Gjest Mzfire Skrevet 28. mars 2003 #21 Del Skrevet 28. mars 2003 Ser det går mye av Nokia her Jeg følger opp med at jeg har en Nokia 3330. Har hatt mange mobiler og byttet ofte før. Men den jeg har nå fikk jeg av samboren min og har hatt den 1 år. Nå kunne jeg tenkt meg en ny igjen. Var ikke for ingenting jeg fikk navnet Simens C25 på russelua mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 28. mars 2003 #22 Del Skrevet 28. mars 2003 Jeg har en splitter ny Nokia 8910. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 28. mars 2003 #23 Del Skrevet 28. mars 2003 Jeg har EricssonR600- og det varer ikke lenge !! Den er utrolig treg å skrive sms med, og siden det igrunn er det jeg bruker telefonen til blir det ganske håpløst i lengden. Den har også fått en irriterende uvane med å henge seg opp, noen ganger ikke få sendt meldingene før jeg har prøvd en 4-5 ganger og av og til må jeg bare vente...lenge, eller slå tlf av og på for å få sendt meldinger. Ikke mer Ericsson på meg nei. Holder meg til Nokia, har aldri hatt problemer med dem, og telefonen jeg sverger til der er 6310 i ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 28. mars 2003 #24 Del Skrevet 28. mars 2003 Jeg har også nokia6510 Er storfornøyd med den men likte likevel den som ble stjålet ifra meg ifjor vår bedre, nemlig Siemens S40. Den er ett sluttprodukt så d går ikke an å få tak i den mere. Desverre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 28. mars 2003 #25 Del Skrevet 28. mars 2003 Har Panasonic GD67. Ikke helt fornøyd med den, men måtte ha ny telefon siden den jeg egentlig skal ha ikke var kommet ut på markedet ennå. Gamle 'fonen min begynte å streike etter et hardt liv (lever for så vidt ennå, min kjære bruker den nå siden hun greide å miste telefonen sin veldig hardt i gulvet på Esso) Skal ha meg Panasonic GD87. Alt mulig fjas og dill på den, slik som kamera og MMS som jeg sikkert aldri kommer til å bruke. Alt jeg trenger er en telefon-egenskap, og e-mail mulighet. WildThing "i just call to say I love you" Så du HAR telefon, altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hungle Skrevet 28. mars 2003 #26 Del Skrevet 28. mars 2003 Jeg har en Nokia 8210 og en Ericsson R600 (bruker den ikke for det er en dritt telefon). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2003 #27 Del Skrevet 28. mars 2003 Jeg har hatt så mangt. Stort sett bare jobb-telefoner. Akkurat nå har jeg en Nokia 9210i Communicator. Telefondelen er ikke 100% med mindre jeg bruker headset, men kommunikatoren er super til mitt bruk: Kalender, e-post, officeprogrammer, internettleser, diktafon osv. Alternativet ville være en annen mobil og en laptop, men laptoper kan du ikke putte i lomma/håndveska. På privaten blir den for stor og upraktisk, så jeg vurderer en liten søt "ett-eller-annet" i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 28. mars 2003 #28 Del Skrevet 28. mars 2003 Jeg har en ErcssonT68 kjempefornøyd med den. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 28. mars 2003 #29 Del Skrevet 28. mars 2003 Har Nokia 6310i og er stort sett fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 28. mars 2003 #30 Del Skrevet 28. mars 2003 Jeg har Nokia 8210 og er fornøyd. Kanskje litt gammel modell, men den virker som den skal, og er liten nok til å stikke seg unna hvor som helst. Har for vane å slå på lydløs iblant, slik at jeg ikke finner verken mobil eller hustelefon (trådløs) - nytter jo ikke å ringe opp og gå etter lyden... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. mars 2003 #31 Del Skrevet 28. mars 2003 Fikk meg ny telefon idag En Nokia 3510, som jeg måtte love dyrt og hellig å prøve å ta vare på. Sambo har latt dte gå sport i å kjøpe telefoner til 1 krone til meg ettersom jeg mister/ødelegger dem så fort.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 28. mars 2003 #32 Del Skrevet 28. mars 2003 Har en Nokia 8310, jeg. ..som ikke funker.. :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 29. mars 2003 #33 Del Skrevet 29. mars 2003 Jeg har også en nokia telefon... og det er 3210..har hatt den siden jeg kjøpte den i 1999,men den er like bra enda. Skal kjøpe meg en ny SNART...men vet bare ikke hvilken enda ..har sett på mange,sjekket pris forskjellige steder. Til sommeren blir det ny telefon :oops: koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 31. mars 2003 #34 Del Skrevet 31. mars 2003 Siden alle Nokiaene har takket for seg en etter en, er de nå kastet i et hjørne!!! :x Og jeg er atter en gang bruker av min aller første mobil; en gammel Ericsson GA628. Pokker ta Nokia! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 1. april 2003 #35 Del Skrevet 1. april 2003 Har en Nokia 3330. Og den er jeg veldig glad i! Blir alltid glad i mobilene mine, og jeg passer godt på dem. Så jeg har dem ganske lenge. Førse mobilen min var en Phillips Diga, den levde to år før jeg byttet den ut med en Motorola Talkabout som også levde to år, før jeg kjøpte Nokia'en min i fjor sommer. Har en venninne som har hatt sikkert 8 telefoner de siste 2 årene, skjønner ikke hvordan hun klarer å rote dem bort hele tiden... Og min kjære sine detter i bakken hele tiden! Er visst bare jeg som passer på tingene mine.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tilla Skrevet 2. april 2003 #36 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg har en 6510 som har det med å slå seg av når jeg skal sende meldinger :evil: Må alltid huske å lagre meldingene før jeg skal sende dem, så jeg ikke mister det jeg har skrevet. Det skjer ikke hver gang, men man vet jo ikke når den finner det for godt å slå seg av Har hørt om andre som har samme problem. Til deg som byttet ut 6510 med 8310. De er stort sett bygd opp likt. Er du uheldig kan det nok hende at de samme problemene som du hadde på 6510 dukker opp på 8310. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2003 #37 Del Skrevet 2. april 2003 jeg har ericsson r600, og som andre skrev her inne, er den utrolig treg å skrive sms med.. vanvittig irriterende!har byttet software og tastatur, men hjalp lite. mine favoritt telefoner er siemens, nå skal jeg spare til den nye som er kommet - som jeg ikke husker navnet på. hadde en m35 i 3-4 år, og den var helt rå - har mistet den i vann, på asfalt, den har overnattet i boksen til en hest, vært nedfrosset i snøen en natt - men funke, gjorde den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 2. april 2003 #38 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg har en nokia 5310.... OG den synes jeg er kjempegrei - passer perfekt til mitt bruk! HAr aldri hatt noen problemer med mine nokiatelefoner..... (har hatt 3210,3110,3310,5110,8210,3510) (kun batteriet som har blitt litt "slitent" innimellom, men det finnes nye batterier på Biltema og Chlas Ohlson) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet Skrevet 2. april 2003 #39 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg har en Nokia 5210 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ugla Skrevet 3. april 2003 #40 Del Skrevet 3. april 2003 Jeg har en Ericsson T66 - en "bitte liten ting". Helt OK! Den forige jeg hadde var også Ericsson, hadde den i ca 5 år, fungerer fortsatt! Men jeg fant ut at ...JEG OGSÅ VIL HA NY...! :x Ericsson fungerer så lenge at man får ikke anledning til å "utprøve" andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå