kamela Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #141 Del Skrevet 10. desember 2007 Annie er en dust! Jeg vet ikke hvor mange gavekort jeg har igjen lengre. Var boken bra Kamela? Venter også på pakkelapper hver dag Boka var bra - koste meg med den i går Har brukt opp gavekortene mine jeg også... Men kan glede meg over at det er ildfaste former underveis i posten til meg også... Skjønner at jeg må sjekke ut disse formene! Har hatt en skikkelig julehelg. Lørdag var jeg og poden på bytur. På julemarked på Rådhusplassen og masse annet. Han fikk handlet stort sett det han skulle, tror bare han har 2 presanger igjen! Koste oss, spiste litt her og der og kikket på det vi hadde lyst til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. desember 2007 #142 Del Skrevet 10. desember 2007 Må ta med meg Prinsessa på shopping en dag jeg også. Torsdag kanskje? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #143 Del Skrevet 10. desember 2007 Må ta med meg Prinsessa på shopping en dag jeg også. Torsdag kanskje? :klø: Sikkert greit. Mange hun skal handle til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 10. desember 2007 #144 Del Skrevet 10. desember 2007 Er heldigvis stort sett bare matvarer igjen å handle for meg. Og det som må kjøpes inn, skal handles tidlig på formiddagen. For jeg hater å gå i butikker i julestria... Da er det kø og sure folk over alt. Og da blir jeg sur selv også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #145 Del Skrevet 10. desember 2007 Er heldigvis stort sett bare matvarer igjen å handle for meg. Og det som må kjøpes inn, skal handles tidlig på formiddagen. For jeg hater å gå i butikker i julestria... Da er det kø og sure folk over alt. Og da blir jeg sur selv også... Noen få presanger igjen på lista, og så er det bare kosetid resten. Greit å gå i butikker i julestria så lenge jeg ikke MÅ handle. Bakte litt i går, julekake, serinakaker og vanlijetopper. Kanskje litt mer baking i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. desember 2007 #146 Del Skrevet 10. desember 2007 Sikkert greit. Mange hun skal handle til? Stebroren sin i hvertfall. Regner med at pappan tar familien hans. Resten kjøper vi som fellesgaver fra oss alle. Hun må forresten begynne å brodere mer. Hun holder på med et lite bilde til lillesøsteren sin. Noen få presanger igjen på lista, og så er det bare kosetid resten. Greit å gå i butikker i julestria så lenge jeg ikke MÅ handle. Bakte litt i går, julekake, serinakaker og vanlijetopper. Kanskje litt mer baking i dag? Må gå over julegavelista.. Fint om du legger ut oppskriftene dine i bloggen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #147 Del Skrevet 10. desember 2007 Fint om du legger ut oppskriftene dine i bloggen min Må prøve det! Poden og meg hjemme i kveld, kanskje bake noe mer..... lussekatter, kokosmakroner og pepperkaker står på lista mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. desember 2007 #148 Del Skrevet 10. desember 2007 Burde kanskje bake litt i dag vi også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #149 Del Skrevet 10. desember 2007 Burde kanskje bake litt i dag vi også.. Kast dere ut i det! Har også lyst til å lage peppermyntekonfekt, det er godt, det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 10. desember 2007 #150 Del Skrevet 10. desember 2007 Må prøve det! Poden og meg hjemme i kveld, kanskje bake noe mer..... lussekatter, kokosmakroner og pepperkaker står på lista mi. Kokosmakroner er det eneste kakeslaget som står på min liste. Jeg elsker kokos Får se hva vi gjør i kveld....mitt problem er at jeg som regel har lyst til å gjøre masse mens jeg sitter på jobb, men innen jeg får kjørt hjem, hentet snuppa, spist middag, leksene gjort (snuppas selvfølgelig), så er liksom piffen gått ut av meg og jeg ender opp med å gjøre ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. desember 2007 #151 Del Skrevet 10. desember 2007 Kast dere ut i det! Har også lyst til å lage peppermyntekonfekt, det er godt, det! OPPSKRIFT!!! Kokosmakroner er det eneste kakeslaget som står på min liste. Jeg elsker kokos Får se hva vi gjør i kveld....mitt problem er at jeg som regel har lyst til å gjøre masse mens jeg sitter på jobb, men innen jeg får kjørt hjem, hentet snuppa, spist middag, leksene gjort (snuppas selvfølgelig), så er liksom piffen gått ut av meg og jeg ender opp med å gjøre ingenting Kjente igjen det der, bortsett fra det jobbegreiene. Eller, jeg jobber jo på KG sammen med dere jeg ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #152 Del Skrevet 10. desember 2007 Kokosmakroner er det eneste kakeslaget som står på min liste. Jeg elsker kokos Får se hva vi gjør i kveld....mitt problem er at jeg som regel har lyst til å gjøre masse mens jeg sitter på jobb, men innen jeg får kjørt hjem, hentet snuppa, spist middag, leksene gjort (snuppas selvfølgelig), så er liksom piffen gått ut av meg og jeg ender opp med å gjøre ingenting Kokosmakronene er gode, skal lage den varianten hvor deigen varmes i kjele. Enig i det med piff, legger opp til ekstra enkel middag i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #153 Del Skrevet 10. desember 2007 OPPSKRIFT!!! Kjente igjen det der, bortsett fra det jobbegreiene. Eller, jeg jobber jo på KG sammen med dere jeg ja! Godt betalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. desember 2007 #154 Del Skrevet 10. desember 2007 Godt betalt? ELENDIG!!! Vurderer å si opp, men får meg liksom ikke til å gjøre det heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 10. desember 2007 #155 Del Skrevet 10. desember 2007 ELENDIG!!! Vurderer å si opp, men får meg liksom ikke til å gjøre det heller... Nei, du må ikke si opp...da blir våre, btalte, jobber mye kjedeligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. desember 2007 #156 Del Skrevet 10. desember 2007 Men DET er URETTFERDIG!!! Jeg vil også ha stor lønn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 10. desember 2007 #157 Del Skrevet 10. desember 2007 Men DET er URETTFERDIG!!! Jeg vil også ha stor lønn!! Jeg nevnte vel ikke noe om størrelsen på min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. desember 2007 #158 Del Skrevet 10. desember 2007 Sant, men den er HELT sikkert større enn min.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 10. desember 2007 #159 Del Skrevet 10. desember 2007 Sant, men den er HELT sikkert større enn min.. Ja....jeg antar det.....men LANGT fra stor nok.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. desember 2007 #160 Del Skrevet 10. desember 2007 Blir de noengang FOR store? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå