Gå til innhold

Kvinnesyn blant BBgutter


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser dere' date=' det er mye lettere å diskutere dersom vi kan holde oss til fakta og konklusjoner istedet for å sprade om alt mulig tull og tøys.[/quote']

og det vet jo du alt om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ihvertfall fint vi er enige. Selv skrulla innrømmer nå at "jeg er ikke sånn" er ikke et godt argument fordi mange er sånn, og da hjelper det ikke at en eller annen i fåtall ikke er sånn.

Sånn nå forstår dere sånn.

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Poenget mitt var egentlig ikke hvorvidt jenter vil bli spandert på.

Poenget var at guttene tar beslutninger OM jentene ut ifra hvordan de ANTAR at jentene håndterer saker og ting (dvs dårligere enn guttene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Starie, godt å få klarhet i sakene.

Du burde vite bedre enn å innlede en diskusjon med waco!!

Milla

Så DU unngår alltid en diskusjon med Waco ?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt var egentlig ikke hvorvidt jenter vil bli spandert på.

Poenget var at guttene tar beslutninger OM jentene ut ifra hvordan de ANTAR at jentene håndterer saker og ting (dvs dårligere enn guttene).

Typisk mannfolk! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, slenger meg vel inn i en håpløs diskusjon her, men jeg bare må.

Jeg og samboeren min tjener nokså likt (jeg tjener nok litt mer). Vi deler alle faste utgifter, vi spanderer på hverandre alt ettersom det passer seg, og hvem som har mest til overs (og ja, det er minst like ofte meg som han!).

Og, vet at våre venner har det på samme måten. Så, du får dra lengre ut på landet med at alle jenter sløser og forventer å bli spandert på.

Itte ælle e sånn! Og slettes ikke jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg og samboeren min tjener nokså likt (jeg tjener nok litt mer). Vi deler alle faste utgifter, vi spanderer på hverandre alt ettersom det passer seg, og hvem som har mest til overs (og ja, det er minst like ofte meg som han!).

Og, vet at våre venner har det på samme måten. Så, du får dra lengre ut på landet med at alle jenter sløser og forventer å bli spandert på.  

Itte ælle e sånn! Og slettes ikke jeg!

Thanxs, honey! Jeg satt her og lurte på om jeg skulle bli full av mindreverdighetskomplekser, men jeg har bestemt meg for å la være. Min helt private fristerinne og lurendreierske tjener 100 000 mer enn meg (og vi tjener tilsammen 800 000, her er med andre ord en matematisk godbit... :ler: ), og det synes jeg er helt strålende - for det nyter jeg også godt av! :briller:

Mulig at dette gjør meg til mindre "mann" i Wacos øyne, men den risikoen får jeg heller prøve etter fattig evne å leve med... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom BB er ett speilbilde av samfunnet, så skjønner jeg jo hvorfor det er så vanskelig å finne skikkelige mannfolk da, jeg mener, jeg ville ikke akkurat vært stolt over å være mann om de alle er som BB-gutta!!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BB ser jeg ikke på. Klikket så vidt innom her om dagen, og for en gjeng med tullinger :roll:

Bare det at de melder seg på et slikt program synes jeg sier en del om dem :sjarmor: (og det er ikke særlig representativt for de jeg omgås til vanlig på jobb og privat)

Når det gjelder hva kvinner krever eller forventer:

I likhet med de fleste andre som har svart her, og de fleste jeg kjenner privat, så deler jeg utgifter likt med min samboer.

Dette er en selvfølge for oss begge. Han har til nå tjent litt mer enn meg, men vi deler likt likevel. I løpet av en måneds tid vil dette endre seg, og jeg kommer til å tjene litt mer enn han. Så lenge forskjellen ikke er så stor og vi begge er i full jobb fortsetter vi å dele likt.

De aller fleste jeg kjenner har samme instilling til deling av kostnader. Med unntak av hun som bor sammen med min far. Hun er akkurat slik som Waco beskriver, og det irriterer vettet av meg. Argh!!! Hun tar det som en selvfølge at alt blir betalt for henne. Det mest irriterende er kanskje at faren min godtar det :evil: (eller klager til meg som ikke kan gjøre noe med det). Men det er jo faktisk verken mine penger eller min sak, så jeg blander meg ikke oppi den saken (selv om jeg har j***** lyst :sjarmor: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...