Gjest Mzfire Skrevet 4. april 2003 #41 Del Skrevet 4. april 2003 Nå kan jeg fortelle som deg gjest at jeg ble kjempe fornøyd med Piz Buin. Jeg prøvde den i går kveld, og jeg har jo fått den fargen jo :D Er så fornøyd jeg... virkelig brun, trodde ikke det siden jeg valgte en Mid self tan. Men hadde dessverre problemer med hendene da... vet ikke hva jeg tenkte med jeg men da jeg smurte hendene tilslutt trodde jeg det holdt å la det gå noen sekunder før jeg vasket hendene... Men det skulle jeg ikke gjort for mye av det rant av det så jeg i dag ja. På den ene handa mi ser det ut som en K av lys hud hvor kremen har blitt skyldt vekk. Nå vet jeg bedre til en annen gang. Men jeg brukte begge hendene til å smøre kroppen, men det ble så mye krem inn i håndflatene... Er det noen som bruker noe annet å påføre kremen på ?Noen som nevnte å bruke bomull til å ta på hendene, men er ikke det tungvint å bruke det på hele kroppen? En får vel ikke smurt noe godt da? Som dere skjønner er jeg ikke så bevandret eller erfaren i dette :oops: Men ellers på kroppen er jeg fornøyd.. fikk ikke tatt noe på ryggen, bør vel få litt hjelp til det kansje :D Og en ting til jeg må si at jeg syns det lukter veldig av den da, en spesiell lukt på kroppen etter at jeg har smurt den inn. Syns ikke den er ubehagelig, men spesiell. Sambo syns det luktet fælt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 5. april 2003 #42 Del Skrevet 5. april 2003 Hehe, tror det er en generell greie med at menn syns slikt "dilldall" stinker. Fint at fargen ble bra da, kanskje jeg prøver den senere om jeg ikke er førnøyd med Fake it. hendene er omtrent håpløst å få det fint på, men jeg prøvde med vann på bomull og fjerna kremen fra innsida av fingrene og det gikk litt bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 8. april 2003 #43 Del Skrevet 8. april 2003 Noen her som har prøvd L'Oreals Sublime Bronze da? Hva synes dere om den i såfall? Julie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. april 2003 #44 Del Skrevet 8. april 2003 Alle selvbrunings kremer lukter(noen mer enn andre) det kommer av reaksjonen med huden, som gjør at vi blir brune og fine. Det er der vi må lide for skjønnheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå