Gå til innhold

Hvor mye betalte dere for brudepynting (hår og sminke)?


Olse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg betalte nesten 1500 kr for min pynting. Da var jeg hos frisøren i ca 3 timer og hun ordnet håret og sminket meg. I tillegg hjalp hun meg med kjolen.

Inkludert i denne prisen var prøvetimen (som var gratis og tok ca 1 time), og jeg fikk også låne med meg litt sminke fra henne slik at jeg hadde det utover dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min svigerfar som er frisør skal sette opp håret mitt, så den kostnaden slipper jeg. Har vært i kontakt med ettpar steder i Oslo som driver med brudesminking og de skal ha 1500,- for dette inkl prøvetime. Altfor dyrt spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg betalte 1800,- og det var med prøvetimen, sminking og oppsetting av hår på bryllupsdagen. Var der i 5 timer.

I mange av de større byene koster det gjerne ofte opp imot 2500,-.. Så det varierer veldig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christinamor

Jeg betalte 1200.- for prøvetime, oppsett (?) av hår samt sminke. Var der i tre timer, og syns det var en grei pris!

TIPS: Betal på forhånd, eller la den som følger deg ta seg av betalingen, så slipper du å tenke på det den dagen. JEg betalte dagen i forveien, det samme med blomstene!

Christina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra, ikke innlogget

Der jeg har bestilt brudepynting skulle hun ha fra 1100 kr til 1700,-. Med lengden på mitt hår så ble det nok 1700 kr, det er for håroppsett, sminking, hjelp til å kle på seg og prøvetime.

De andre stedene jeg har hørt med i mitt område skulle ha 2000 - 2500 kr for det samme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...