Gå til innhold

Juleplanlegger 2007


kamela

Anbefalte innlegg

Id er vel muslimenes jul eller noe sånt, litt mer internasjonal jeg som bor i byen :fnise:

2 stykker som gleder seg til ferie her også, siste dag i morgen!

Nei, men det irriterer meg at den tradisjonelle avslutningen må endres pga noe sånt!! :kjefte:

Nå så jeg plutselig at det var svar på hva id er...og jeg må si meg veldig enig med Annie.....vi er tross alt i Norge hvor vi feirer jul... (Kan jeg bli moderert for en sånn uttalelse?? :vetikke: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var ikke det at jeg ønsket å bli moderert, jeg bare fryktet at det kunne komme med bakgrunn i at jeg sa noe som for noen kan virke som innvandrerfientlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jeg tenke meg. Er to hos oss også. Et lite barn, og et stort :sjarmor:

Så...nå vet du plutselig hva id er du også, nå...

Har du juleferie allerede?

Nei, men det irriterer meg at den tradisjonelle avslutningen må endres pga noe sånt!! :kjefte:

Enig i det.

Det positiver er at i podens klasse med mye over 50% fremmespråklige, så er faktisk alle med på julegudstjenesten og deltar i programmet, det trekker litt opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er det julegudstjeneste på skolen, det gleder jeg meg til!

Skulle egentlig være i morgen, men flyttet på grunn av Id

Nei, men det irriterer meg at den tradisjonelle avslutningen må endres pga noe sånt!! :kjefte:

Har du juleferie allerede?

Enig i det.

Det positiver er at i podens klasse med mye over 50% fremmespråklige, så er faktisk alle med på julegudstjenesten og deltar i programmet, det trekker litt opp!

De måtte vel ikke flytte julegudstjenesten, de valgte vel å flytte den for at de muslimske barna skulle få være med? Det er jo ikke akkurat som om de flyttet julaften. Det er jo ingen kristen helligdag i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De måtte vel ikke flytte julegudstjenesten, de valgte vel å flytte den for at de muslimske barna skulle få være med? Det er jo ikke akkurat som om de flyttet julaften. Det er jo ingen kristen helligdag i morgen.

Det hadde blitt et heller spinkelt arrangement uten innvandrere på en Osloskole!

Det høres helt utrolig ut å ha siste dag før jul i morgen!

Jeg har ikke fri før om 5arbeidsdager, altså kl 13 mandag.

Stakkars deg :klemmer:

Nå ble jeg plutselig glad for at jeg ikke jobber i butikk... Jobbe til kl 13 på julaften hørtes lite fristende ut...

Jeg også!

Jeg er eneste på jobben som har avtalefestet fri jule- og nyttårsaften :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Ja, akkurat nå angrer også jeg på at jeg jobber i butikk. Hvertfall at jeg jobber i to :fnise:

Men, det går greit! Jeg får endel overtidsbetaling! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, akkurat nå angrer også jeg på at jeg jobber i butikk. Hvertfall at jeg jobber i to :fnise:

Men, det går greit! Jeg får endel overtidsbetaling! :lur:

Kjekt når januarsalget kommer :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går fikk jeg hentet podens presang fra søster på posten, det er en tykk bok (papiret var litt løst).

Fikk også en sms fra venninnen min. Vi skal møtes midt i mellom oss for en kaffekopp og bytting av presanger fredag eller lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Midt i mellom er omtrent her det vel? :fnise:

Da kunne jeg dratt hjem til henne først og til deg etterpå, og brukt en dag på det sånn før jul...........

DET ER SNART JUL!!!!!!!!!!!

Deilig!

Nei, det er her :Hehe:

Ja, ikke sant!

Skal se om jeg finner julepresangen til mannen når jeg skal til byen etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handleliste:

kubbelys

presang til mannen

presang til poden

kjele

blomster

Og da stikker jeg straks ut og ser hva jeg finner - halve fridager er gull verdt for meg som begynner klokka 7!

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handleliste:

kubbelys

presang til mannen

presang til poden

kjele

blomster

Og da stikker jeg straks ut og ser hva jeg finner - halve fridager er gull verdt for meg som begynner klokka 7!

:goodbye:

Kos deg på shopping :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...