Gå til innhold

Siste dag som røyker...


Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag røyker jeg mine siste sigaretter...I morgen er det slutt. Har gått 1 uke på Champix og merker veldig forskjell. Det er bare ikke godt å røyke lenger, så jeg tror at dette kommer til å gå fint. Er litt spent på bivirkningene, håper ikke de ødelegger for meg!!

Wish me luck!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne du fortalt litt om champix, aldri hørt om det...

Masse lykke til!!!! :)

Skrevet
I dag røyker jeg mine siste sigaretter...I morgen er det slutt. Har gått 1 uke på Champix og merker veldig forskjell. Det er bare ikke godt å røyke lenger, så jeg tror at dette kommer til å gå fint. Er litt spent på bivirkningene, håper ikke de ødelegger for meg!!

Wish me luck!!!

Lykke til ja - dette klarer du:) Røyk er noe herk, på alle måter. Godt valg å slutte:)

Skrevet
Kunne du fortalt litt om champix, aldri hørt om det...

Masse lykke til!!!! :)

Det er en ny røyke slutte pille, som kom nå i år. Den har mindre bivirkninger enn den forrige, Zyban. Den blokkerer nikotinreseporene i hjernen din, slik at du ikke får lyst på røyk. De er dyre, 860 kr pr mnd, og du skal bruke dem i 3-4 mnd...men det er jo mye mindre enn sigaretter, så da er det jo i orden for meg!!

Her kan du lese mer:

Champix

Skrevet

Lykke til! Du er tydeligvis motivert, og da er sjansene for å klare å slutte store!

Skrevet

Masse lykke til!

Selv angrer jeg ikke et sekund på å bli medlem av ikke-røykeklubben. Bare tenk; mye finere hud, friskere pust, klærne dufter mykingsmiddel, ikke sigarettrøyk, lukte- og smaksansen blir mye bedre, som igjen fører til større nytelse ved god mat. Og sist men ikke minst, kondisjonen får seg et realt løft! Stå på! Dette klarer du! :5:

Skrevet

Jeg forstod det slik at legen skriver disse ut til deg? Gi oss en oppdatering i løpet av uka om hvordan det går med deg.

Skrevet

Lykke til! Selv har jeg gått på Zyban i to uker, og vært røykfri siden forrige søndag.

Skrevet

Det stemmer at legen skrev dem ut til meg. Skal på oppfølgings timer hos han. Det anbefales. Jeg lover å holde dere oppdatert...

Skrevet
Lykke til! Selv har jeg gått på Zyban i to uker, og vært røykfri siden forrige søndag.

Så fint!!! Grattis og lykke til videre....

Skrevet

Lykke til. Det er vondt, men likevel så godt ;)

Skrevet

pffff!:) slutte å røyke er enkelt det. Har snart vært røykfri i nesten 3 år nå, etter å ha røyk fast i 14-15 år. Det verste var den psykiske avhengigheten. De fysiske symptomene forsvant på mindre enn en uke.

Skrevet
pffff!:) slutte å røyke er enkelt det. Har snart vært røykfri i nesten 3 år nå, etter å ha røyk fast i 14-15 år. Det verste var den psykiske avhengigheten. De fysiske symptomene forsvant på mindre enn en uke.

Den psykiske avhengigheten er kanskje verre å bli kvitt for noen enn for andre ;)

(Jepp, snakker for meg selv!)

Gjest Gjest_Daiquiry_*
Skrevet

Ja, da er jeg snart ferdig med første arbeidsdag som ikke-røyker og det har gått helt smertefritt. Tenkte litt på det etter lunsj, men det gikk helt fint. Har bare ikke lyst på røyk i det hele tatt...JIPPI!!!!

Skrevet

Jeg har ikke røykt siden søndag, og har overhodet ikke lyst på røyk. Har heller ikke abstinenser, og det er helt herlig!!! Vil anbefale dette for alle som har lyst til å slutte å røyke.

Skrevet
Jeg har ikke røykt siden søndag, og har overhodet ikke lyst på røyk. Har heller ikke abstinenser, og det er helt herlig!!! Vil anbefale dette for alle som har lyst til å slutte å røyke.

Er i samme båt som deg... Men jeg har mer lyst på i dag enn i går og tirsdag... :(

*tar en drue*

Skrevet
Er i samme båt som deg... Men jeg har mer lyst på i dag enn i går og tirsdag... :(

*tar en drue*

Huff!! bruker du noe for å slutte???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...