Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd denne "øyenbrynskniven"? Bra eller dårlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som har prøvd denne "øyenbrynskniven"?  Bra eller dårlig?

Hva i alle dager er det for noe da? :-?

Skrevet

Vet du får skjært øyenbrynene dine hos f.eks. frisører...

Det er vel bare et barberblad?

Jeg fikk formet øyenbrynene mine med en sånn "kniv" før jeg begynte å nappe dem.. (nappet etterpå for å beholde formen).. Helt greit..

Skrevet

Nei er ikke så skarpt som et barberblad. Også er bladet på "kniven" litt mer ruglete. Kan jo risikere å plutselig stå der uten øyenbryn hadde det vært et barberblad. :o

Man skal dra den over øyenbrynene i hårenes retning. Så skal vissnok buskashår bli dratt med så de forsvinner.

Skrevet
Nei er ikke så skarpt som et barberblad. Også er bladet på "kniven" litt mer ruglete. Kan jo risikere å plutselig stå der uten øyenbryn hadde det vært et barberblad. :o

Man skal dra den over øyenbrynene i hårenes retning. Så skal vissnok buskashår bli dratt med så de forsvinner.

:ler: Du har kanskje rett i det at det ikke er et barberblad..

For får man kjøpt denne kniven? Kunne tenke meg å teste den.. (Bedre med skjærte bryn en halveis unappet.. ;) *HATER å nappe bryn* )

Skrevet

På parfymerier. Jeg så de hadde en pakke med 3 stk til 65 kr på et parfymeri på flyplassen da jeg var ute å reiste. En gul, en rosa og en blå. Hehe

Tror jeg må prøve, jeg.

Skrevet

Tøft.. Da skal jeg finne en også!

Skrevet

Må få høre hva du synes om den når du har kjøpt og prøvd.

Skrevet

Jess! Kan nok ta sin tid.. *vente på den dumme lønningen som ikke kommer før om 15dager* :ler:

Skrevet

I knoow..samme her :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg har kjøpt disse øyenbrynsknivene på vita. Er ikke helt fornøyd med dem ettersom det kommer så fort ut igjen. Men smaken er som baken...

Skrevet
jeg har kjøpt disse øyenbrynsknivene på vita. Er ikke helt fornøyd med dem ettersom det kommer så fort ut igjen. Men smaken er som baken...

:ler:

Sier ikke det seg selv da? At de kommer fort ut igjen mener jeg?

Skrevet

Hehe, jaah, det gjør det jo uansett!

Skrevet

Ååå! Jeg har også sett etter slike "øyenbrynskniver". Virker mye mer praktisk enn å nappe, og så gjør det sikkert ikke like vondt! Dessuten så begynner jeg av en eller annen merkelig grunn alltid å nyse, når jeg napper brynene mine. Noen fler som har opplevd det?? :roll:

Skrevet

*rekke opp hånda*

JAAA...jeg nyser som bare juling! :ler: Åh, takk Gud, det er ikke bare meg. *puuuh*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...