Gjest indiangranny Skrevet 26. mars 2003 #1 Del Skrevet 26. mars 2003 Hei :D sjekk denne linken da : http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...001&item=260813 Tror dere at det er noe i det eller er det bare skryt fra mannens side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 26. mars 2003 #2 Del Skrevet 26. mars 2003 Det er vel heller vi jentene som er litt mer nøye med tellinga! :oops: Og kanskje legger de på litt for å "imponere" Ismen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 26. mars 2003 #3 Del Skrevet 26. mars 2003 De legger nok på litt for å imponere tenker jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gabriel Skrevet 26. mars 2003 #4 Del Skrevet 26. mars 2003 Det er sikkert noen menn som oppgir for stort antall. Men det sikkert også noen kvinner som oppgir et for lavt antall. Så "løgnere" tror jeg nok man finner blandt begge kjønn. Er det ikke fortsatt litt sånn at menn skal ha mange parnere mens kvinner gjerne skal ha litt færre? Gabriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 26. mars 2003 #5 Del Skrevet 26. mars 2003 Hei Skusla og Ismen :D Det er vel bare kjeften og bakbeina på dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 26. mars 2003 #6 Del Skrevet 26. mars 2003 1) Menn tar seg ikke bryet med å huske individene de har hatt sex med. Stemmer ikke for meg, husker godt hvor mange (eller få :D ) og med hvem. 2) Menn har ikke tålmodighet eller gidder ikke å tenke seriøst når de deltar i slike undersøkelser. Hmm, tar disse undersøkelsene så lang tid da? Tror de aller fleste vet hvor mange, men er det veldig mange og ikke alle har vært like spennede tror jeg de kanskje ikke er så opptatt av å huske når og med hvem. 3) Det kan også være slik at det er enkelte menn som har svært mange flere sexpartnere enn gjennomsnittet. Det stemmer garantert... og en del legger nok på en del også... avhengig av hvor mange "personer" som er tilstede. Har opplevd tilfeller der noen har fotalt meg i en fortrolig samtale hvor "få" de har hatt, for så senere i en større gruppering har "lagt" på en del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wondergirl Skrevet 27. mars 2003 #7 Del Skrevet 27. mars 2003 Jammen, burde det ikke "gå opp" på et vis, da? Hvis en mann har sex med mange damer, må jo nødvendigvis antall sexpartnere øke hos de damene han har sex med? Eller holder mennene kanskje litt på med hverandre for å spe på statistikken litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 27. mars 2003 #8 Del Skrevet 27. mars 2003 Det kan vel hende mannen overdriver litt, mens vi kvinner kanskje hopper over en eller to, hvis disse forholdene eller opplevelsene ikke vekker gode minner. vet ikke jeg, har ikke hatt så mange partnere at det gjør noe. men jeg lurer litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 27. mars 2003 #9 Del Skrevet 27. mars 2003 Det finnes faktisk menn som har sex med menn også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 27. mars 2003 #10 Del Skrevet 27. mars 2003 Kvinner dividerer med tre og menn multipliserer med tre..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raider(Ikke pålogget) Skrevet 27. mars 2003 #11 Del Skrevet 27. mars 2003 Kvinner: Jeg sugde han bare = IKKE sex! Han var bare inni meg litt = IKKE sex! Han kom ikke inni meg = IKKE sex! Han sprutet bare i munnen min = IKKE sex! Jeg ronket ham bare = IKKE sex! Han slikket meg jo bare = IKKE sex! Jeg hadde fast følge med en annen den gangen = Det skjedde ikke! = IKKE sex! Det skulle aldri ha skjedd = Det skjedde ikke! = IKKE sex! Menn: DET GIKK FOR MEG! = SEX!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 27. mars 2003 #12 Del Skrevet 27. mars 2003 nuvel. når det foretas store statistiske undersøkelser der utvalgte medlemmer av befolkningen bes underrette om sitt sexliv, viser det seg at menn (vi snakker om de mennene som oppgir at de bare har sex med kvinner) oppgir å ha ikke bare flere sexpartnere, men DOBBELT SÅ MYE SEX som kvinnene. nå dreier det seg om temmelig store utvalg, og det er statistisk signifikante tall vi snakker om... hvilket betyr at etter alt å dømme er det noen som ljuger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 27. mars 2003 #13 Del Skrevet 27. mars 2003 mulig noen menn lyver om hvor mange MEN vi lyver ikke om orgasmer vi gutta.... er jo et kjent fenomen at jenter feiker orgasmer (feiker skulle bety later som på et eller anet språk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 27. mars 2003 #14 Del Skrevet 27. mars 2003 nå er det jo ikke fullt så lett for menn å ljuge om orgasmer uten å bli avslørt heller, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brommservice Skrevet 28. mars 2003 #15 Del Skrevet 28. mars 2003 Jeg er ikke noe unntak heller. Da jeg var ca. 30, ville jeg nok ha doblet mitt antall lett fordi dette ville være umulig å sjekke fra annet hold. I dag er det samvittigheten for den rene sannhet som sperrer for dette. For meg er tallet 5 noe som reflekterer sannhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 28. mars 2003 #16 Del Skrevet 28. mars 2003 nå er det jo ikke fullt så lett for menn å ljuge om orgasmer uten å bli avslørt heller, da... Visst er det det. Tro ikke at en mann får orgamse bare det tyter ting ut av ting. WildThing "will make your heart sing" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 28. mars 2003 #17 Del Skrevet 28. mars 2003 jeg sa ikke fullt så lett. jeg vet godt at det er mulig, men ikke fullt så lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 28. mars 2003 #18 Del Skrevet 28. mars 2003 Feil (!!!) Ivanka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atmi Skrevet 28. mars 2003 #19 Del Skrevet 28. mars 2003 Med så lave tall som 11.6 tror jeg faktisk at det er mannen som sier det som det er. Og at kvinnene trekker vekk litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå