Gjest indiangranny Skrevet 26. mars 2003 #1 Del Skrevet 26. mars 2003 Hei Jeg har lest en del tråder her på Kg hvor det krangler og hakker på hverandre.Kan en ikke respektere andres valg og meninger,og ikke tro at jeg har fasiten hele tiden.Det er ikke rart det er krig i verden når folk ikke klarer å holde fred her på Kg hilsen en tenkene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 26. mars 2003 #2 Del Skrevet 26. mars 2003 Hehe, jeg forstår bekymringen din indianlady, men ikke glem at du er i en kvinneklubb, og det er ingen hemmelighet at kvinner hele tiden liker å lage intriger eller være vanskelige på andre måter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2003 #3 Del Skrevet 26. mars 2003 Ja, nemlig - mens vi menn er mer opptatt av å ta tak i ting der og da og få gjort opp på en skikkelig måte. Mye enklere, og mye bedre! Bush, Saddam og Blair er eksempler til etterfølgelse i så måte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 26. mars 2003 #4 Del Skrevet 26. mars 2003 Hei Waco Jeg er vokst opp blandt gutter og var en av gutta i oppveksten,likte jakt og fiske.Reiser snart til India for å velte kuer Sa jeg er ikke av de kvinner som liker krangel og baksnakkelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 26. mars 2003 #5 Del Skrevet 26. mars 2003 joa... det er desverre noe i det. jobbet på en 100% kvinnedominert plass en gang... holdt på å gå fra vettet jeg. jobbet også en plass der alle unntatt meg var middelaldrende pakistanske menn. det var mye greiere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 26. mars 2003 #6 Del Skrevet 26. mars 2003 velte kuer i india???? engelskmenn jager rever , norske skyter valer og indere velter altså kuer..ja ja.. klart folk må få være uenige om ting men mener også som de fleste andre at man kan gi faen i personangrep. jobber på et sted med bare damer og det er faktisk et helvete , men om man forstår tegna så går det lit bedere. er de smørr blide og utrolig hjelpsomme , så er de enten i krangel med en av de andre damene og ønsker støtte eller de ønsker et teneste , vakt bytte osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 26. mars 2003 #7 Del Skrevet 26. mars 2003 jobber på et sted med bare damer og det er faktisk et helvete , men om man forstår tegna så går det lit bedere. er de smørr blide og utrolig hjelpsomme , så er de enten i krangel med en av de andre damene og ønsker støtte eller de ønsker et teneste , vakt bytte osv.. kjenner desverre barnehagetantekulturen fra innsiden jeg og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 26. mars 2003 #8 Del Skrevet 26. mars 2003 Indianlady, hvis du er den indianlady som var her på kg i sommer så husker jeg spetakkelet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 26. mars 2003 #9 Del Skrevet 26. mars 2003 Indianlady' date=' hvis du er den indianlady som var her på kg i sommer så husker jeg spetakkelet.[/quote'] Hvilket spetaklet ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 26. mars 2003 #10 Del Skrevet 26. mars 2003 velte kuer i india???? engelskmenn jager rever , norske skyter valer og indere velter altså kuer..ja ja.. Indere velter ikke kuer,men kua er hellig i India.Jeg sa det til gubben han holdt på å flire seg i hjel.Egentlig slang jeg det ut som humor!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 26. mars 2003 #11 Del Skrevet 26. mars 2003 Jo, det er faen rart. For selv om folk er uenige, så ønsker man ikke andre døde. Og om man så gjorde det, går man ikke til krig mot en hel jævla nasjon og finner på en dårlig unnskyldning for å legitimere det. Man kan diskutere og sloss. Men man lar det ikke gå ut over andre enn "de det gjelder". Krig er et langt skritt å ta, og det er et skritt tvers over streken. De fleste av oss vet hvor streken er, og vi holder oss innenfor linja. Så jo, det er rart det er krig i verden. Det er rart at enkelte tror de med loven i hånda kan drepe en hel nasjon. Hvem har rett til å ta liv? FUCK YOU BUSH! kid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå