Jinx Skrevet 27. mars 2003 #1 Del Skrevet 27. mars 2003 Om noen minutter starter TV2 hjelper deg, og de skal teste Selvbruningskremer... Bare et tips.... Eller du kan titte her etter sendinga http://www.tv2.no/magasiner/hjelperdeg/tester/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 27. mars 2003 #2 Del Skrevet 27. mars 2003 Dior vant! Ikke så rart, bruker selv en selvbrunings spray fra Dior, beste selvbruningsproduktet jeg noensinne har prøvd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 27. mars 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 27. mars 2003 Dior vant! Ikke så rart' date=' bruker selv en selvbrunings spray fra Dior, beste selvbruningsproduktet jeg noensinne har prøvd![/quote'] Jeg har ikke prøvd den enda... Får vel bytte ut mine gamle Piz Buin fra i fjor (bruker ikke slikt så ofte, men deilig å få litt frisk brunfarge i ansiktet på "dårlige dager" ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 27. mars 2003 #4 Del Skrevet 27. mars 2003 Lurer på noe... Hvordan virker de sprayene i ansiktet?? Dama på estetique sa at man ikke skulle bruke disse i ansiktet.. Men jeg vil helst bli brun på HELE kroppen , ikke hele BORTSETT fra ansiktet. For øvrig har jeg Lancome sin.. Er ikke helt fornøyd med denne da, men den duger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 27. mars 2003 #5 Del Skrevet 27. mars 2003 Sprayer bare bittelitt i hendene og er nøye med å smøre overalt + ikke få det i øyenbryn/hårfeste. Synes krem er best til ansiktet, men liker sprayen veldig godt til kroppen, trekker raskt inn og man blir ikke klissete, og så lukter den ikke så SINNSYKT mye som noen selvbruningskremer gjør.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå