Gå til innhold

Hva ELSKER du å kjøpe?

Livets datter

Hva elsker du å handle?  

1. 1. Hva elsker du å handle?

• Sko
      21
    • Undertøy
      8
    • Bukser
      5
    • Overdeler (topper, gensere, bluser o.l)
      11
    • Hatter/hodeplagg
      0
    • Skjørt/kjoler
      2

Anbefalte innlegg

Kjoler og atter kjoler. Fra den enkle til hjemmekos og husarbeid og aller mest finkjoler.Gleder meg til hver gang jeg skal handle og det er ofte. Prøver mange flere enn jeg kjøper, og har en altfor stor samling kjoler hjemme. Tror grunne til at jeg liker kjoler så mye mer enn skjørt er at jeg slipper noe stamt rundt livet, føler meg så fri. Gleder meg til en sesong med sommerkjoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cd'er,bøker og undertøy!

Bukser er det verste,finner aldri noen som passer-

Julie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av klær må det bli topper.

Kan også bruke en lang dag i platasjappa.

Ellers kan jeg få full tilfredstillelse av en dag på IKEA...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte sko jeg , for jeg har sko dilla.Men jeg har et annet problem det er når jeg shopper nye sko må jeg bare ha nye klær og veske som står i stil.Jeg er veldig opptatt av helheten i et antrekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKO! Kan man få for mange parr?

Og jeg vil aller helst kjøpe sånne ubrukelige, strappye greie, som man bare vakler rundt i! Fantastisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper alltid kjoler, selv om jeg egentlig kanskje skulle være på utkikk etter noe helt annet. Har mange kjoler!

Ellers er jeg misunnelig på alle dem som har føtter i størrelse "normal"! Hadde nok hatt skodilla jeg også, hadde det vært litt enklere å få tak i lekre sko i størrelse 43. Som det er nå avskyr jeg å gå i skobutikker... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Stemte på topper, gensere, overdeler... Ikke fordi det er det jeg nødvendigvis liker best, men fordi det er det jeg kommer hjem med når jeg egentlig skulle ha ei bukse, eller et skjørt, eller sko... :ler:

Hvor finner man fine bukser til en jente på 167 cm som bruker str. 38? :o Jeg finner dem ikke iallefall.

Dette medfører en massiv mangel på bukser i mitt klesskap. :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes ikke, Vinga. Har samme problemet selv. Må alltid legge opp buksene, og det irriterer meg stort. Når jeg har noe nytt, vil jeg gjerne bruke det med en gang, men neida...fram med nål og tråd! Grrrr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...vet ikke om så mange jenter som ELSKER å kjøpe verktøy, og dette er jo kvinneguiden...

Sminke og smykker, derimot, burde vært på lista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stemte på sko, har ganske mange par etterhvert. Og Mr Doodad lurer fælt på om jeg ikke kan kaste noen av de gamle etterhvert som jeg kommer luskende hjem med nye....men jeg har jo ikke lyst til det heller.

Han kommentere stadig at gangen er full og at boden begynner å fylles...og da har han glemt en pappeske full av sko :oops:

Enig at sminke/kremer burde vært på lista, der er jeg også håpløs....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKO!

Kjøper minst to par i måneden og ikke av det billige slaget heller... Mange er "sittesko" og tilbringer veldig mye tid i esken sin i klesskapet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sko her også!

Har aldri tenkt over at man kan ha sittesko. Det betyr at jeg kan kjøpe alle de vonde, men lekre skoene jeg ser i butikken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan man ha sittesko!!! Et av triksene er å ha en stor, men lekker veske som man putter sitteskoene i før man går ut. Med et par gode sko på føttene ankommer man så, f.eks. restauranten, diskret for deretter å sette kursen mot nærmeste toalett. Når sittingen tar til ankommer man så i de lekre skoene! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...