Gjest Gjest Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Jeg lurer på om menn voldtar noen ganger fordi de er sinte. Jeg sier ikke at alle gjør det, men noen. Jeg leste om en mann som var imot voldtekt, men da han kranglet med ei dame endte det med at han voldtok henne. Andre ganger er det jo sånn at sinte exer voldtar exdamene sine. Jeg har også merket det litt på typen min. Han voldtar meg ikke altså, men hvis han blir skikkelig sint så får han lyst til å meg hardt. Det trenger ikke være meg han er sint på engang. En gang ble han skikkelig sur for noe vi snakket om mens vi lå i senga (om exen min). Da ville han plutselig ha sex og tok meg ganske røft, tok et tak i håret mitt osv. noe han ikke pleier å gjøre. Når jeg er sint derimot, spesielt hvis jeg er sint på ham, er sex det siste jeg tenker på. Da vil jeg ikke være borti ham engang..
Gjest Pax Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Du blander sammen ting her. Voldtekt og hard sex er ikke det samme.
Tabris Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Jeg synes tittelen på denne tråden er hårreisende. Selv om du skriver at du mener noen menn, så er det ikke det trådtittelen sier.
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Jeg synes tittelen på denne tråden er hårreisende. Selv om du skriver at du mener noen menn, så er det ikke det trådtittelen sier. Takk
Gjest Gjest_Kåre_* Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Er ikke voldtekt drevet av et sykt maktbegjær mer enn kåthet! For meg ganske synonymt med aggresjon (eller "sinte" som trådstarteren skriver) Jeg er faktisk ikke så sikker på om "røff sex" er så veldig forskjellig fra voldtekt. I vår natur, altså. Begge deler handler vel ofte - for å bruke et nærliggende begrep - om kontroll. Så da er min korte tankerekke ferdig med: Kanskje vi her beveger oss på en glidende skala som til tider kan gi overraskende utslag. Jeg mener da mht hvor forskjellig to parter kan oppleve en situasjon. Forøvrig er det helt vanlig at adrenalin kan føre til økt seksuell lyst.
Gjest Pax Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Du tar feil, siste gjest. Røff sex og voldtekt kan ikke sammenlignes. Røff sex er frivillig, voldtekt er ufrivillig. I noen tilfeller bruker man elementer av tvang som lek i senga, men det er jo fremdeles helt frivillig. Derfor bruker man kodeord - da unngår man misforståelser.
Bokormen Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 Du tar feil, siste gjest. Røff sex og voldtekt kan ikke sammenlignes. Røff sex er frivillig, voldtekt er ufrivillig. I noen tilfeller bruker man elementer av tvang som lek i senga, men det er jo fremdeles helt frivillig. Derfor bruker man kodeord - da unngår man misforståelser. Signerer denne! Ved lek har den som er underdanig stor makt, da h*n ved å bruke et kodeord avtalt på forhånd, kan avbryte det som skjer. Her må man kunne stole 100% på hverandre
Gjest Don Giovanni Skrevet 29. august 2007 #9 Skrevet 29. august 2007 Jeg lurer på om menn voldtar noen ganger fordi de er sinte. Jeg sier ikke at alle gjør det, men noen. Jeg leste om en mann som var imot voldtekt, men da han kranglet med ei dame endte det med at han voldtok henne. Andre ganger er det jo sånn at sinte exer voldtar exdamene sine. Jeg har også merket det litt på typen min. Han voldtar meg ikke altså, men hvis han blir skikkelig sint så får han lyst til å meg hardt. Det trenger ikke være meg han er sint på engang. En gang ble han skikkelig sur for noe vi snakket om mens vi lå i senga (om exen min). Da ville han plutselig ha sex og tok meg ganske røft, tok et tak i håret mitt osv. noe han ikke pleier å gjøre. Når jeg er sint derimot, spesielt hvis jeg er sint på ham, er sex det siste jeg tenker på. Da vil jeg ikke være borti ham engang.. Voldtekt og sex er to forskjellige ting. Voldtekt handler om makt. Å ta noen mot sin vilje er en maktdemonstrasjon og derfor brukt av sosiopater og psykopater når disse blir sinte. Det er en måte å ynkeliggjør og ydmyke motparten på. Normale mennesker kan jeg aldri tenke meg får lyst å voldta noen de er glade i når de blir sinte. Det strir mot alt som er normalt og friskt. Så ikke skriv "når menn blir sinte", for dette handler bare om utskuddene og psykopatene, ikke menn generelt.
Gjest Don Giovanni Skrevet 29. august 2007 #10 Skrevet 29. august 2007 Er ikke voldtekt drevet av et sykt maktbegjær mer enn kåthet! For meg ganske synonymt med aggresjon (eller "sinte" som trådstarteren skriver) Jeg er faktisk ikke så sikker på om "røff sex" er så veldig forskjellig fra voldtekt. I vår natur, altså. Begge deler handler vel ofte - for å bruke et nærliggende begrep - om kontroll. Så da er min korte tankerekke ferdig med: Kanskje vi her beveger oss på en glidende skala som til tider kan gi overraskende utslag. Jeg mener da mht hvor forskjellig to parter kan oppleve en situasjon. Forøvrig er det helt vanlig at adrenalin kan føre til økt seksuell lyst. For noe sprøyt.
Gjest =tentacle= Skrevet 29. august 2007 #11 Skrevet 29. august 2007 Jeg lurer på om menn voldtar noen ganger fordi de er sinte. Ja. Sinne med ødeleggelsestrang få utløp i voldtekt og annen fysisk, psykisk og seksuell vold. De aller fleste håndterer sin aggresjon uten å skade noen. Frivillig røff sex kan f.eks være en energiutladning, eller en omgang med en sandsekk eller en løpetur på fjellet, eller å krangle i 3 timer.
Gjest Gjest_Kåre_* Skrevet 29. august 2007 #12 Skrevet 29. august 2007 Ja, jeg visste at det jeg skrev ville provosere. Nå er det slik at jeg faktisk responderer på hva trådstarter har skrevet. Dette har åpenbart gått noen meddebbatanter hus forbi. Trådstarter beskriver ikke røff sex og avtalte spilleregler. Jeg siterer: "Da ville han plutselig ha sex og tok meg ganske røft, tok et tak i håret mitt osv. noe han ikke pleier å gjøre." Så mine refleksjoner endte altså opp i at i en gitt situasjon kan en mann og kvinne oppleve en slik setting ganske så forskjellig. Reaksjonene her blir da at det jeg skriver er bare sprøyt - uten videre begrunnelse.
Gjest Gjest_sam_* Skrevet 29. august 2007 #13 Skrevet 29. august 2007 Er vel mer sannsynlig at frustrasjon kan lede til voldtekt enn bare sinne. Mvh sam
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2007 #14 Skrevet 29. august 2007 Jeg lurer på om menn voldtar noen ganger fordi de er sinte. Jeg sier ikke at alle gjør det, men noen. Jeg leste om en mann som var imot voldtekt, men da han kranglet med ei dame endte det med at han voldtok henne. Andre ganger er det jo sånn at sinte exer voldtar exdamene sine. Jeg har også merket det litt på typen min. Han voldtar meg ikke altså, men hvis han blir skikkelig sint så får han lyst til å meg hardt. Det trenger ikke være meg han er sint på engang. En gang ble han skikkelig sur for noe vi snakket om mens vi lå i senga (om exen min). Da ville han plutselig ha sex og tok meg ganske røft, tok et tak i håret mitt osv. noe han ikke pleier å gjøre. Når jeg er sint derimot, spesielt hvis jeg er sint på ham, er sex det siste jeg tenker på. Da vil jeg ikke være borti ham engang.. Jepp, uten unntak. Verst er det når jeg krangler med dama i kassa på rimi.
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2007 #15 Skrevet 29. august 2007 Jeg lurer på om menn voldtar noen ganger fordi de er sinte. Jeg sier ikke at alle gjør det, men noen. Ja, av og til kan sinne være en medvirkende årsak til at noen voldtar. Det trenger ikke være psykopater, sosiopater eller ha andre diagnoser, det kan være normale mennesker som er drevet til vannvidd av for eksempel sjalusi. Eietrang, og behov for å markere "sitt" territorium kan være en underliggende årsak.
Gjest MitoHarStorTiss Skrevet 29. august 2007 #16 Skrevet 29. august 2007 Jeg vet ikke hvordan det er med andre, men jeg voldtar som regel hver gang jeg er sint.
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2007 #17 Skrevet 29. august 2007 Jeg vet ikke hvordan det er med andre, men jeg voldtar som regel hver gang jeg er sint. Jeg voldtar bare når jeg er i godt humør.
Gjest =tentacle= Skrevet 29. august 2007 #18 Skrevet 29. august 2007 Jeg vet ikke hvordan det er med andre, men jeg voldtar som regel hver gang jeg er sint. Håper du har lang lunte også, og ikke bare stor tiss
Gjest MitoHarStorTiss Skrevet 29. august 2007 #19 Skrevet 29. august 2007 Håper du har lang lunte også, og ikke bare stor tiss Jeg har en helvetes lang lunte, det skal du faen meg være klar over! Er det forstått?!?!?!?
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2007 #20 Skrevet 29. august 2007 Hørte en gang en sexolog si at det er noe med stoffene som produseres i hjernen ved krangel som lett gir lyst til sex etterpå. Delvis er vist dette grunnen til at makeup sex er så bra. Noen blir derfor fanget i en syklus hvor de underbevist søker krangel fordi det i neste omgang gir god sex. Ut fra det sexologen sa så forsto jeg det imidlertid slik at de fleste måtte ut av krangelen før lysten på sex kom, men jeg vet at det også er noen som diggger "sint" sex.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå