Bettie Skrevet 4. januar 2008 #161 Del Skrevet 4. januar 2008 Det er nok lurt å lage dem først, ja. Og det er sikkert både moro og anstrengende for A å være i barnehagen, så da trenger han sikkert mye søvn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #162 Del Skrevet 6. januar 2008 A har hatt litt feber i helga, sovet mye og vært litt slapp, men i bra humør! Var på shopping i går sammen med ei venninne og ene dattera hennes. A var med og de to små storkoste seg i slike små bilvogner! Fikk kjøpt meg vintersko og bukse og genser. Vært en rolig helg, siden sambo har vært dårlig også og det har blåst så surt ute! Men kom oss ut en tur i dag jeg og A. Måkte snø, sklei på sklia og baste litt! Nå må jeg se til brøddeigen min, vi var visst tomme for brød! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 6. januar 2008 #163 Del Skrevet 6. januar 2008 Spurte sambo i dag; når synes du vi skal få flere barn? Må vel lage dem først, fikk jeg til svar! Synes det passet nå han! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 6. januar 2008 #164 Del Skrevet 6. januar 2008 Godt at A er i form til å base i snøen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #165 Del Skrevet 7. januar 2008 Har avbestilt vaksine for A, han er så forkjølet så utsetter den litt. I tillegg har jeg bestilt time på blodbanken, så på torsdag skal jeg dit! En god gjerning i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #166 Del Skrevet 7. januar 2008 I dag, for 1 år siden ble lille gullet mitt døpt! Gratulerer med dåpsdagen, min kjære lille A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 7. januar 2008 #167 Del Skrevet 7. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #168 Del Skrevet 8. januar 2008 Fullt fart i hele dag! :gjeiper: Kom litt senere på jobb, A var ikke interessert i å stå opp at all. Tok han opp på fanget 3 ganger, han krabbet ned igjen i senga og la seg Var trøtt stakkar klumpen! Hentet A i bhg, siden sambo ikke har jobb om dagen og så hjem til hjemmelaget pizza som sambo hadde ordnet. Ble bedt på kaffe&kaker hos vennepar, ble til sammen 4 vennepar og 6 barn Og på turen dit handlet jeg for uka. Etterpå var det kveldsstell for A og legging, før jeg ryddet litt og så har jeg regnet timelister et par timer... Litt underbemannet på jobb om dagen, så da blir det kvelds/hjemmejobbing. Jobbe et par timer ekstra på jobb i morgen for å bli ferdig med et prosjekt, men så er det slutt på ekstrajobbing på jobb for en stund. Greit med det jeg kan gjøre hjemme etter at A er lagt da! I morgen er det trening Æ glær mæ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 8. januar 2008 #169 Del Skrevet 8. januar 2008 Det er jo greit når man har jobb man kan ta med seg hjem og gjøre ferdig om kvelden i steden for å sitte lenge på jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #170 Del Skrevet 9. januar 2008 Bettie: Ja, noe kan jeg heldigvis ta med hjem og ta etter A er lagt og sambo er ute! Straks skal jeg starte opp igjen med matematikken, har igjen matte og statistikk før jeg er ferdig bedriftsøkonom. Mål om å bli ferdig iløpet av året! :jupp: Nå får jeg jobbe litt, kom sent i dag, A har turnet litt i natt, så kjei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 9. januar 2008 #171 Del Skrevet 9. januar 2008 Statistikk er ganske morsomt, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #172 Del Skrevet 10. januar 2008 Statistikk KAN være moro, men ikke dette! Er så inviklet, men kanskje jeg skjønner mer denne gangen, etter at jeg har skjønt matten. Får håpe det... Trening i går som resulterte i særdeles sliten + vond finger. Basketball på fingertuppen er vondt!!! I dag skal jeg gi blod, så blir kort jobbedag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 10. januar 2008 #173 Del Skrevet 10. januar 2008 "Blåse på finger" - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 11. januar 2008 #174 Del Skrevet 11. januar 2008 God helg,vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #175 Del Skrevet 11. januar 2008 Takk, Bettie Finger`n er heldigvis bedre i dag. Skal en tur på jobb nå, gjorde litt arbeid hjemme i går kveld, så skal levere det. Trenger visst litt ekstra penger om dagen.... Bilen til sambo røk og i tillegg har vi bygd garasje uten å ha spart opp mer enn halvparten av det vi trengte. Så nå er både sparekontoer, fond og lønnskontoer tomme Men kommer vel på litt igjen snart vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #176 Del Skrevet 13. januar 2008 Skikkelig utehelg Kjøpte rattkjelke til A på fredag, så prøvde den en tur da, sammen med søs og tanteungen. I går var vi på akedag med noen vennepar i byen på et flott jorde som var preparert. Akte, skravlet, drakk kakao og grillet pølser. Slappet av på ettermiddagen og på kvelden var det 50-årslag. Svigermor satt her og passet A og det hadde gått veldig bra Var vel hjemme i 1 tida, kjørte mor hjem først. I dag fikk jeg sove til 10 for jeg sto nemlig opp med A i går, lurt! Da jeg sto opp kom broren til sambo med samboer og sønn, så da har vi vært på aketur, som endte med vafler hos svigers Slapper av litt nå, sambo driver med garasjen og A ligger ute å sover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 13. januar 2008 #177 Del Skrevet 13. januar 2008 Så deilig med mulighet til utehelg. Her har det variert mellom litt og mye regn, og det frister ikke til uteaktviteter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #178 Del Skrevet 13. januar 2008 Bettie: Slikt vær er kjipt, her har det faktisk vært noen kuldegrader og litt snø hele helga. Ny avatar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 15. januar 2008 #179 Del Skrevet 15. januar 2008 Herlig avtar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #180 Del Skrevet 16. januar 2008 Takk, magolia Onsdag, og halvveis i arbeidsuka Er nødt til å finne meg noe annet å gjøre etterhvert. Ta en utdannelse, og finne en jobb som engasjerer meg. Kan ikke ha denne jobben resten av livet og aldri glede meg til jobb. :gråte: Har jo igjen 40 år og jobbe enda... Men så er det de penga da. Med nybygd hus og en liten unge, tror jeg ikke vi klarer oss på en lønning. Så må vente til jeg evt får noe utbytte. Men kan jo være et par år til det... I mellomtider skal jeg gjøre ferdig første året på Bedriftsøkonom. Har igjen matematikk og statistikk. Har håp om å bli ferdig med matematikken til våren. Vi får se I dag skal jeg trene I går vasket og shinet vi hele 1. etg, så prøve å ta litt i 2.etg i dag... Deilig når det er i orden og rent! :icon_smile: Spiste wok til middag i går, var veldig godt bortsett fra at sambo lagde vanlig hurtigris til, og kokte den alt for lenge... I dag tror jeg vi skal ha ovnsbakt laksefilet. Hvis sambo går med på det da... Nå får jeg jobbe litt, deter jo straks lunsj :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå