Gå til innhold

Min verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Neida, slapp å knekke opp igjen også.

Var bare et lite brudd på et bein eller noe...

Men ikke noe gøy å gipse da, da tror jeg han underholdt hele sjukehuset med skrikinga :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ny dagbok jo! :-D

:jepp:

Og denne gangen tenkte jeg følge den opp litt bedre :fnise:

Vært i 85 årslag faktisk i kveld.

Til oldemora til A, sambos bestemor.

Men ble ikke lenge da, for A var trøtt og klar for senga...

I morgen er det jobbings!

:grine:

Skrevet

Hei MissS!

Måtte innom denne nye dagboken din, lenge siden jeg har lest om livet ditt! HUsker jeg fulgte med under svangerskapet ditt, du lå litt foran meg og var litt "prøveklut" :fnise::)

Vi har det vist veldig likt for tiden! Min permisjon er også nylig over, begynte i jobb igjen på torsdag som var jeg.. Og mitt lille Gull begynte i barnehagen i slutten av august, så vi har ferske barnehagegutter begge to! :)

Dakkar lille A som har gips... :klemmer: Vokser nok sammen både fort og bra får vi håpe!

Ha en fin kveld, og en god uke!

Skrevet

Hei hei og takk for sist!

Grattis med ny bok! Trivelig at du fortsatt er her,syns det er så koselig å få følge med på de gode gamle,selv om man ikke rekker det like ofte som før...!

Huff å huff...stakkars A....Jeg syns bare det er et under at Sondre er like hel, for så mye som han faller og kræsjer i alt...ja det er villt!

Håper det gikk bra på jobben idag!

KLEM!

Skrevet

Epona: Så koselig å "se" deg igjen! :) Synes du det er greit å jobbe igjen? Skulle egentlig ønske jeg kunne vært hjemme, men A storkoser seg jo bhg og det er jo greit å bruke hodet litt...

Selv om jeg jo synes han er litt liten til å gå i bhg. :klem:

Skytte: :klem: Savner jo alle gamle kjente her inne, så tenkte jeg måtte prøve på igjen med dagbok. Det blir visst lit knall og fall på disse små gitt, heldigvis går det som regel veldig bra ;)

Jobben i går gikk greit, jobbet bare 8.30 til 15 i går, siden jeg tar ut litt permisjon enda.

Spent på hvordan økonomien blir nå som jeg bare jobber 60%+ evt 10% på ekstrajobb, i forhold til før da jeg jobbet 120%.

Men vil gjerne ha mest mulig tid med gullet mitt!

Alt går bare man vil, men det koster jo litt med helt nytt hus også nemlig...

Skrevet

Oj! Ny dagbok! Her må jeg jo følge med!!! :jepp:

Stakkar lille A som måtte gipses da...godt at de henter seg så fort inn igjen disse småttingene!! De har en helt utrolig overskuddsenergi til å takle sånt...

Har du full plass i barnehagen?

Skrevet

:vinke:

Hvordan går det med den lille armen i gips?

så fint at det går bra i barnehagen. Jeg håper å være hjemme i noen år, men ja, det er dyrt med nytt hus :sur:

Skrevet

Madden: :klem: Nei, han har heldigvis bare 60% plass, vi har 2 dager hjemme sammen :hjerte:

LilleK: Går bra med gutten med gips! :) Akkurat som før, blid og god!

Akkurat hjemme fra jobb, fått bæremeis av mor i dag!

A storkoste seg oppi der :jepp:

Skrevet

De får jo god oversikt, de små, når de sitter i bæremeis.

Det å være småbarnsforeldre forder en del valg, og å prioritere tid sammen med avkommet kan være en riktig prioritering, det. Avkommet vil i hvert fall sette pris på det.

Skrevet

Og jeg setter pris på å ha tid hjemme! Digger å være med gutten min! :fnise:

Ferdig på jobb, spist middag og nå slapper jeg av på sofaen, mens gutta sover! Sambo var ikke helt i form, så la seg litt og A har vært oppe siden 12, så trengte en dupp!

Skal til svigers på kaker etterpå, de bor vel 500 meter unna eller så. Tenker vi tar bæremeis bort! :jepp:

Jobbings i morgen og så heeeelg!

Avtale med vennepar om gåtur på åsen på søndag, ellers lite planer.

Stakkars A hadde grått opp til flere ganger i dag i bhg.

Først gråt han da jeg dro, så var min søster å levert S, og da gråt han da han ikke fikk være med henne hjem.

Også hadde han grått hver gang kontaktpersonen hans gikk ut av rommet... :gråte:

Men bli og fornøyd og vinket hadet til alle da jeg kom!

Han starter å vinke i det øyeblikket jeg tar han på armen! :fnise:

Da skal han hjem med mammaen!

Skrevet

Så bare slutten jeg.... søt han pappan som grein så da :fnise:

Så du om hun hadde fått noe smertestillende? Hun het vel Miriam tror jeg... virket bare så utrooolig rolig.

Skrevet

Det er ikke alltid godt å være liten.

Skrevet
Så bare slutten jeg.... søt han pappan som grein så da :fnise:

Så du om hun hadde fått noe smertestillende? Hun het vel Miriam tror jeg... virket bare så utrooolig rolig.

Etter hva jeg fikk med meg så klarte hun seg uten! :)

Den fødselen var bare så lik min, ble helt satt ut jeg!

Fikk helt vondt......

Lenge til nestet gang ja!

I dag er vi hjemme alle 3 :fnise:

Jeg har fri fredager fra jobb, Amund har fri fra bhg på fredager og sambo har pappapermisjon.

Ikke de store planene, kose oss og gjøre litt i heimen.

Sambo driver ute å graver!

I kveld; pizza og Idol :jepp:

Skrevet

Virker som om det blir mye pizza og idol på folket i kveld :fnise: Kose dere alle sammen!

:vinke:

Skrevet

Bettie: God helg til deg også :)

LilleK: Kosefredag ;)

MrsP: God plan!

Pizzaen i går var god, koste oss på! :)

Natta har vært litt mer slitsom.

A var ikke særlig interessert i å sove noe særlig lange perioder av gangen...

I dag har jeg og A vært hos mor. Hun har bursdag i dag.

Fikk kaker og vafler og koste oss!

Sambo graver, usikkert når han kommer hjem da...

Så lite planer for kvelden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...