Gå til innhold

Ung, men likevel..........


Rosalita

Anbefalte innlegg

Hei alle!

Jeg er 20 og har en gutt på 6 mnd.

Egentlig går det veldig bra, ja det er slitsomt...Men så mye mer. Da jeg bestemte meg for å ha barnet var det mange som sa, Åhh..Du ødelegger livet ditt osv. Men jeg er veldig stolt over at jeg ikke tok abort, Da hadde jeg aldri visst hvem den lille gutten var og hadde nok ikke tilgitt meg selv.

Så nå skal jeg få meg en bra utdannelse og gjøre alt for at lille Oscar skal ha det bra. Reise har jeg veldig lyst til, Det har jeg ikke fått gjort så mye. Men da tar jeg han bare med da..Får mange blikk når vi er ute, Sikkert fordi jeg ser ung ut. Men saken er den at jeg er en god mor og det vet jeg. Så lenge jeg får litt tid til meg selv hver dag. Det er et must for alle foreldre. Så har jeg overskudd nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, Rosalita!!

Flott at du står for valgene du har tatt!!

Alder er ingen garanti for å kunne være en god mor, og livet er ikke over

selv om man får barn!!

Få deg en bra utdannelse, og reis før Oscar begynner på skolen!!

Lykke til videre, Rosalita !!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var selv 20 når jeg fikk barn. var så stolt og glad. Ville aldri valgt anderledes. Livet stopper ikke opp, men det får flere fasetter. Bare kos deg du så mye du kan. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alder sier ingen ting om du er en god mor eller ikke.

Jeg synes du skal holde hodet høyt hevet og kose deg med ditt liv og dine valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Åååå så teit og tankeløst av de andre å fortelle deg at du "kommer til å ødelegge livet ditt". Arg! Man odelegger vel ikke livet sitt selv om man får barn som 20 åring!!!?

Du har gjort et flott valg, stå på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du stolte på deg selv, og ikke hørte på andres "kloke" råd. 20 år er da ikke så ungt, og livet stopper ikke opp om en får barn. Det blir tvert i mot rikere! Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det du skriver vitner om at du er mer enn voksen nok til å ha barn, jeg! Så godt at du koser deg med den lille, og jeg er sikker på at han får en flott oppvekst!

Reagerer alltid når jeg hører at man 'ødelegger livet sitt' når man får barn eller gifter seg tidlig. Det er vel ikke opp til andre å vurdere!

Kos deg videre du - Oscar blir nok gladelig med deg ut på reise hvis du bestemmer deg for det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 20 også da jeg fikk min første.Angret/anger ikke en dag.Livet er sååå meningsfullt med barn å ta vare på og vise kjærlighet til.

Nesten som en liten "forelskelse". :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...