Gjest gotthard Skrevet 28. mars 2003 #1 Del Skrevet 28. mars 2003 til dere som har svart må jeg få si takk. de som ikke fikk lest dette gikk ikke glipp av noe serlig egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 28. mars 2003 #2 Del Skrevet 28. mars 2003 Den som intet våger, intet vinner, Skidrow. Merkelig, men jeg trodde hele tiden at du var en kvinne, jeg ... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 28. mars 2003 #3 Del Skrevet 28. mars 2003 bare virker slik pga mit meget femenine språk og håndveska mi :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 28. mars 2003 #4 Del Skrevet 28. mars 2003 Jeg tenkte mer på bildet du bruker, jeg ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 28. mars 2003 #5 Del Skrevet 28. mars 2003 er av jentungen det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 28. mars 2003 #6 Del Skrevet 28. mars 2003 Åja ... så feil kan man ta ... ... jeg så for meg at du var en hissigpropp av en jente ... spesielt da vi diskuterte krisen i Irak ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 28. mars 2003 #7 Del Skrevet 28. mars 2003 neida , helt harmløs jeg serru.. bytte ut bilde tenker jeg , har hat mistanke om at noen trur det er meg på det bilde ja........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 29. mars 2003 #8 Del Skrevet 29. mars 2003 Vel, man kan møte feil person. Å enda så glad man er i denne personen, og enda som man ser for seg livet med denne personen , så viser det seg å ikke stemme. Så hva gjør man da? Når den man elsker mest, sårer og trakker på en mest? Vel, man sørger, noen tar hevn, noen blir rasende, noen kjefter, noen gråter, noen blir bitre. Det er en del av en prosess. Om den tar fire mnd'er eller fire år kan ingen si. Man trenger den tiden man trenger. Å har man attpåtil ett barn, så er det enda viktigere å bruke tiden på å finne den rette. Evig kjærlighet finnes den, det er bare det at man bør helst være klar for den. Man bør lære seg å stole på seg selv igjen, for når man opplever ett grusomt svik, så går det utover selvtilliten, og man bør lære seg å stole på andre igjen. Å innlede noe når man er skeptisk, fremdeles såret og ikke kan stole på noen er ikke lett. For noen av partene. Men det finnes faktisk de som IKKE slenger dritt, som ikke knuller kamerater og som behandler en som man fortjener. Du finner den personen, som er deg verdig, den dagen du er KLAR for det. Du kan ville det, du kan ønske det, du kan til og med drømme om det, men klar for det er man ikke før man kan legge det hele bak seg å se framover. Uten å bære noe nag i form av bitterhet. Man vil ikke glemme noe slikt, noen sinne, men det kommer den dagen hvor det er deg revnende likegyldig, hvor du innser at det var DU som vant på situasjonen.. At du vet at hadde ikke dette skjedd, hadde jeg vært "stucked" med den dama enda.. Når du kan finne deg så mye bedre... En som har samme verdiene som deg og som ser på livet på samme måte. Som behandler deg som du ønsker å bli behandlet. For disse menneskene finnes, man må som regel bare bruke litt tid på å finne de. Noen finner de fort, noen må gå gjennom en god del prøvelser før de finner de. Men da vet man hva man ikke vil ha, hvordan man vil ha det og hva man fortjener.. Ønsker deg lykke til jeg Skidrow... Du tar den tiden du trenger. Innlegget ble vel kanskje litt rotete her, men jeg håper du forsår hva jeg mener... Stor klem til deg og god helg... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 29. mars 2003 #9 Del Skrevet 29. mars 2003 du har jo hatt skikkelig uflaks også, da. stakkars gutt! har ikke noe mer fornuftig å si jeg. det er ikke alle damer som er sånn. lykke til. du fortjener bedre, definitivt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 29. mars 2003 #10 Del Skrevet 29. mars 2003 veit ikke om det er uflaks eller min egen dummhet siden jeg ikke så det før , men jeg håper jeg har lært og at jeg neste gang , om det blir en nestegang , ser farene før de blir alvorlige. det som er det mest irretertende med dette er at jeg sitter her , bitter og jævelig , og det eneste jeg har igjen av minner er utroskap , løgner og falskhet. til og med fødselen til ungen er blit ødelakt av dårlige minner.. greit at ting ikke alltid blir som du håper , men dette var vel lit og ta i synes jeg og spesielt med en unge med i bilde , en unge som også lider av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå