Ingeborg Skrevet 29. mai 2003 #61 Del Skrevet 29. mai 2003 Litt vanskelig å si, egentlig... Pappa kjører buss i dag, men jobbet i mange år på museum (personalkoordinering og sånt), så jeg som journalist har ikke akkurat fulgt i hans fotspor. Derimot er det et spørsmål om ikke pappa egentlig BURDE ha blitt musiker (kunne ha blitt veldig god, men sånt var ikke et "skikkelig yrke" på bondelandet i Trøndelag på slutten av 60-tallet) - og nå holder søstera mi på å bli det. Så hun går vel på mange måter i hans fotspor. Og når mamma jobber med informasjon i en større forretningsbank og jeg er journalist, er det vel et spørsmål om jeg ikke trasker i stien bak mamma sånn littegrann, i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 29. mai 2003 #62 Del Skrevet 29. mai 2003 Nei... Jeg aner ikke hva jeg skal bli. Men jeg vet at jeg vil bli NOE. Og få godt betalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 29. mai 2003 #63 Del Skrevet 29. mai 2003 Har jeg svart på denne før, tro? Njo. Pappa driver litt med ledelse, noe jeg også kan tenke meg, og delvis har begynt litt med. Mamma jobber i skolen, og der skal ikke Molanya havne. Til det beste for både henne selv og barna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå