Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2003 #1 Del Skrevet 25. mars 2003 Er det noen andre her som har slektninger eller kjenner noen inne i BB-huset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 25. mars 2003 #2 Del Skrevet 25. mars 2003 Kjenner en som kjenner en. Noe sikkert veeeldig mange gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 25. mars 2003 #3 Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg blir nesten litt trist hver gang jeg registrerer noen som viser interesse for Big Brother. Egentlig burde man bare føle medynk, men jeg blir bare trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2003 #4 Del Skrevet 25. mars 2003 Når du plutselig sitter i en situasjon der noen som står deg nær befinner seg der inne, kan du ikke unngå å bli berørt av det! Det er ikke veldig morsomt å lese ærekrenkelsene som flyter fritt på diverse forum, og bli ringt opp av diverse medier som vil ha kommentarer. Det er et fritt valg for de som går inn der, men de drar jammen mye dritt med seg for de som sitter igjen utenfor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 25. mars 2003 #5 Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg blir nesten litt trist hver gang jeg registrerer noen som viser interesse for Big Brother. Egentlig burde man bare føle medynk, men jeg blir bare trist. Er det ikke akkurat det du gjør nå? Hva med å overse alle tråder som har med BB å gjøre. Bare et tips.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 25. mars 2003 #6 Del Skrevet 25. mars 2003 Er det ikke akkurat det du gjør nå? Hva med å overse alle tråder som har med BB å gjøre. Bare et tips.. Enig med Arwen 22, det må jo være det enkleste for alle BB hatere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 25. mars 2003 #7 Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg kjenner ingen av dem og takk GUD for det. Men de er morsomme å se på da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 25. mars 2003 #8 Del Skrevet 25. mars 2003 Når du plutselig sitter i en situasjon der noen som står deg nær befinner seg der inne, kan du ikke unngå å bli berørt av det! Det er ikke veldig morsomt å lese ærekrenkelsene som flyter fritt på diverse forum, og bli ringt opp av diverse medier som vil ha kommentarer. Det er et fritt valg for de som går inn der, men de drar jammen mye dritt med seg for de som sitter igjen utenfor! Og dette er en grunnene til at vi ikke ønsker persondebatter her på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 25. mars 2003 #9 Del Skrevet 25. mars 2003 Jepp! Jeg kjenner også en som kjenner en... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 25. mars 2003 #10 Del Skrevet 25. mars 2003 Therese er min venninne. Prøver å følge med litt men d blir med tanken ja. Ser ikke så mye fjernsyn,foretrekker å lese og lytte til musikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stylish* Skrevet 28. mars 2003 #11 Del Skrevet 28. mars 2003 Tror hun ene bor i nærheten av meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 28. mars 2003 #12 Del Skrevet 28. mars 2003 Jeg kjenner ei som kjenner Morten. Dessuten var jeg russ sammen med x’en hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2003 #13 Del Skrevet 28. mars 2003 Jepp - jeg kjenner en.......... en skikkelig go'gutt der inne det da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 28. mars 2003 #14 Del Skrevet 28. mars 2003 Nei.. men kjenner en i produksjonen :D (heyyy bestis! love u:) ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluesky Skrevet 28. mars 2003 #15 Del Skrevet 28. mars 2003 Ja jeg kjenner Rune. Artig kar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Blue Skrevet 29. mars 2003 #16 Del Skrevet 29. mars 2003 Eh...Nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 30. mars 2003 #17 Del Skrevet 30. mars 2003 Nei, og heldigvis for det!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 1. april 2003 #18 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg "kjente" Rune littegrann.....vokste opp på samme sted...han gikk et klassetrinn over meg på barne/ungdomsskolen....... Er forsåvidt glad jeg ikke kjenner noen direkte der inne...... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 1. april 2003 #19 Del Skrevet 1. april 2003 Hihi, ganske sykt egentlig...De fleste er glad for at de ikke kjenner noen der inne...Det sier jo litt om dem da Men de er jo så himla snåle!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2003 #20 Del Skrevet 3. april 2003 Nei jeg kjenner ingen der inne, og det er vel forsåvidt like greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå