Pepita Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #201 Del Skrevet 1. februar 2008 magolia: Så kjipt med ødelagt vogn da. Vi har en EasyWalker Sky, turkis faktisk! :D Veldig fornøyd, lett og god, A sover og sitter godt i den, men skulle ønske den til tider var vendbar. Savner til tider å ha han mot meg... Fri i dag, go det trengs visst for lille gutten min. Sliter litt om natta med søvnen nå, men bedre i natt enn de foregående nettene... Har støvsugd 1 etg, satt på en vask, lagt i svartsekk til Ting og Tøy, handlet for helga og spist lunsj. A ligger nå og sover, jeg slapper av litt før jeg må gjøre litt mer husarbeid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 3. februar 2008 #202 Del Skrevet 3. februar 2008 Slitsomt med barn som ikke sover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 4. februar 2008 #203 Del Skrevet 4. februar 2008 Easywalker er en utrolig stilig vogn, og kan tenke meg den er ekstra stilig i turkis!! Men jeg ønsker meg en vendbar, så jeg er litt i stuss... Håper du har hatt en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #204 Del Skrevet 4. februar 2008 God kveld! Fullt kjør her i dag, først opp og ordne meg, vekke A og ordne han, reise å hente tanteungen (søs var dårlig) og i bhg med unga. Så på jobb, hente A, hjem til middag med besøk av lillesøs og mor og så kjapp tur på butikken, besøk av vennepar og bestilte sommerferie Vi reiser til Bulgaria i slutten av juni :D Nå er A lagt og jeg slapper av på pc`n! magolia: Savner at den ikke er vendbar ja, ellers helt topp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 6. februar 2008 #205 Del Skrevet 6. februar 2008 Hvor i Bulgaria skal dere? Vi var i Albena for en del år siden, likte oss kjempe godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 6. februar 2008 #206 Del Skrevet 6. februar 2008 Det er deilig å planlegge sommerferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #207 Del Skrevet 13. februar 2008 magolia: Skal til Obzor. Gleder meg masse! Bettie: Gleder oss masse! :D Ikke hver dag jeg husker/gidder skrive her. Skjer jo ikke så mye. Helga raste av sted, jeg og A gikk til sentrum fredag, så ordnet vi litt, handlet og satt på med sambo hjem. Rolig helg, lørdag gikk jeg faktisk på skitur Ble med ei veninne, mens sambo og A var på åpen dag og så på traktorer og slikt Søndag feiret vi morsdag, besøkt mor og slappet av! I dag skal jeg trene Tankene i hodet har roet seg litt egentlig. Jeg vet hva jeg vil, og ca når jeg skal få det til. Det hjelper! Bare spent på om jeg får fortsette å jobbe 80% stilling en stund til og ikke må ned i 60%... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 13. februar 2008 #208 Del Skrevet 13. februar 2008 Vår vogn er også vendt bort fra oss (sportsdelen) og jeg kjenner at jeg kvir meg litt på å ta den i bruk! Har begynt med dyne i bagvognen nå for å få brukt den lengst mulig! (med voksiposen begynner det å bli rimelig trangt) Er sikkert en vanesak, men jeg hadde helst sett at jeg kunne snudd vogna andre veien ja! (vi har en TFK Joggster Twist) Bulgaria er supert reisemål, vi var der i fjor! (eller var det året før..går litt i surr!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #209 Del Skrevet 14. februar 2008 Madden: Er veldig spent på Bulgaria og gleder meg vilt til å reise Ang vogn, A stortrives i vogna, og er jo fint å sitte utover å se på alt. Men får liksom ikke småpratet med han sånn sett hele tida! Straks helg! Kl 4 i dag er jeg ferdig, og så er det helg helg helg! I morgen skal jeg på møte om reunionsparty fra ungdomskolen. Sitter i festkomiteen faktisk! Og på lørdag reiser vi på Hunderfossen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 15. februar 2008 #210 Del Skrevet 15. februar 2008 God Helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 7. mars 2008 #211 Del Skrevet 7. mars 2008 Måtte jo inn og snike nå siden det dukka opp et nytt nick i boka mi Men du var jo ikke ny allikevel! God helg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 8. mars 2008 #212 Del Skrevet 8. mars 2008 Nå måtte jeg inn å sjekke hvem sin dagbok som kom opp på mine innlegg, og så var det deg gitt! :-D Håper du har det bra, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 11. mars 2008 #213 Del Skrevet 11. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 16. mars 2008 #214 Del Skrevet 16. mars 2008 God påske,snuppis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå