Pepita Skrevet 21. november 2007 Forfatter #101 Skrevet 21. november 2007 Jeg har vært å trent 8 veninner, spilt dansk stikkball, basketball og styrketrening til slutt! Herlig å bli sliten, skravle og gjøre noe annet! :rosasmil: Satser på å komme meg på jobb igjen i morgen, og at A ikke i natt!
magolia Skrevet 21. november 2007 #102 Skrevet 21. november 2007 Hørt at det er noe som går med denne spyinga....rundt om i hele landet faktisk! God bedring til A
Pepita Skrevet 22. november 2007 Forfatter #103 Skrevet 22. november 2007 magolia: Ja, er visst masse omgangssyke ute å går! Han er i bhg i dag, har nok gått greit. Har hvertfall ikke hørt noe, og min svigerinne hadde blitt ringt etter for sønnen deres hadde feber. Så da regner jeg med de hadde ringt oss også hvis det var noe Jeg er på jobb, skal jobbe et par timer ekstra. Masse å gjøre også har jeg jo vært borte 2 dager. Skal jobbe noen timer på morgenen i morgen også, før sambo reiser bort. Så satser på å jobbe 7-10. Hvis jeg kommer meg opp da... De ekstra pengene kommer hvertfall godt med før jul Så sambo er å henter A i bhg nå, så skulle han hente bilen til mor og kjøpe inn til pizza i kveld, før jeg skal på "realityvisning" av en nettbutikk som selger leker. Tumleplassen
Pepita Skrevet 23. november 2007 Forfatter #104 Skrevet 23. november 2007 (endret) Koselig å går på "Tumleplassen". Kjøpte et par julegaver til A! :rødme: Nå er jeg på jobb, og klokka er tjue over 7!!! Ikke vanlig nei, og egentlig har jeg fri i dag. Men penga kommer godt med da før jul. Angrer meg egentlig, for sambo er hjemme så jeg kunne jo sovet lenge. Vil ikke tro det blir noe av resten av helga... Dessuten kranglet jeg med sambo før jeg la meg Er så lei av å være alene hele tida, har ikke så altfor mange venner og familien min er stort sett opptatt og sambo driver ute på garasjen. Så leser/hører jeg om alle som skal på julebord med venner, hit med venner og dit med venner og blæh! Og jeg får angst omtrent når jeg skal møte venner... Vet det går mye på meg, men er så trygt og godt å finne på noe med sambo. Da kan jeg reise å besøke folk og alt... Men det sambo presterte å si var jo at når garasjen er ferdig, så kan han ha A, så kan jeg male!!! Så finner de på noe også er jeg igjen alene, og til og med uten A! Hvorfor kan han ikke skjønne hva jeg mener! :gråte: Og alt er så trist og leit og lei og trøtt og kjei. Snart jul og mas og dritt! Må bare få ut litt... Endret 23. november 2007 av *MissS*
Pepita Skrevet 23. november 2007 Forfatter #105 Skrevet 23. november 2007 (endret) Sambo ringte da gutta mine skulle stå opp. Spurte om jeg var sur, noe jeg bekreftet. Og sa unnskyld... Han forstår, men det er jo mye for han om dagen også! Endret 23. november 2007 av *MissS*
Bettie Skrevet 25. november 2007 #106 Skrevet 25. november 2007 Har lett for å toppe seg litt når man er sliten. Det er ikke så greit å være mye alene heller.
Pepita Skrevet 27. november 2007 Forfatter #107 Skrevet 27. november 2007 Ikke i form i det hele tatt. Begynt med vondt i halsen på søndag, mandag morgen var hele kroppen vond og siden har jeg gått på 600 mg Ibux hver 4 time! Vurderte å bli hjemme i dag, men kravlet meg på jobb. Spørs hvor lenge jeg blir her. I går da jeg kom hjem lå jeg på sofaen frem til halv 9, da gikk jeg å la meg! Skikkelig laber form med andre ord!
Pepita Skrevet 27. november 2007 Forfatter #109 Skrevet 27. november 2007 kiwii: Tøff du Reiste hjem fra jobb kl 12, sov til kvart over 3, før jeg hentet A. Sambo jobbet overtid så måtte ringe søs da kl var kvart over 5 og be henne komme å ta seg av A, for jeg orket ikke... Ligget på sofaen hele kvelden, nå er det senga! Så satser jeg på at formen er på topp i morgen...
Pepita Skrevet 28. november 2007 Forfatter #112 Skrevet 28. november 2007 (endret) Takk, Bettie og kiwii Vondt fortsatt, prøvde å ringe legen men fikk ikke svar. Sannsynligvis er det ikke noe å få for det, så lar det skli over jeg. Får jeg feber, ringer jeg! Er på jobb i dag, burde sikkert holdt senga... Endret 28. november 2007 av *MissS*
Pepita Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #114 Skrevet 5. desember 2007 Bettie: Takk, formen er endelig bedre nå Dagene flyr jo uten at jeg rekker å skrive noe særlig her. Er jo så lite liv her, så glemmer det helt! På jobb nå, jobbet 8-20.30 i går, driver å gjør om ordreregistreringssystemet på jobb. Greit med litt ekstra-jobbing en gang iblant da. Har en feriedag i morgen jeg tenkte bruke til å ordne julegaver og fredag har jeg jo fri uansett Så blir skikkelig langhelg! A har sovet bra i natt også. Hadde en skrikerunde på søndag, vi er inne hos han hele tida, men han vil gjerne ligge i senga vår, så må prøve å få han til å sove i sin egen seng, uten å våkne opp igjen 450 ganger i løpet av kvelden! Det hjalp tydeligvis! I morgen kan vi da ta det litt med ro, ikke bare stresse med påkledning, litt frokost og på med ytterklær og i bhg. Og på fredag skal vi baaaare kose :love: Sjefen fra gamlejobben ringte nå, lurte på om jeg kunne jobbe torsdag og fredag kveld før jul, sa ja jeg! Da kan jeg jo handle julegaver på gamle-rabatten min før jul I kveld skal jeg trene, regner med det blir enten fotball eller innebandy. Spent på hvor mange vi er!
Pepita Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #115 Skrevet 5. desember 2007 Fikk jo med meg Jakten på Kjærligheten i går. Synes det er så koselig. Men, hun Ida Marie ble jeg jo helt frustrert over! Sur og grinete og skikkelig purke!! Men har virkelig troen på de andre parene. Anders og Christin er jo så søte sammen da Men Grey`s fikk jeg ikke med meg. Har ikke fått sett de 2 siste episodene, går litt for sent når jeg skal opp igjen. Hvertfall når A har styret om natta og slikt. I går fortalte ei veninne meg at hun er gravid, ikke helt planlagt, men veldig hyggelig! Skikkelig koselig! Hun bor i Oslo nå, men skal prøve å få møttes i jula når hun er hjemme! Jula ja, den tror jeg kommer til å gå fort! På dagen på juleaften blir det grøt hos oss tror jeg med familien til T. På kvelden skal vi til mor, T reiser hjem til familien sin etter kaffe/A er lagt. Jeg og A ligger over. 1. dag skal vi på middag hos familien til T. (egentlig på middag hos mormor og bestefar også, men må føye meg siden vi skal ha juleaften hos mor. Omsær reise oppom etterpå) 1.dag kveld skal T på fest, eller blir vel vorspiel hos oss og så ned på den lokale pub`n 2.dag er det middag hos mor med familien til min far. Etterpå skulle jeg egentlig på fest på en lokal fest, men skal jobbe 3.dag så blir nok ikke noe. 3. dag jobber jeg. 4. dag er vi bedt på 4.dags ball 5. dag er vi bedt til ei veninne av meg på juleselskap Og nyttårsaften blir hjemme hos oss. Vet ikke helt hvor mange vi blir, men regner med 12-14 voksne + barn :skummelt: Ellers blir det masse kosing og avslapping og satse på vinterføre og akedager
Bettie Skrevet 5. desember 2007 #116 Skrevet 5. desember 2007 Du har mange hyggelige planer for jula. Kos med tid sammen med familien
Pepita Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #117 Skrevet 6. desember 2007 Da er A kjørt i bhg, ryddet litt og satt på oppvaskmaskina. Så durer jeg til byen for å shoppe julegaver + litt stæsj! Skulle egentlig hatt ny kjole til 4.dags ballet også.... Får kikke litt!
Pepita Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #118 Skrevet 6. desember 2007 Da er julegave til en hemmelig venn på NM, to vennepar-barn, tanteunge og delvis venninnegave ferdig! Men fortsatt igjen søstrene mine og sambo, + ramme til bilde til veninne. Ting Tar Tid
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå