Gå til innhold

Kjenner du noen i BB?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg blir nesten litt trist hver gang jeg registrerer noen som viser interesse for Big Brother.

Egentlig burde man bare føle medynk, men jeg blir bare trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Når du plutselig sitter i en situasjon der noen som står deg nær befinner seg der inne, kan du ikke unngå å bli berørt av det!

Det er ikke veldig morsomt å lese ærekrenkelsene som flyter fritt på diverse forum, og bli ringt opp av diverse medier som vil ha kommentarer.

Det er et fritt valg for de som går inn der, men de drar jammen mye dritt med seg for de som sitter igjen utenfor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir nesten litt trist hver gang jeg registrerer noen som viser interesse for Big Brother.  

Egentlig burde man bare føle medynk, men jeg blir bare trist.

Er det ikke akkurat det du gjør nå? Hva med å overse alle tråder som har med BB å gjøre. Bare et tips..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke akkurat det du gjør nå? Hva med å overse alle tråder som har med BB å gjøre. Bare et tips..

Enig med Arwen 22, det må jo være det enkleste for alle BB hatere :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du plutselig sitter i en situasjon der noen som står deg nær befinner seg der inne, kan du ikke unngå å bli berørt av det!  

Det er ikke veldig morsomt å lese ærekrenkelsene som flyter fritt på diverse forum, og bli ringt opp av diverse medier som vil ha kommentarer.  

Det er et fritt valg for de som går inn der, men de drar jammen mye dritt med seg for de som sitter igjen utenfor!

Og dette er en grunnene til at vi ikke ønsker persondebatter her på KG :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Therese er min venninne.

Prøver å følge med litt men d blir med tanken ja.

Ser ikke så mye fjernsyn,foretrekker å lese og lytte til musikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg "kjente" Rune littegrann.....vokste opp på samme sted...han gikk et klassetrinn over meg på barne/ungdomsskolen.......

Er forsåvidt glad jeg ikke kjenner noen direkte der inne...... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, ganske sykt egentlig...De fleste er glad for at de ikke kjenner noen der inne...Det sier jo litt om dem da :ler: Men de er jo så himla snåle!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...