Gjest care Skrevet 28. mars 2003 #1 Del Skrevet 28. mars 2003 ...har ikke vært her på en stund, derfor lurer jeg på om du har lagt ut bilde av katten din? Den som var lik Mikkel, men bare lys? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 29. mars 2003 #2 Del Skrevet 29. mars 2003 Hei, Care! Jobber m saken! Har registrert at du ikke har vært her på en stund, så jeg har ikke forhastet meg! Er ingen kløpper på sånt, men regner m å lagt noe ut i kveld, tror jeg....Skal få assistanse av svoger som jobber m data og har tatt noen bilder av pusefant m digitalkamera. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 29. mars 2003 #3 Del Skrevet 29. mars 2003 Gleder meg til å se han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 23. april 2003 #4 Del Skrevet 23. april 2003 Hølledussen så fin han var. Ja, for det var en han var det ikke? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 23. april 2003 #5 Del Skrevet 23. april 2003 Jaaaaaa, ikke sant! Mamma sin kjæreste d ja.....Han er stor, fin gutt ja...Ukastrert til og med.....for vi er så flinke så...til å tisse på doen sin og ikke skvette rundt omkring der vi ikke skal.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 23. april 2003 #6 Del Skrevet 23. april 2003 ...for vi er så flinke så...til å tisse på doen sin og ikke skvette rundt omkring der vi ikke skal.... Flink gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå