Gå til innhold

Hårfjerning - hva fjerner du?

Arwen

Anbefalte innlegg

Siden hårfjerning er et så hett tema lurer jeg på hvor mye dere fjerner. Vil ikke ha noen diskusjon på hva man bør fjerne, bare hva DU gjør :wink: Selv fjerner jeg hår fra bikini-linja, leggene og under armene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Håret på leggene mine er fjernet permanent, men ellers fjerner jeg hår på armer, armhuler, overleppe og alt kjønnshår og napper brynene selvsagt.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håret på leggene mine er fjernet permanent Milla

Høres deilig ut! :D Kan du si litt om dette; hvor du fikk det gjort, pris, tidsbruk osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fjerner hår i armhuler, på legger, napper øyenbryn og fikser bikinilinja. Dessuten fjerner jeg litt "dun" på overleppa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Change

Ja, Milla jeg vil også høre mer om dette! Er det elipse behandling du har fått? Er det dyrt? og hvor mange behandlinger må til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MÅ jo fjerne litt da armhuler legger og brasiliansk på bikini om sommeren armer og.Vokser alt.Snart er det sommer :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Change

Eh! Glemte å svare på spørsmålet :oops: Jeg fjerner hår på leggene,lårene,alt av kjønnshår bortsett fra en liten stripe, hår på og i armhulene,litt på overleppen og litt nesehår( :oops: ) puh! Blir litt lei av all barberingen og nappingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Høres deilig ut! :D Kan du si litt om dette; hvor du fikk det gjort' date=' pris, tidsbruk osv?[/quote']

Jeg fikk fjernet hårene med laser på en klinikk her i Oslo, jeg måtte inn til 4 behandlinger og prisen kom på ca 4500 kroner. Innimellom behandlingene måtte jeg smøre bena morgen og kveld med en spesiell krem for å forhindre irritasjon men dette gikk helt fint.

I dag har jeg silkemyke legger uten ett eneste hår og ingen røde prikker.

Gå på www.gulesider.no og søk på hårfjerning så vil du finne mange steder som tilbyr laserhårfjerning med laser.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjerner hår under armene, på leggene, og fikser litt på "dotten". Ellers hender det jeg fjerner litt hår fra overleppa når jeg syns det trengs. Brukte "Veet Cold Wax" strips til overleppa, men de siste gangene jeg har brukt det, så har jeg fått noen slags blemmer/kuler, som ikke var særlig lekkert. Har hørt at Nair har bedre voks til dette formålet... noen som vet om det stemmer?

Øyenbrynene napper jeg selvfølgelig også. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fjerner hår under armene, på beina og nedentil...

Napper ikke bryn, da de er så små og relativt fine likevel...

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fjerne hår på leggene, under armene og kjønnshår. Og napper bryn. På armene har jeg så korte og lyse hår at de ikke synes, så de lar jeg være i fred. Vurderer nå sterkt å fjerne leggehår/kjønnshår med laser og bli kvitt drittarbeidet en gang for alle. :briller:

loolaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg vurderer å få tatt håret i armhulene med laser. Tror kanskje jeg skal få det gjort snart før bryllupet.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som vokser bikinilinja ++ Hva gjør dere om sommeren? Det er jo slik at håret må ha en viss lengde før man kan vokse det på nytt. Blir det ikke ekkelt når det begynner å vokse ut igjen? Har nemlig lyst å begynne å vokse, men er usikker på hvordan jeg skal løse dette "sommerproblemet" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vokser armer, legger, bikinilinjen og armhuler. Barberer mer nedentil og napper bryn + noen hår som alltid dukker opp i føflekkene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fjerner hår på legger, lår, kjønnshår, samt armhulene. Fjerner også på overleppen. Dette er noe jeg husker at jeg var litt flau over på en måte. Vet ikke hvorfor , men jeg ser jo her at det faktisk er ganske vanlig blant jenter. Napper brynene selvfølgelig. Har også vært hos hudpleier som har brukt voks på brynene. Det er faktisk ikke vondt i det hele tatt, og da vokser de ikke så fort ut igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...