Gjest Liker det Skrevet 26. august 2007 #1 Del Skrevet 26. august 2007 Mitt inntrykk er at kvinner ser ned på andre kvinner med ridebukselår. Man får vite at det er en skjønnhetsfeil som må skjules. Men menn ser ut til å elske ridebukselår, fordi kvinnen har mer former. Kvinner kan godt ha ridebukselår uten å være feite og overvektige. Hvorfor er det slik? Jeg er mann og synes ridebukselår er flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2007 #2 Del Skrevet 28. august 2007 Mitt inntrykk er at kvinner ser ned på andre kvinner med ridebukselår. Man får vite at det er en skjønnhetsfeil som må skjules. Men menn ser ut til å elske ridebukselår, fordi kvinnen har mer former. Kvinner kan godt ha ridebukselår uten å være feite og overvektige. Hvorfor er det slik? Jeg er mann og synes ridebukselår er flott! Jeg har rumpe og lår, og jeg skjuler det ikke. Jeg har helt flat mage, så jeg ser ikke og er ikke tykk. Og samboeren min elsker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2007 #3 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg har det ikke og min samboer hater det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristin_ Skrevet 5. september 2007 #4 Del Skrevet 5. september 2007 Om man er slank ellers er det helt ufarlig, og ganske vanlig med litt ekstra fettpolstring på lårene. Det er først og fremst fettdepoter rundt magen som er skadelige. Hva man foretrekker blir vel litt som om man foretrekker små eller store pupper (fett det også ja tenk ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 6. september 2007 #5 Del Skrevet 6. september 2007 Ridebukselår = jammy ! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 9. september 2007 #6 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Noen kler det, andre kler det ikke. Jeg har det, og synes jeg kler det. Har fått ros for dem, flere ganger faktisk. Er ikke feit, magen er flat nok, synes jeg. Men det varierer litt, noen ganger har jeg komplekser, andre ganger ikke. Jeg liker dem, sånn egentlig, men mamma mener jeg burde gjøre noe med det (altså fettsuging) og det har gitt meg litt kompelser. Mamma har samme tendensen, men hun er undervektig, rett og slett for å slanke dem vekk. Det synes jeg er teit. Det må være lov å ha former uten å være feit. (Ja, og å være feit og ha former for den saks skyld) Endret 9. september 2007 av Pax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristin_ Skrevet 9. september 2007 #7 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg blir helt fascinert av mødre som tipser barna sine om å ta fettsuging jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kristine_* Skrevet 9. september 2007 #8 Del Skrevet 9. september 2007 Noen kler det, andre kler det ikke. Jeg har det, og synes jeg kler det. Har fått ros for dem, flere ganger faktisk. Er ikke feit, magen er flat nok, synes jeg. Men det varierer litt, noen ganger har jeg komplekser, andre ganger ikke. Jeg liker dem, sånn egentlig, men mamma mener jeg burde gjøre noe med det (altså fettsuging) og det har gitt meg litt kompelser. Mamma har samme tendensen, men hun er undervektig, rett og slett for å slanke dem vekk. Det synes jeg er teit. Det må være lov å ha former uten å være feit. (Ja, og å være feit og ha former for den saks skyld) Jeg forstår du har komplekser, det er ikke pent. ta og brenn av noen fler kalorier om dagen. Det vil hjelpe pære kropp er ikke pent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 10. september 2007 #9 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg blir helt fascinert av mødre som tipser barna sine om å ta fettsuging jeg Nja, mamma er kul hun, men litt snodig av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 10. september 2007 #10 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg forstår du har komplekser, det er ikke pent. ta og brenn av noen fler kalorier om dagen. Det vil hjelpe pære kropp er ikke pent Skal vi gifte oss? Hele livet mitt har jeg drømt om en grei og positiv person som deg! Jeg har ikke pærekropp (eller pære kropp som du sier, det er kanskje noe annet?), men du kan kanskje lære deg å like meg likevel. Vær så snill, si ja! Livet mitt er ikke komplett uten deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 10. september 2007 #11 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Det er mange som har ridebukselår uten å være feite. Det jeg ikke syns er fint er de som er veldig tynne og har ridebukselår. Endret 10. september 2007 av Snasen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 10. september 2007 #12 Del Skrevet 10. september 2007 Tror ikke jeg har sett noen som er veldig tynne/undervektige som har det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JM Skrevet 10. september 2007 #13 Del Skrevet 10. september 2007 Kan ofte tenke når jeg går bak en jente med ridebukselår, at det der var jammen sexy. Sånn vil jeg og ha Skjønner godt hvorfor gutta liker jenter med former. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 10. september 2007 #14 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg forstår du har komplekser, det er ikke pent. ta og brenn av noen fler kalorier om dagen. Det vil hjelpe pære kropp er ikke pent ..ikke ett vondt ord om trening, det er jo både sunt og bra, om man ikke overdriver. En helt annen ting er hva man syns er fint å se på, for ikke å snakke om hva man tenner på. Tror nesten man må være mann for sette skikkelig pris på kvinnelige former ! ..så får heller homsene som styrer med catwalken i Paris, få ha de menneskelige kleshengerne sine i fred ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =tentacle= Skrevet 10. september 2007 #15 Del Skrevet 10. september 2007 Mitt inntrykk er at kvinner ser ned på andre kvinner med ridebukselår. Man får vite at det er en skjønnhetsfeil som må skjules. Men menn ser ut til å elske ridebukselår, fordi kvinnen har mer former. Kvinner kan godt ha ridebukselår uten å være feite og overvektige. Hvorfor er det slik? Jeg er mann og synes ridebukselår er flott! Flott at du vet hva du liker. Mange menn liker ikke det samme som deg. Derfor finnes det menn både for dem med ridebukselår og for oss uten. Flott! Kvinner blir ikke like tiltrukket av kvinner som dere menn blir, derfor er vi snevrere i hva vi synes er pent på kvinner, og sammenligner mer med hva hver av oss synes er perfekt, både våre egne kropper og andres blir bedømt hardere, men spesielt egen kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigo-san Skrevet 11. september 2007 #16 Del Skrevet 11. september 2007 Tråden er ryddet. - Nigo (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jente20_* Skrevet 2. desember 2008 #17 Del Skrevet 2. desember 2008 har ikke så mye formening om det er fint eller ikke. Det eneste som irriterer meg er at alle jeans buksene mine blir slitt ut øverst på lårene. Ikke så veldig kult.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest tio Skrevet 6. desember 2008 #18 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg er faktisk litt usikker jeg på hva ridebukselår egentlig er... Noen som har lyst til å forklare den uvitende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
{Wilma} Skrevet 6. desember 2008 #19 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg trodde kanskje jeg hadde tendensen jeg, men etter denne tråden her ble jeg usikker, gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2008 #20 Del Skrevet 6. desember 2008 Har aldri hørt at ridebukselår er noe tema. Selv har jeg litt av det, men pleier ikke å snakke om det. Og ingen har noengang nevnt det til meg. Bare noen gutter som har sagt jeg har gode og myke lår. Det er vel ordet "ridebukselår" som får det til å virke negativt. Akkurat som "håndtak" høres veldig negativt ut om hofter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå