Gå til innhold

Hvilken Mobiltelefon har du???


Skusla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har en gammel Nokia 3310 jeg, men den har vært uten strøm siden jul. Kjøpte en ny Nokia 3410 for to mnd siden,men den ble stjålet andre dagen jeg hadde den. Skal se på telefoner i morgen jeg, og det er alltid Nokia for meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den hadde jeg før.... Stilig den også.

Men jeg opplevde at den slo seg av en del jeg... Har det skjedd med deg? Den ble bare helt blå og så *poof* død!

Skjedde mange ganger, så jeg skifta til slutt...

Veldig fornøyd med den jeg har også da.. Selv om jeg får mld flere ganger så er den helt fin. Har ikke hatt noe trøbbel med den.

Gooode telefonen min.... :ler: *klapper den litt på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker du om den jeg har nå?

Jeg har aldri hatt noen problemer med de Nokia-telefonene jeg har hatt. Har hørt om flere som har hatt det, men det har ikke jeg opplevd.

Sikkert fordi jeg er så snille med de. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det var til deg Midnattsol.... :ler:

Du pleier de nok med omsorg og omhu du da... :ler: Eller har vært heldig..... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine Nokia mobiler har dødd en etter en...

Nå har jeg en Ericsson T68 som er helt ok, utenom at den er utrolig treg når man skal skrive sms... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja..kanskje litt begge deler. Ok, kanskje heldig da. Kom plutselig til å tenke på de gangene mobiltelefonen har deisa ned i gulvet så delene skvetter til hver sin kant. :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Nokia 5210 som jeg sier meg jevnt over godt fornøyd med. Hadde litt snodig oppførsel en periode,men nå later den til å funke helt fint :-? Kjøpte den fordi den skulle tåle litt "røff" bruk,og den har den gjort hittil.

Julie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 8310 jeg også.

Har ikke kjøpt den selv, men arvet den fra sambo (som kjøper mobiler hele tiden).

Har byttet ut dekselet da, så nå er den GUL og kuul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Sony Ericsson T68i jeg.. En grå en.. Er ikke så glad i den, så jeg skal kjøpe meg en Nokia 7250 med plum-farge.. :D *spare*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Jeg har Nokia 6510, og har heller ikke opplevd noen problemer med den enda...Hadde 3310 før, og jeg savner den fortsatt...er ikke helt vant med den nye enda...Men er godt fornøyd med den hittil, altså! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Nokia 3510, og er igrunnen veldig fornøyd med den. Før hadde jeg en 6210, og syntes den var veldig bra også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest indiangranny

Hei

Jeg har en NOKIA 5210 en som er svømmedyktig,ønsker meg en ny med farge skjerm.

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Nokia 6510. Dritt-telefon. Har fått byttet inn til ny 3 ganger, men alle slår seg av og på som de vil.. Blir sprø! :evil: Vil ha ny mobil, jeg. Må bare vinne i lotto først.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

Har Panasonic GD67. Ikke helt fornøyd med den, men måtte ha ny telefon siden den jeg egentlig skal ha ikke var kommet ut på markedet ennå. Gamle 'fonen min begynte å streike etter et hardt liv (lever for så vidt ennå, min kjære bruker den nå siden hun greide å miste telefonen sin veldig hardt i gulvet på Esso)

Skal ha meg Panasonic GD87. Alt mulig fjas og dill på den, slik som kamera og MMS som jeg sikkert aldri kommer til å bruke. Alt jeg trenger er en telefon-egenskap, og e-mail mulighet.

WildThing

"i just call to say I love you"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nokia 8310. kan forøvrig nevne at jeg aldri har klart å ta knekken på en nokia før den har blitt pensjonert pga ny tlf...

motorolaen jeg hadde var fullstendig ubrukelig.

siemensen var grei nok, men jeg byttet tilbake til nokia og lot samboern arve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...