Pepita Skrevet 25. august 2007 #1 Del Skrevet 25. august 2007 Jeg prøver igjen faktisk, savner veldig KG til tider, men nesten litt vanskelig å komme inn igjen føler jeg når jeg har falt bort litt... Men jeg gir det en sjanse til! Og hvordan er egentlig min verden Jo jeg bor sammen med min kjære samboer og verdens nydeligste sønn! Vi trives godt på landet i vårt nybygde hus med eng og åkrer rundt Og resten av min verden, den kommer etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 25. august 2007 Forfatter #2 Del Skrevet 25. august 2007 I dag har jeg vært på jobb, skikkelig kjipt å jobbe på lørdager igrunnen, særlig 10-18. Hele dagen går jo bort... I kveld har jeg ikke gjort stort da, spiste middag med sambo og A, før A la seg og sambo reiste på pokerkveld. Men jeg har kost meg med tv, dataen og snop, og nå er det straks natta! Vet jo aldri når min lille snartettåring finner på å starte morgenen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 27. august 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 27. august 2007 Mandag formiddag og guttungen er kjørt i barnehage. Driver med tilvenning enda, så har korte dager. Jeg begynner å jobbe igjen på mandag, så da får vi se åssen det blir I dag har vi fått låne polakker fra en av nabogårdene, så nå blir huset malt siste strøket! Jeg har fått ryddet og vasket litt, strøket sengetøy og lagt sammen og hengt opp klær. Planene for kvelden er ikke de store, sambo skal jobbe kvelden og jeg og A skal koooose oss. Når han er lagt tenkte jeg montere skrogene på de to veggskapene jeg har kjøpt til vaskerommet. Og så, 21.45 er det Anna Pihl på senga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 27. august 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 27. august 2007 Lillegutt er lagt, var sliten etter barnehagen gitt. Godt for han å ha fri i morgen, det har faktisk jeg også. Skulle egentlig jobbe 16-20, men sambo måtte jobbe, så jeg måtte bytte! Godt å ha fri da Fra og med mandag er det jo ikke permisjon lenger, så da er det bare å brette opp ermene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 27. august 2007 #5 Del Skrevet 27. august 2007 Blir nok mange inntrykk for en liten kropp med oppstart i barnehagen. Godt å kunne ta det litt stykkevis og delt til å begynne med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 27. august 2007 #6 Del Skrevet 27. august 2007 Hei! Gratulerer med ny dagbok! Dette: "Jo jeg bor sammen med min kjære samboer og verdens nydeligste sønn! Vi trives godt på landet i vårt nybygde hus med eng og åkrer rundt." kunne likegodt jeg ha skrevet! Deilig å bo sånn da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 27. august 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 27. august 2007 Hei! Gratulerer med ny dagbok! Dette: "Jo jeg bor sammen med min kjære samboer og verdens nydeligste sønn! Vi trives godt på landet i vårt nybygde hus med eng og åkrer rundt." kunne likegodt jeg ha skrevet! Deilig å bo sånn da! Takk! Du er jo så heldig at du kan skrive at du er nygift i tillegg! :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 27. august 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 27. august 2007 Bettie: Ja, de blir slitne gitt. Så veldig glad vi kan ta det rolig i starten. Ser ut til at jeg får ordnet så jeg kan ta ut resten av permisjonen min litt hver dag, så kan jeg la han sove til han våkner, ha rolige morgener og slippe stress! Greit det for en liten pjokk tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 27. august 2007 #9 Del Skrevet 27. august 2007 Ja jeg er veldig heldig :rødme: Men nå er det jammen meg snart et år siden, så kan vel snart ikke kalle meg nygift lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 27. august 2007 #10 Del Skrevet 27. august 2007 Ja de er veldig fine! Eva Solo er også fine, men kanskje litt dyrere? Det går sikkert fint med dagmammabarn får vi håpe ja. Får lekt litt med dukker og slikt igjen da Blir ikke så mye av det med huset fullt av gutter. Heldigvis må en vel nesten si... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 28. august 2007 Forfatter #11 Del Skrevet 28. august 2007 Er ikke sikker på prisen på EvaSolo jeg, men veldig fine de å ja! Skulle hatt mere penger... Ny dag, nye muligheter Skal på shopping med ei veninne og hennes to jenter på litt over året. A blir hjemme hos pappaen sin! Litt bekymret for ene armen til A, han bruker den ikke. Har vært sånn siden bhg i går, krabber ikke eller noe nå, for klarer ikke bruke den. Men ser ikke ut til at han har vondt når jeg prøver å klemme på den å slik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 28. august 2007 #12 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Er ikke sikker på prisen på EvaSolo jeg, men veldig fine de å ja! Skulle hatt mere penger... Ny dag, nye muligheter Skal på shopping med ei veninne og hennes to jenter på litt over året. A blir hjemme hos pappaen sin! Litt bekymret for ene armen til A, han bruker den ikke. Har vært sånn siden bhg i går, krabber ikke eller noe nå, for klarer ikke bruke den. Men ser ikke ut til at han har vondt når jeg prøver å klemme på den å slik! Uffa, det hørtes ikke noe greit ut. Har du snakket med de i barnehagen om det skjedde noe spesielt? Vi måttepå sykehus med lillemann når vi var på ferie i Tyskland. Han skulle snu seg fra mage til rygg, og den ene armen hans lå ned på siden. Han satte i et vræl, men så gikk det fort over. Merket jo at det var noe galt, han ville bare holde armen i ro, og skrek hvis vi prøvde å løfte på den. Så da bar det avgårde på sykehuset. Han satt som et lys og ventet tolmodig stakkars lille gutten min. Så kom doktordama da... en to tre og knekk. Trodde jeg skulle dåne Det var det ene benet i armen som hadde gått litt ut av ledd ved albuen. Hun klarte ikke å knekke det på plass første gangen, så hun måtte knekke en gang til. Vet ikke hvem som skreik høyest, meg eller lillemann :gråte: Men når det kom på plass forsvant vondtene med en gang, da var han bare veeeldig trøtt. Trodde ikke det kunne skje noe slikt bare ved at han skulle snu seg, men legen sa det var visst ikke så veldig uvanlig. I tillegg er han veldig tung (10 kg når det skjedde, han var 5,5 mnd ), så da fikk han jo ekstra mye tyngde på den lille armen. Ikke meningen å skremme deg Du får bare følge med han litt og se om det blir bedre. Kos deg i byen! Endret 28. august 2007 av LilleKylling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 28. august 2007 Forfatter #13 Del Skrevet 28. august 2007 Han bruker armen noe, og har ikke vondt når jeg klemmer, flytter og beveger den. Men bruker den ikke til å krabbe, drar seg fremover istedenfor... Ser det ann til i morgen ble vi enige om. Fikk da brukt litt penger i dag også........... 2 gensere og 1 tights til meg på Vero Moda. Sengesett, koseteppe, smekker, pute, strømpebukser, balaklava, body+bukse og vintersko til A! Så nå er jeg blakk gitt! Nå sover A en stubb, jeg tenkte slappe av litt jeg også. Kjei i dag gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 28. august 2007 #14 Del Skrevet 28. august 2007 Hei! Titter innom en tur, jeg da... Koselig med nye dagbøker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 28. august 2007 #15 Del Skrevet 28. august 2007 Han kan jo ha slått seg, men det er jo greit å følge litt med. Så fint for dere hvis du får tatt ut permisjon i litt kortere dager. Det vil nok både stor og liten sette pris på. Morgenen blir for hektiske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 29. august 2007 Forfatter #16 Del Skrevet 29. august 2007 Var nedom å snakket med sjefen min i dag, og det var ikke noe problem at jeg tok ut permisjon sånn jeg ville selv, bare jeg førte en logg på det og hadde oversikten selv Deilig å slippe stress om morran synes jeg. Får avklart i morgen hvor jeg skal jobbe, har lyst til å bytte "avdeling", men det kommer ann på om vikaren som er for meg i dag, vil fortsete. :håpe: Armen til A virker ikke noe bedre, han vil ikke belaste den! Men i dag gikk han 5 skritt Flinke gutten min! Han digger å gå og stå alene nå, så øver på det hele tida. Men ringer legen i morgen ang armen hans. I dag har jeg vært hos frisøren, bare fixet bryn, tynnet hår og klippet panneluggen, men ble VELDIG bra Etterpå var jeg på barselbesøk hos ei lita tuppe på 2 mnd, nyyyydelig I kveld har jeg og A vært hos svigerinna mi og sønnen hennes. Bare 5 mnd mellom dem, så koser seg sammen. Ser på traktorer og gliser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 30. august 2007 Forfatter #17 Del Skrevet 30. august 2007 Det var nok greit vi reiste til legen i dag... Det var et bein i håndleddet som var av nemlig... Så lillegutten min har gips :gråte: Stakkar lille klumpen... Det som er bra er jo at han ikke har vondt i armen så lenge han ikke belaster den. Og han leker bra selv med gipsen. Men lille armen med lille gipsen på... :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 30. august 2007 #18 Del Skrevet 30. august 2007 Lurt at du dro til legen, ja, men det er jo vanligvis greit å se an slike ting litt. Du verden - ute og spaserer. 5 skritt er jo kjempemye for en liten pjokk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 1. september 2007 Forfatter #19 Del Skrevet 1. september 2007 A fungerer heldigvis bra med gips på armen, ikke noe problem for han, nå krabber han faktisk igjen. Mye mer fornøyd enn før han fikk gips og armen var vond. Har vært på taco-spleise-middag hos ett vennepar i kveld, 4 vennepar av oss, 1 par som er nygifte, 1 par som venter baby i desember, 1 par med tvillinger på alder med A og oss. Så vi er plutselig alle litt etablerte! Ikke mange årene siden det kun var festing som gjaldt hele helga! Prøvde å legge A der, men det ville han ikke gitt, så reiste hjem jeg. Sambo ble igjen da. Så jeg har tv-kveld med stratos og BonAqua (og PC) Komiprisen og alt så dette er toppen :-D Artig at ei fra distriktet var nominert til Årets Nykommer! Mandag er permisjonstida mi over... :gråte: Da er det jobbing igjen... Blir jo godt på en måte da, men kommer til å savne gutten min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 1. september 2007 #20 Del Skrevet 1. september 2007 Åh, dakkars lille gutten din! Var godt han fikk gipset den da. Måtte de knekke opp igjen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå