Gå til innhold

Kvinnens mørke sider..


Pinocchio

Anbefalte innlegg

I kveld så jeg Big Brother. Har ikke sett så mye på det i år. Men jeg tror jeg aldri har blitt mer provosert av et slikt program som jeg ble i dag. Tre damer sitter og diskuterer den nye og prøver å finne alle slags mulige feil ved henne bare fordi hun er langt penere enn dem. Det er for dumt. Det endte med at de sendte inn en feit tulling for å spørre om hun hadde silikon i brystene.

Herregud!

Hvor sjalu kan man bli? Jeg vet at dette ikke er noe nytt fenomen og jeg vet at det langt fra gjelder alle kvinner å være så low-life.

Seriøst. Hvis en kjekkere og flottere mann dukket opp, ville jeg ikke automatisk se på han som en fiende. Akkurat det gjør dessverre mange kvinner med andre kvinner.

Det vitner om lav selvfølelse og jeg håper det ikke gjelder noen av dere!!

Selvfølgelig gjelder det bare andre...? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig enig i det du sier.

Er sant..de fleste jenter er sånn...

alltid noe feil ved alle andre.

Jeg skal ikke si at jeg aldri har gjort det.

Men stort sett ikke.

Å se de snakke sånn om EI jente foran hele norge sier jo mye om de..

har ikke sett mye, men sett såpass at det slenges dritt om alle jentene om hverandre der inne.

Alle har noe å si om alle.

Lavmål deluxe :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Blue

Ja, vi kvinner kan være temmelig nådeløse mot hverandre :(

Men; på den andre siden tror jeg venninner gir hverandre mye mer støtte og oppbacking enn kamerater gjør (ikke fordi vi er så mye "bedre", men fordi vi snakker generelt sett mer sammen, )? Eller er jeg helt på jordet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de fleste jentene i BB er patetiske jeg. Spesielt ei.... - gjett hvem....pizza, pizza :lol: Hun holder søren tute meg fast på den pizza-historien ennå!!!! Hun glemmer den nok ikke selv om hun blir så gammel som Metusalem..... :roll: Little miss hoyty toyty :P

Jeg FATTER ikke at det går an å være så ekkel.

Vel, vel,- jente er jente værst,- og dette er omtrent et av de værste eksemplene jeg har sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mere te

:o Jeg har ikke sett BB i år, jeg! Nå ble jeg veeldig nysgjerrig, da. Pizza historie? Hva går den ut på? :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starya

Dette var faktisk den eneste BB episoden jeg har sett i helhet.. :lol:

Fattigsiden vant en volleyballkamp, og som premie fikk de av BB bruke 4 min på rik-siden til å raske med seg alt de ville ha. De rike måtte vente på soverommet.

De rike hadde laget to pizzaer, først tok de fattige den ene, så ville vel ei av de være morsom/slem, whatever, og tok med seg den som sto i ovnen (og langt i fra var ferdigstekt...). Greit nok, det var litt unødvendig å ta den ustekte, for den fikk de jo ingen glede av selv, uten ovn. Men Henriette gnålte sånn over den pizzaen etterpå at man ikke skulle tro det fantes mat igjen på riksiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tytekjerringer hele gjengen der. :roll: Hver gang jeg setter på TV-en, så hører/ser jeg alltid at de damene tyter om en eller annen, og selvfølgelig pizza-gnålingen til Henriette. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente70

Jeg har aldri følt den "samhørigheten" med mine jentevenner som det blir påstått at jenter har. Har vel kanskje hatt ei venninne som jeg kunne prate med om NESTEN alt, men ikke alt! Hadde barndomsvenninner som jeg ble kraftig sveket av...Kanskje det skyldtes misunnelse..var nemlig ikke liten og feit.... :roll:

Synes det ofte blir for mye "tåpeligheter" med damer..

Har vi jenter f.eks gått ut på byen sammen så har vi alltid gått hvert til vårt når vi har kommet ut...Liker mye bedre det enn å stå sammen å vente på at en mann skal plukke ut en av oss..og fellesfnising er ikke min greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-I den senere tid har det gått mer og mer opp for meg hvor sant dette ordspråket er:

"kvinne er kvinne verst"... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Hvis d bare er fandenskap og elendighet med BB; hvorfor ser dere da på BB????

Det sier faktisk mere om dere enn om BB :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis d bare er fandenskap og elendighet med BB; hvorfor ser dere da på BB????

Det sier faktisk mere om dere enn om BB

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis d bare er fandenskap og elendighet med BB; hvorfor ser dere da på BB????

Det sier faktisk mere om dere enn om BB

Tja, jooooo. Vi sier ikke at det bare er fandenskap og elendighet der da, selv om et par er noen skikkelige bitcher uten noen form for sympati og medmenneskelighet.

Det er som i en skikkelig såpe det, - eller en dokumentar om du vil,- i det hele tatt så er det slik handlingen er på tv-kanalene i det hele tatt.

Skal vi slutte å se på tv fordi noen er slemme ? :ler:

Tror du har misforstått litt jeg,- jeg synes fremdeles BB er gøy jeg. Alle er jo ikke b*stards..... Og intriger er det nok av.

Hadde jeg ikke funnet BB underholdende, så hadde jeg vel pinadø ikke sett på det ?

Og det at jenter kan være ganske så fæle mot hverandre, er da ikke noe nytt ? Skjer mye rundt omkring det,- på KG også....

Diva : - )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sterkt å bruke jentene i Big Brother som en allmengyldig mal for hvordan jenter er?

Til dere som ser på: Husk at dette er jenter (og gutter) som er VALGT ut av TV Norge til å delta. Det er helt åpenbart at her er det ikke snakk om et representativt utvalg av Norges ungdom. Det ville nok ikke blitt godt nok TV for dem som står bak og skal tjene penger!

Jeg synes også synd på dem som er der, og får eksponert sine mer eller mindre dårlige sider for all verden, selv om jeg vet de er voksne og gjør det frivillig.

Men det jeg vil fram til, er at jeg tror de fleste av oss jenter – og gutter med- er gode kamerater man kan stole på. I gitte situasjoner kan alle svikte- vi er bare mennesker og gjør feil. NOEN vil svikte ofte, og vil derfor bli ansett som dårlige venninner, noe som kan gi næring til myten om at kvinne er kvinne verst. Menn svikter hverandre helt sikkert like ofte, uten at det oppstår liknende myter.

Til unnskyldning for den/ dem som ”gnåler om samme ting hele tiden” i BB. Det er en kjent sak at skjer det ingenting rundt en, som man kan bruke sin oppmerksomhet og energi på, ja da forstørres alle bagateller og blir veldig viktig, jf. de som sitter bak gardinen og følger med på hvem som går forbi i gaten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser egentlig ikke på BB, men når det absolutt ikke er noe annet på tv ser jeg gjerne litt på innimellom. men herregud for en idiot-gjeng.

hun med sunnmøre-dialekten (Henriette?) må være det teiteste, mest usympatiske mennesket jeg har noesinne vært borti.

Iset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

JO jenter kan være direkte onde med hverandre!!

Men har man en god venn som støtter deg hele tiden,som man kan snakke med alt om og som ikke går bak ryggen din,da er man

HELDIG!!

Jeg er det og har en så god venn vi vet alt om hverandre,deilig og kunne snakke om allt uten og passe på hva man sier.

Det eneste problemet er at vi ikke bor på samme plass nå. :cry:

PS synes Henriette er egoistisk og sikkelig sur,håper hun ryker ut snart.

Tenk og snakke om den JÆVLA pizzaen enda. :evil:

Hallo det må jo være noe alvorlig feil i toppen.

Det er jo bare og lage ei jævla ny pizza!!

Smålig og latterlig av henne :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Pinnochio

Når kritiserer og baktaler menn andre menn unødvendig da???

Du vet jo at d skjer???

La meg fortelle deg d!: I jobbsammenheng når en annen mann står i fare for å komme høyere opp i hierarkiet enn èn selv.

På grunn av kvinners høye østrogennivå er vi ikke så konkurranselystne som menn er i ungdommen, men når førtiårene kommer så blir vi ofte det fordi testosteronmengden stiger. 'Hierarkier er alltid dominert av menn, det tyder på at menn har større behov for rangordning enn hva vikvinner har.Menn har ett større behov for status og er villig til å gjøre omtrent hva det skal være for å oppnå d. At det skulle være stereotyp kvinnelig å rokke ned på kvinners utseende tror jeg ingenting på; ikke i disse tider nei, hvor også menn er iferd med å innrømme for seg selv at de ser hvilke menn som er pene uten at d går utover deres seksuelle image som heteroseksuelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scarlet

Det er nok bare sånn vi jenter er... For min del ville jeg ha spurt henne selv hvis jeg lurte på om hun hadde silikon. Ikke drive å baksnakke å diskutere det med alle andre bak hennes rygg! Det blir i grunn for dumt... Mange fagpersoner på dette området som mener at jenter sminker/pynter seg for andre jenter. Av og til tror jeg det er sant! At man vil føle seg penere/finere enn de andre jentene og pynter seg for at de skal synes at man tar seg skikkelig bra ut og kanskje bli litt misunnelige. Ikke godt å si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt hende du har rett i en del av det der, SS.

Selv om jeg ikke helt kjenner meg igjen.

Menn kan være håpløse på mange måter, men akkurat her synes jeg nok vi ligger litt foran.

Mange menn i et rom kan medføre en slåsskamp/krangel, men etter min mening ikke så mye baksnakking.

Jeg synes nå krangelen uansett er mer ærlig. Da vet man hvor man ar hverandre... Og så blir man ferdig en gang..

Egentlig er alt bedre enn baksnakking. Det synes jeg vi alle skal lagre et sted i lillehjernen..

Dette var min mening og den bøyer iallefall jeg meg for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...