Gå til innhold

armbåndsuret på på bryllupsdagen?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

har dere tenkt å gå med klokke på på bryllupsdagen? Jeg er litt usikker. Skal ikke ha hansker, og skal ha armbånd på den ene armen. Skal forøvring IKKE ha de tradisjonelle perlene, jeg kjører hvitt gull med stener. Mye mer min stil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen klokke her i gården. Bruker ikke klokke til vanlig og klarer ganske enkelt ikke å gå med klokke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke klokke på dagen vår og det var egentlig veldig deilig. Må legge til at jeg istedenfor hadde armbånd, slik at ikke begge håndleddene mine skulle være ”bare”.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg hadde klokke, men verken armbånd eller hansker. Hadde sikkert klart meg uten klokke den dagen, men er nå vant til å ha den der. Klokken min er forøvrig ganske liten og med metall-lenke, så den ble omtrent som et smykke.

Etikketen tror jeg sier ingen klokke! (Det samme gjelder faktisk dersom brudgommen har kjole og hvitt. Armbåndsur er da FY.) Men som alltid, man gjør stort sett som man vil!

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok til å droppe klokken. Selvom jeg har en veldig pen klokke, som passer til festantrekk, så vil jeg være mest mulig "ren" på vielsesdagen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal heller ikke ha klokke på meg. Satser på at det er nok av folk rundt meg jeg kan spørre hvis jeg ev. skulle ha behov for å vite hva klokka er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen klokke denne dagen. For å rekke frisør og vielse overlater jeg å passe tiden til forlover ellers skal jeg faktisk ikke tenke på tiden i det hele tatt denne dagen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er avhengig av klokke og tror ikke vielsesdagen er det rette tidspunktet å prøve og klare seg uten...

Derfor blir det klokke på meg, en Mango klokke med hvite stener som jeg har fått av kjæresten min. Den har ledd med forbokstavene hans og barnas.

Derfor blir det litt spesielt for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er klokkoman og har over 40 klokker, så denne dagen går jeg ikke uten... Men jeg har laget en egen reim som matcher resten av smykkene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt ikke!!

Har en veldig fin klokke, men synes liksom det er noe veldig hverdagslig over ei klokke på armen....

Synes også det blir mye med et eller annet på begge håndleddene, derfor velger jeg heller et fint armbånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen klokke på meg heller!! Går med klokke til vanlig, men denne dagen vil jeg være uten. Skal ha den med i vesken, og forloveren har også klokke med + på mobilene er det jo klokke.. Så vi kommer oss til kirken og til fotografen i riktig tid!

Har en pen klokke, men vil heller ha et armbånd på armen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...