Gå til innhold

Kvinnesyn blant BBgutter


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Poirot

Ja, jeg er en av idiotene som tidvis følger med på BB :oops:

Jeg skal ikke her legge opp til noen BB-debatt, mer si noe om noe jeg har observert som jeg er overrasket over. :o

Noen av guttene ser ut til å være helt overbevist om at jenter på mange måter er det svake kjønn. Når gutta snakker sammen, så går dette tydelig frem (mener jeg). Evt negative egenskaper ved jentene som er med blir generalisert, og forklares (tilsynelatende) ut ifra deres kjønn.

At jenter klager på fattigsiden, blir forklart med at de ikke har vært i militæret. Jeg for min del er en sporty turjente som har klart meg uten dusj og vask leeenge, men det ser ikke ut til at gutta skjønner at slike jenter finns.

En annen sak jeg så, var at når det gjalt pengedeling, så ville guttene gi en halvdel av sine penger til jentene. Dette fordi de antok at jentene ellers ikke ville klare å diskutere seg frem til hva de skulle handle inn.

Jeg synes det er litt trist jeg, hvis det er mange menn der ute som tror at jeg ikke er på samme nivå med dem... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sexysadie

D er nok bare de som valgte ut deltagere som kom fram til de virkelige ytterkantene av folk med meninger.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke? Det er en kjensgjerning at jenter forventer at gutten spanderer og tar det økonomiske ansvaret.

Kvinner er jo sløsere.

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

selvsagt gjør du det, vil du at mannen din skal tjene mye dårligere enn deg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driter vel i om han tjener bedre eller dårligere enn meg. Bare vi deler LIKT på faste utgifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, hører du selv hvor dumt det du sier høres ut? Hvis du var sammen med en kar som ikke tjente noenting, og heller ikke brukte penger, så hadde du vel hatt lite nytte av ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Ingenting :oops:

Takk Starie, godt å få klarhet i sakene.

Du burde vite bedre enn å innlede en diskusjon med waco!!

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se nå tar dere feil igjen, det er jo selve essensen i hovedinnlegget, "hvorfor deler gutter av deres andel".

Jeg tror det kommer av kvinnens forventinger over at gutter skal gjøre slikt, akkurat som dere forventer å bli spandert på når dere er ute på byn.

Men da kommer jo selvsagt ei skrulle og hyler "jeeæj er ikke såååååånn", og da må jeg forklare igjen, og dermed er sirkuset igang.

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser dere, det er mye lettere å diskutere dersom vi kan holde oss til fakta og konklusjoner istedet for å sprade om alt mulig tull og tøys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...