Gå til innhold

Veksthuset

Klematis

Anbefalte innlegg

Bra å høre at alt er bra, selv om du ikke er så aktiv på oppdateringa for tida. Og spreking må jeg si, imponerende å begynne med treninga nå! :D

Hva for noe spennende er det du strikker?

Jeg er faktisk ganske imponert selv! ;) Godt å kjenne at energien (hvertfall tidvis) er stigende. Men i dag er jeg helt skutt. Har sovet 1,5 time etter jobb og kunne egentlig godt sovet rundt :Gjesp: Litt mat, litt strikking og rett i seng igjen tror jeg.

Jeg strikker denne, med noen små modifikasjoner. I rosa :nigo:

Måtte le litt av 5 kg babyen :tunge1:

:tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååh! Så fin den er! :)

Jeg har ikke strikket noe, glemte av at jeg tenkte å strikke noe enkelt. Står litt bak i køen hva strikkeferdigheter angår, men liker i grunn aktiviteten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig kjole du strikker, tror jeg må lagre den linken og strikke den til noen som venter jente en gang (alle mine venninner får gutter for tiden..)!

Selv strikker jeg en djevellue for tiden :gjeiper: Håper det ikke får noe å si for oppførselen til gutten når han kommer ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh! Så fin den er! :)

Jeg har ikke strikket noe, glemte av at jeg tenkte å strikke noe enkelt. Står litt bak i køen hva strikkeferdigheter angår, men liker i grunn aktiviteten!

Ja, ble veldig fornøyd med den :) Utrolig mye bra strikkehjelp tilgjengelig på nett, så alle kan bli superstrikkere med litt øvelse. You tube er genialt til strikkeleksjoner :jepp:

Å så søt en strikke kjole! :)

God helg!! :klemmer:

Ja, ikke sant?

God uke til deg! :klemmer: Litt sjelden innom og svarer her for tiden... :sjenert:

Nydelig kjole du strikker, tror jeg må lagre den linken og strikke den til noen som venter jente en gang (alle mine venninner får gutter for tiden..)!

Selv strikker jeg en djevellue for tiden :gjeiper: Håper det ikke får noe å si for oppførselen til gutten når han kommer ut..

Har også nettopp strikket en djevellue. Og tror jeg må i gang med en til, den ble en del større enn jeg hadde trodd (må være første gang, normalt blir alt jeg strikker ALT for lite...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er til å trene da :dåne: Jeg prøver å vekke kroppen til liv etter sommerdvalen :sjenert:

Kjempesøt kjole :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huffda!

Her har jeg vært så dårlig til å kommentere at du faktisk har falt ut av mine innlegg :sjenert:

Men nå er jeg oppdatert ;)

Nusselig kjole :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er til å trene da :dåne: Jeg prøver å vekke kroppen til liv etter sommerdvalen :sjenert:

Kjempesøt kjole :rødme:

Takk, og takk. Har faktisk komt meg på spinning i dag også. Og klarte til og med å dra med mannen!

Huffda!

Her har jeg vært så dårlig til å kommentere at du faktisk har falt ut av mine innlegg :sjenert:

Men nå er jeg oppdatert ;)

Nusselig kjole :jepp:

Hm, jeg tror jeg må ta på meg det meste av skylden selv, er jo ikke innom her en gang i uka engang... :sjenert:

Og takk for det, håper kjolen vil passe enten til jul eller 17. mai. Så lite peiling har jeg på babyer og klesstørrelser... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff så lenge siden jeg har vært innom her. Vet ikke het hva det er som holder meg borte... Kanskje jeg er litt redd for å bli minnet på hvor kort det er igjen til fødsel og hvor mye som enda gjenstår å fikse... ;)

Vi har hvertfall ikke kommet noe videre i forberedelser. Ikke har vi kjøpt ny bil, ikke har jeg klart å få malt barnesenga, ikke har jeg ordnet med madrass eller oppheng til vugga, ingenting av forbruksvarer som bleier eller badestæsj er på plass, ikke har vi kommet noe nærmere i navnedebatten osv. osv. Jeg/vi fortsetter å utsette og utsette, og jeg får mindre og mindre energi til å faktisk gjennomføre noe av det... :sukk: Tror jeg må lage en liste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sånn er det her også. En million ting som gjenstår, og såå lite energi. :dåne:

Vi trenger også ny bil, og bare det er jo et lite prosjekt i seg selv.... Jeg har ikke orket skrive liste en gang hehe, prøvde i går, men måtte legge meg ned litt etter noen få punkter. :fnise:

Har i det minste bestemt meg for at jeg skal begynne på soverommet neste uke, sparkle og male. En ting om gangen. ;)

Er formen ellers bra? Hvordan er det med vondter og sånt?

Her er det ganske greit, er bare trøtt, og så begynner jeg å føle meg svær. Krasjer borti ting med magen, dører osv. og kommer så vidt inn i dusjen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sånn er det her også. En million ting som gjenstår, og såå lite energi. :dåne:

Vi trenger også ny bil, og bare det er jo et lite prosjekt i seg selv.... Jeg har ikke orket skrive liste en gang hehe, prøvde i går, men måtte legge meg ned litt etter noen få punkter. :fnise:

Har i det minste bestemt meg for at jeg skal begynne på soverommet neste uke, sparkle og male. En ting om gangen. ;)

Er formen ellers bra? Hvordan er det med vondter og sånt?

Her er det ganske greit, er bare trøtt, og så begynner jeg å føle meg svær. Krasjer borti ting med magen, dører osv. og kommer så vidt inn i dusjen. :ler:

Er veldig glad vi malte barnerommet for lenge siden, så det er hvertfall gjort. Men nå har det jo plutselig blitt et roterom igjen :sukk: Og mangler enda persienner og gardinstang til gardinene jeg har kjøpt.

Ellers er formen fin. Litt sliten innimellom, men det går fint med hele dager på jobb og sover bare middag et par ganger i uka. Mye liv :rødme: Litt støl i bekkenet, spesielt vondt å snu seg i senga, ellers ikke så problematisk. Og er veeeeldig glad for at vi har stor og fin dusjnisje og ikke dusjkabinett :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi er også heldigvis ferdige med barnerommet. :)

Hersens dusjhjørne, er sikker på at den døra ikke er mer enn max 45 cm bred. :kjefte:

Kjenner meg godt igjen i det andre du sier - og lurer på hvordan jeg skal få snudd meg i senga om en måned. Begynner å glede meg stort til jeg igjen er ugravid hehe. ;)

Men, nå er det jo faktisk ikke så lenge igjen - og det vi ikke får gjort før fødsel får vi satse på å få gjort etterpå... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva i alle dager er en djevellue? :fnise: Ser for meg en lue med horn i panne?? :fnise:

:twisted: el :klovn: ?

:fnise:

Kanskje jeg skal prøve meg på å strikke en lue med horn en gang :ler:

Hadde vært artig å sett reaksjonen til folk når de så en søt liten baby med en slik lue ;)

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og oppdaterer meg litt. Skjønner godt at du blir stresset med tanke på alt som skal gjøres og ordnes. Tida går jo så fort! Synes ikke det er lenge siden du ble gravid jeg og så er du over 30 uker allerede. :dåne:

Du får skrive en liste over alt som må ordnes ja, det syns jeg hjelper godt. Få tingene ned på papir, så slipper det år surre rundt i hodet. Og så er det så gøy når man kan stryke ting fra lista! :jepp:

Ha en flott helg, Klematis. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Hvordan står det til her da? Håper energinivået har tatt seg opp litt, så dere kommer i mål før fødselen. Og hvis ikke, så ordner det seg sikkert på magisk vis mens dere er på sykehuset. Det gjorde det ivertfall her i gården da lillegutt plutselig fant ut at nå var det på tide å komme ut og hilse på :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: til alle sammen som kommer innom selv om jeg nesten aldri er her!

Ingen horn på djevellua jeg har strikket, nei. :fnise: Men det var kanskje en ide?

Må nok sette meg ned å skrive en liste i morgen. Fikk unna et par småting i dag da, ikke av de mest nødvendige men... :sjenert: Har henta sånn gratis bleiebøtte på Barnas Hus, og kjøpte samtidig et lammeskinn til å ha i vogna. Og så har vi vært og hentet babypakken til apotekene. Kikket så vidt på stellevesker, men falt ikke umiddelbart for noen av dem. Skal kikke litt på nettet så kanskje jeg finner noe som er LITT mer spenstig enn helsvart som jeg allikevel kan få mannen med på ;)

Og så har jeg shoppa litt til meg selv i dag :) Et par lange gensere/korte kjoler som jeg håper er lange nok til å gå med strømpebukse under. Prøvde bare litt kjapt utenpå buksa. Hvis ikke får jeg se om jeg ikke kan finne noe mer bukseaktig/tights for gravide. Og så har jeg kjøpt en heller lite flatterende, men veeeeldig god kosedress. Greit å ha noe enkelt og greit å kunne dasse rundt i hjemme. Klør sånn på magen på kveldstid etter å ha vært stengt inne i gravidbukser med stramt panel på hele dagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...