Gå til innhold

Juleplanlegger 2007


kamela

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann! Kan jeg også få være med på juleforberedelsene? :sjenert:

Velkommen inn - bare koselig det!

SÅ KLART!!! (later som om jeg bor her :fnise: )

Annies venner er mine venner :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg kjøpt en adventspresang til mannen - 1 boks juleøl!

I løpet av uka har jeg som mål å finne frem julegardinene. Skal vaskes og strykes, og så er de klare til den 30. Jada, det blir nok pynting en dag "for tidlig", men jeg koser meg sånn med dette når jeg er hjemme alene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må kjøpe stoff, og sy meg nye julegardiner jeg. Gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger nye gardiner til stua og kjøkkenet. Julegardiner henger jeg bare opp på kjøkkenet, men jeg kan jo i hvertfall kjøpe noen nye der :)

Trenger er vel forresten å overdrive... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid hatt julegardiner på kjøkkenet jeg også. Men i år kan jeg ikke det. Har nemlig ikke noe vindu på kjøkkenet. Men julegardiner på stua skal jeg ha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må kjøpe stoff, og sy meg nye julegardiner jeg. Gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg :hoppe:

Jeg har noe julestoff fra i fjor som jeg ikke vet hva jeg skal bruke til enda - duk og putetrekk, kanskje?

Trenger nye gardiner til stua og kjøkkenet. Julegardiner henger jeg bare opp på kjøkkenet, men jeg kan jo i hvertfall kjøpe noen nye der :)

Trenger er vel forresten å overdrive... :ler:

DU trenger, ikke sikkert sambo gjør det samme :fnise:

Har julegardiner på kjøkken, soverommet vårt og og "salongdelen" av stua (vinkelstue)

Har alltid hatt julegardiner på kjøkkenet jeg også. Men i år kan jeg ikke det. Har nemlig ikke noe vindu på kjøkkenet. Men julegardiner på stua skal jeg ha...

Det nærmer seg jul :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte 2 adventspresanger til i dag til den kalenderen som skal sendes, må være litt kreativ på vekt/størrelse :)

1 pakke romkuler og en liten marsipangris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Burde kanskje sjekke beholdningen av 7 armede lysestaker her i morra. Vi fikk ikke tatt ut vintertøyet i dag, og må gjøre det i morra, da skal jeg ta frem julepynten også. Sånn for å slippe å gå inn på det mikroskopiske, overfylte, iskalde, musebefengte kottet mer enn jeg må!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange kalendergaver mangler du nå?

Har ikke oversikt om dagen, tipper at jeg mangler 10 til den som skal sendes, den må jeg få ferdig i løpet av helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...