Gjest Tristessa Skrevet 27. mars 2003 #1 Skrevet 27. mars 2003 Siden det snart er helg/min bursdag/sommer/påske/ferie (stryk det som ikke passer), tenkte jeg at jeg skulle få revet fandenskapen ut av leggene for litt mer enn en dags tid. Men hva er egentlig best? Varm, flytende voks, eller voks i strips? Har brukt kald voks på armene, og det går fint, men så vidt jeg husker fikk jeg ikke revet ut mye hår fra leggene da jeg prøvde det sist. Mer hud som gikk med da, og jeg ble rett og slett litt gretten. Noen som har noen tips, råd eller anbefalinger? Dessverre er jeg skolesliter og har derfor ikke råd til å gå for å få det gjort profesjonelt, og lite tyder på at pappa vil sponse det heller.
Gjest Tristessa Skrevet 27. mars 2003 #5 Skrevet 27. mars 2003 Regner med at det ikke er stearinlys du snakker om, Milla?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 27. mars 2003 #6 Skrevet 27. mars 2003 Regner med at det ikke er stearinlys du snakker om' date=' Milla? [/quote'] Hi Hi Hi Veet varmvoks baby! Milla
starie Skrevet 27. mars 2003 #7 Skrevet 27. mars 2003 Tristessa: Er ikke godt å vite :blunke: Nå har ikke jeg brukt så mye kald voks da, men den varme funker perfekt
Gjest Tristessa Skrevet 27. mars 2003 #8 Skrevet 27. mars 2003 Er fullt klar over hva som mentes, det bare er noe med med humoren min pådenne tiden av døgnet...
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2003 #9 Skrevet 27. mars 2003 Husker ikke om det er nair eller veet, men en av dem har varmvoks på roll-on med eplelukt. Denne er grønn og koster ca 99.- De har den på Cubus. Ikke H&M, Kappahl eller lignende i disse 'vinertider' Beste varmvoksen jeg har prøvd. Mindre kliss og enklere og fordele. Bare husk at den skal være ordentlig varm. Ikke sånn at du brenner det selvsagt. Har bare brukt den på lår/legger og funket meget bra til det. Styr unne kald voks
Lykkeliten Skrevet 28. mars 2003 #11 Skrevet 28. mars 2003 Jeg tror jeg har vært innom det meste innen voks-produkter i håp om å finne det som duger best. Må si meg enig med Milla, Veet varmvoks er desidert best! Har i det siste gått mer og mer over til epilator, da slipper man i tillegg alt styret som voksing medfører.
Tigerpia Skrevet 28. mars 2003 #12 Skrevet 28. mars 2003 Har også testet en del produkter og Veet varmvoks er absolutt best! Liker den med spatel. Har prøvd den med roll-on, men den begynte å lekke vann etter en stund og det hele ble relativt mislykket Er veldig greit å smøre inn leggene med en svalende lotion/krem (f.eks aloe vera) etter voksingen. Tigerpia
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå