Midnattsol Skrevet 26. mars 2003 #1 Skrevet 26. mars 2003 Noen som har prøvd denne "øyenbrynskniven"? Bra eller dårlig?
Frk Doodad Skrevet 26. mars 2003 #2 Skrevet 26. mars 2003 Noen som har prøvd denne "øyenbrynskniven"? Bra eller dårlig? Hva i alle dager er det for noe da? :-?
jordbær Skrevet 26. mars 2003 #3 Skrevet 26. mars 2003 Vet du får skjært øyenbrynene dine hos f.eks. frisører... Det er vel bare et barberblad? Jeg fikk formet øyenbrynene mine med en sånn "kniv" før jeg begynte å nappe dem.. (nappet etterpå for å beholde formen).. Helt greit..
Midnattsol Skrevet 26. mars 2003 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2003 Nei er ikke så skarpt som et barberblad. Også er bladet på "kniven" litt mer ruglete. Kan jo risikere å plutselig stå der uten øyenbryn hadde det vært et barberblad. :o Man skal dra den over øyenbrynene i hårenes retning. Så skal vissnok buskashår bli dratt med så de forsvinner.
jordbær Skrevet 26. mars 2003 #5 Skrevet 26. mars 2003 Nei er ikke så skarpt som et barberblad. Også er bladet på "kniven" litt mer ruglete. Kan jo risikere å plutselig stå der uten øyenbryn hadde det vært et barberblad. :o Man skal dra den over øyenbrynene i hårenes retning. Så skal vissnok buskashår bli dratt med så de forsvinner. Du har kanskje rett i det at det ikke er et barberblad.. For får man kjøpt denne kniven? Kunne tenke meg å teste den.. (Bedre med skjærte bryn en halveis unappet.. *HATER å nappe bryn* )
Midnattsol Skrevet 26. mars 2003 Forfatter #6 Skrevet 26. mars 2003 På parfymerier. Jeg så de hadde en pakke med 3 stk til 65 kr på et parfymeri på flyplassen da jeg var ute å reiste. En gul, en rosa og en blå. Hehe Tror jeg må prøve, jeg.
Midnattsol Skrevet 26. mars 2003 Forfatter #8 Skrevet 26. mars 2003 Må få høre hva du synes om den når du har kjøpt og prøvd.
jordbær Skrevet 26. mars 2003 #9 Skrevet 26. mars 2003 Jess! Kan nok ta sin tid.. *vente på den dumme lønningen som ikke kommer før om 15dager*
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2003 #11 Skrevet 27. mars 2003 jeg har kjøpt disse øyenbrynsknivene på vita. Er ikke helt fornøyd med dem ettersom det kommer så fort ut igjen. Men smaken er som baken...
jordbær Skrevet 27. mars 2003 #12 Skrevet 27. mars 2003 jeg har kjøpt disse øyenbrynsknivene på vita. Er ikke helt fornøyd med dem ettersom det kommer så fort ut igjen. Men smaken er som baken... Sier ikke det seg selv da? At de kommer fort ut igjen mener jeg?
Midnattsol Skrevet 27. mars 2003 Forfatter #13 Skrevet 27. mars 2003 Hehe, jaah, det gjør det jo uansett!
Cupcake Skrevet 27. mars 2003 #14 Skrevet 27. mars 2003 Ååå! Jeg har også sett etter slike "øyenbrynskniver". Virker mye mer praktisk enn å nappe, og så gjør det sikkert ikke like vondt! Dessuten så begynner jeg av en eller annen merkelig grunn alltid å nyse, når jeg napper brynene mine. Noen fler som har opplevd det??
Midnattsol Skrevet 27. mars 2003 Forfatter #15 Skrevet 27. mars 2003 *rekke opp hånda* JAAA...jeg nyser som bare juling! Åh, takk Gud, det er ikke bare meg. *puuuh*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå