om andre, gjør de det om deg når du snur ryggen til.

Vet om menn som driver og kakler dritt om hverandre også. Men heldigvis ikke så mange.

Synes man skal feie for sin egen dør, vi alle har våre svin på skogen, og ikke dømme andre for hardt. (dagens moraltale... ) :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...