Gå til innhold

Er rasekatter egentlig ikke katter?


la Flaca

Anbefalte innlegg

Gjest TaraTarantell

jkeg er HELT enig i at katter skal ut.

dere er dyreplagere dere som har dem inne. jeg tar med mine ut støtt og stadig. hun ene jeg måtte gi fra meg hun yngste hun ville aldri ut da kunne jeg ikke TVINGE henne. nå som hun er borte og den nye hua har venna seg mer til hos meg tar jeg med hu ut i bånn og. IKKE SI AT DEM IKKE VET BEDRE!!!! dette her kan jeg alt om. og jeg er og med i Dyrevernalliansen. snart!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lite til overs for katter i bånd. De fleste hunder får lov til å gå løs i blant - en innekatt som går i bånd får ikke det engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er ikke til overs for så mye her i verden tabir. hiihihiii

Hehehe - jo, gi meg en sjokolade og noen geek-ting så skal du se meg i et mye bedre humør. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja men det gjør ikke frøken titt, det gjør ikke oppdretterne som svarer her men det gjør noen av dere få som kvrrulerer her. værsågo og slutt og syt takk!

Jeg skal ikke kaste meg inn i debatten om innekatter (jeg må dog bemerke at det er noe jeg aldri hadde hørt om før jeg leste om det på KG - jeg har alltid trodd at det var en selvfølge at katter skulle få være ute).

Det som sjokkerer meg litt i denne debatten er at én av de som tar til orde for innekatter tydeligvis er en utlogget bruker. Og det skulle ikke forundre meg om mange av de andre pro-innekattinnleggene også kommer fra utloggede brukere, da det er mange flere gjesteinnlegg blant disse enn blant de som uttaler seg mot innekatter.

Det at dere ikke tør å "stå frem" med brukernavn, sier meg at dere egentlig ikke står for det dere gjør, noe som tyder på at dere innerst inne er enige i at det er galt å holde katter inne. Og det synes jeg er veldig betenkelig.

Hurra for Frøken Titt som tydeligvis står for valget sitt, og som argumenterer for det uten å logge seg ut først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at dere ikke tør å "stå frem" med brukernavn, sier meg at dere egentlig ikke står for det dere gjør, noe som tyder på at dere innerst inne er enige i at det er galt å holde katter inne. Og det synes jeg er veldig betenkelig.

Jeg får vel stå fram da. :)

Jeg synes virkelig ikke at det er noe galt i å ha katter inne, og har aldri hørt om noen som synes det før jeg leste det her.

Jeg er utrolig glad i pusen min, og ville aldri bevisst gjøre noe jeg tror kan skade henne på noen som helst måte.

Så hvis å ha en katt inne gjør meg til en dyreplager i noens øyne, så får det bare være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...