Bimbo Skrevet 29. mars 2003 #21 Del Skrevet 29. mars 2003 Det finnes kremer spesielt for ansikt, men de fleste som er til kroppen kan også brukes i fjeset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 29. mars 2003 #22 Del Skrevet 29. mars 2003 Fikk noen prøver på Biotherm. En til ansiktet og en til kroppen. Noen som har prøvd den? Tør ikke helt prøve, i alle fall ikke i ansiktet. Prøver og overtale sambo til å prøve det FØRST! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 29. mars 2003 #23 Del Skrevet 29. mars 2003 Fikk noen prøver på Biotherm. En til ansiktet og en til kroppen. Noen som har prøvd den? Tør ikke helt prøve, i alle fall ikke i ansiktet. Prøver og overtale sambo til å prøve det FØRST! Tror du kan prøve Biotherm med god samvittighet, midnattsol. Det er er godt merke, så sjansene for at det skal bli bra er gode. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 29. mars 2003 #24 Del Skrevet 29. mars 2003 Men skal man bruke den samme flaska til ansiktet? Mener å ha hørt at det er en for ansikt og en for kroppen.. Eller er jeg helt på jordet nåe? ? Du kan gjøre det ja, men fargen du bruker på kroppen kan bli for mørk for ansiktet. En annen ting jeg lurer på er hva menes med peeling som dere snakker om. Er det noe som smøres på og som skal skrubbes av igjen ? Hehe bare spør Du bruker en peeling for ansiktet og en for kroppen, det er små korn du skrubber kroppen med (for å få vekk døde hudceller så fargen setter seg bedre) og skyller av, så på med fuktiughetskrem før du tar på selvbruningskremen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
natasha Skrevet 31. mars 2003 #25 Del Skrevet 31. mars 2003 Lancôme har en gele til ansiktet som er veldig fin - på min hud iallefall. Bruker den en eller to kvelder på rad, og får fin gyllen farge. Noen som har prøvd Dior sine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bare meg 79 Skrevet 31. mars 2003 #26 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg har og prøvd mange fra parfymeri,både de dyre og de billige. Er ganske bleik og de fleste blir litt gulaktig på meg. Men har nå testet Mary Cohr sin fåes i hudpl salonger til ca 170 kr. Veldig fin farge drøy og lett og smøre på ser ut som du har fått sol på huden frisk og fin farge! Prøv denne! Det merke her selges ikke på alle salonger er en på majorstua som har denne. Kan vel sikkert ikke skrive det her,men mail meg visst du vil vite navnet på den! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2003 #27 Del Skrevet 1. april 2003 Selv om både testen på tv2 og enkelte her har vært negative til pitz buin har jeg positive erf. og har fått mye skryt for fargen min når jeg bruker den :D Men jeg er klart mest fornøyd med skummet som kom i fjor, og bruker det både i fjeset og på kroppen. (Det i medium farge). Det viktige er som andre her har skrevet og gjøre grundige forbredelser mht peeling og smørre seg inn med en god fuktighetskrem først. Skummet til pitz buin tørker på kort tid, og jeg har aldri opplevd at det har smittet over på klær ol slik enkelte andre merker kan gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 1. april 2003 #28 Del Skrevet 1. april 2003 Hvor lenge holder fargen seg? Har prøvd selvbruningskrem en gang. Ble gul Skal kremen skylles av etter en stund? Eller sitter den på hele natta/dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristiane Skrevet 1. april 2003 #29 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg bruker "golden beaty" fra Helena Rubenstein, den er jeg veldig fornøyd med, den lukter litt sterkt men det er bare til du får den på huden, den virker hurtig, 1 time, og man bare gjentar påføringen visst man vil ha mere farge, jeg har ikke fått noen skjolder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 1. april 2003 #30 Del Skrevet 1. april 2003 Nå har jeg gått til innkjøp av Fake it ! fra Body shop. Damen sa at du med den lyseste fargen nok måtte påføre kremen 2 ganger for å få ønsket farge, jeg tok derfor den mørkeste. Den blir ikke veldig mørk sa hun, men gir en fin farge. Så får vi se om jeg er enig i det da .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 1. april 2003 #31 Del Skrevet 1. april 2003 Dior sin selvbruningsspray er det beste selvbruningsproduktet jeg har brukt, sprayen fra Biotherm er heller ikke så værst, men den lukter litt mer. Foretrekker spray fremfor krem, synes det er utrolig mye lettere å få jevn farge med spray. Har en tendens til å alltid få litt funky skiller med krem, spes. rundt ankler og håndledd og det er IKKE pent! Så man skal vær nøye når man smører seg med krem... Damen i parfymeriet sa at en selvbruner ikke holder mer enn 6mnd, så slike produkter er IKKE noe å spare på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalita Skrevet 1. april 2003 #32 Del Skrevet 1. april 2003 Har prøvd mange forkjellige av de såkalte billigmerkene. Av disse syntes jeg Juvena sin gir best resultat. Fin farge, lett å ta på, men litt klissete og gir litt lett skjolder hvis du ikke er nøye. Har lyst til å prøve Dior sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 3. april 2003 #33 Del Skrevet 3. april 2003 Nå har jeg kjøpt en selvbruningskrem den heter Piz Buin. Jeg spurte jenta bak disken om den var bra og om jeg ble gul av den. Hun sa nei og at den var god. Det gjenstår å se. Det er lotion Mid self tan kan brukes til ansikt og kroppen. Det jeg da lurer på jenter er følgende: skal jeg skrubbe hele huden først med en hampvott før jeg påfører den? Er det dette som kalles for peeling? *Venter spent på svar* :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 3. april 2003 #34 Del Skrevet 3. april 2003 Du blir gul... Jeg brukte den for 2 år siden. Jeg ble ikke gul av den. Rart du ble gul da. Mulig man reagerer forskjellig da... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 3. april 2003 #35 Del Skrevet 3. april 2003 Så Duchess svarte meg på det med peeling :oops: Men da kan jeg heller spørre om noen har god erfaring med Piz Buin, hvis ikke har jeg driti meg ut. Ja ja da får jeg heller kjøpe en fra Body Shop som jeg har hørt er så bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. april 2003 #36 Del Skrevet 3. april 2003 Nå beveger jeg meg utenfor tråden nesten jeg da men.. Jeg har aldri prøvd selvbruningskrem jeg..redd for og ikke få til og at det skal se skjoldete og stygt ut >( har littegrann tør hud) Hvor lenge varer selvbruningskrem da? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 3. april 2003 #37 Del Skrevet 3. april 2003 Den som jeg kjøpte sto det på pakka at den varte i 7 dager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 3. april 2003 #38 Del Skrevet 3. april 2003 Det varierer endel, men du må stort sett friske opp igjen fargen hver 2-3 dag for at den skal holde seg fin og peele innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2003 #39 Del Skrevet 4. april 2003 MzFire: Jeg har god erfaring med Piz Buin, både spray og lotion. Blir ikke gul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jossie Skrevet 4. april 2003 #40 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg bruker Clinique sin selvbruningskrem... Jeg får kjempefin brunfarge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå