Gå til innhold

Veksthuset

Klematis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så gøy med jente!! Koselig med UL bilde.. :rødme:

Gøy med masse nytt tøy!! :tommelsmil:

Det er da du som bestemmer hva barnet ditt skal gå med, så hvorfor i all verden beholde ting i jabunka som du ikke vil ha? Nei, kjør nazi og bare ta det du liker!! :) :) :)

Ha en fin søndagskveld - og en fin uke!

:klemmer:

Får se om det ikke ryker litt mer etter vask ;)

Jeg er enig med GG, det er lov å være litt kresen. Er jo bare å si at dere har lyst å kjøpe litt nytt også, siden det er første barnet og greier, og at det i grunnen ble litt for guttete.

Herlig med tur med venninne da :)

Er så utrolig mange som vil gi oss klær da, at jeg tror egentlig vi kan klare oss helt uten å kjøpe noe som helst... Selvfølgelig hyggelig, men jeg mistenker at en del ser på det som en enkel måte å få rydda litt på... :sjenert:

Gratulerer med ei lita jente :)

Tippa feil jeg da :sukk::sjenert:

Takk! Tippa feil jeg også ;)

... og tro meg - det finnes ikke noe morsommere enn å kjøpe jenteklær ;)

Jeg hater jo i utgangspunktet å shoppe, så bør vel ikke klage om jeg slipper. Og egentlig så synes jeg så langt at det er mest tøft guttetøy, jeg er ikke så fan av rosa og blonder og stæsj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og egentlig så synes jeg så langt at det er mest tøft guttetøy, jeg er ikke så fan av rosa og blonder og stæsj...

Jeg er heller ikke helt fan av rosa, blonder og stæsj, men om man leter kan man finne mye tøffe jenteklær også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så utrolig mange som vil gi oss klær da, at jeg tror egentlig vi kan klare oss helt uten å kjøpe noe som helst... Selvfølgelig hyggelig, men jeg mistenker at en del ser på det som en enkel måte å få rydda litt på... :sjenert:

:fnise: Ja, det kan jo virke litt sånn innimellom... Men tror nå de fleste synes det er hyggelig om ting kan bli brukt da. Jeg kommer nok til å være ganske restriktiv med hva vi ønsker å arve, og det hjelper ganske mye å poengtere at jeg ikke er glad i lyseblått og rosa. Da er det plutselig litt mindre som kan arves. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg eelsker jentebabytøy jeg, og synes det er vanskeligere å finne guttetøy som jeg liker. Men så er jo jeg litt rosa av meg og da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Golden Girl

:klø: Nå var svarknappen borte?? Jeg måtte bruke quote-knappen for å få svart.. Så rart!!

Jeg eelsker jentebabytøy jeg, og synes det er vanskeligere å finne guttetøy som jeg liker. Men så er jo jeg litt rosa av meg og da :fnise:

Det gjør jeg også!! Elsker rosa og blonder og sånt stash jeg!! : :rødme:

Men innen visse grenser da... :roll: Trenger ikke være heeelt marengs/sukkerspinn heller... Litt sånn rosa med et snev av rock'n roll er kult! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, jammen lenge siden jeg var her inne sist... Ikke noe flink å oppdatere, gitt. Men er vel bare greit at jeg klarer å finne på noe annet enn KG i sommerværet ;)

Jeg er heller ikke helt fan av rosa, blonder og stæsj, men om man leter kan man finne mye tøffe jenteklær også.

Må nok bare lete litt, ja. Bare det at jeg hater å shoppe så har ikke sett på et eneste plagg enda... :sjenert: Regner egentlig med at vi kommer til å arve så mye at det nesten ikke blir nødvendig å kjøpe noe selv. Tror uansett jeg skal klare å styre meg for å kjøpe noe særlig før jenta er her. Klarer liksom ikke helt å fri meg fra tanken om at det blir en gutt :fnise:

Og gratulerer med nytt nick, forresten! :)

:fnise: Ja, det kan jo virke litt sånn innimellom... Men tror nå de fleste synes det er hyggelig om ting kan bli brukt da. Jeg kommer nok til å være ganske restriktiv med hva vi ønsker å arve, og det hjelper ganske mye å poengtere at jeg ikke er glad i lyseblått og rosa. Da er det plutselig litt mindre som kan arves. ;)

Jeg er nok ikke så flink på å være restriktiv, hvertfall ikke foreløpig. Mulig jeg klarer å la være å kle ungen i ting jeg ikke liker, i det minste :tunge1:

Det gjør jeg også!! Elsker rosa og blonder og sånt stash jeg!! : :rødme:

Men innen visse grenser da... :roll: Trenger ikke være heeelt marengs/sukkerspinn heller... Litt sånn rosa med et snev av rock'n roll er kult! :ler:

Hadde en kort rosa periode for noen år siden, men er definitivt ikke der nå. Tror nok heller det blir rødt eller lilla om det absolutt skal være "jentefarger". Eller litt rosa går jo fint, altså. I kombinasjon med andre farger, f.eks. grønt eller brunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer det ikke så mye, egentlig. Magen vokser, vekta kryper oppover og det blir mer og mer liv i magen. Eller, det er jo egentlig plenty det! :nigo:

I går fikk mannen til og med kjenne spark for første gang. :rødme: Litt ubeleilig at det skjedde mens han lå og leste og kun hadde et par sider igjen av en spennende bokserie han har lest på lenge... ;) Så det fikk liksom ikke helt den store oppmerksomheten, selv om han etter en stund la vekk boka for å unnskylde at han ikke ble så veldig engasjert.

Liker meg forresten bedre og bedre i den nye jobben! :) Totalt anderledes enn det jeg gjorde før, mye mer sosialt og mye mer hektisk , uten at jeg føler jeg sitter igjen med tonnevis av uløste oppgaver på slutten av dagen. Veldig gøy og dagene flyr avsted. Så jeg håper jeg kan få bli når jeg kommer tilbake fra permisjon. Må snakke med sjefen når ferien er slutt. Det kommer inn en person rett før jeg går ut i permisjon som har gjort den samme jobben et annet sted i mange, mange år, så det er vel egentlig meningen at han skal ha denne jobben. Men mulig han ønsker nye utfordringer? Ellers så er det jo andre oppgaver i samme avdeling jeg også kunne tenke meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inne og leser meg opp litt. Koselig å lese om magen. Akkurat nå føles det som en eeevighet siden jeg selv hadde mage :ler:

(selv om magen ikke er heeelt borte da :sjenert::fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Godt å høre du koser deg i sommervarmen! :klemmer:

Så godt å se at du har det bra og at magen vokser. :klem:

:vinke:

Lenge siden jeg har lagt igjen spor her, men jeg følger med altså :jepp:

:klemmer:

Hyggelig at noen følger med her inne, selv om jeg ikke gjør det selv :fnise:

Har fått meg ny dagbok forresten.

Aha! Det forklarer en del! ;)

Inne og leser meg opp litt. Koselig å lese om magen. Akkurat nå føles det som en eeevighet siden jeg selv hadde mage :ler:

(selv om magen ikke er heeelt borte da :sjenert::fnise: )

Koser meg med magen så lenge jeg har den. Og så lenge jeg ikke føler jeg holder på å sprekke... ;) Er redd jeg kommer til å bli enorm før november er her, synes jeg ser høygravid ut allerede, jeg... :sjenert:

Har egentlig vært lite liv de siste dagene, men dat kan skyldes at jeg har vært så aktiv at jeg ikke har kjent etter og/eller at hun har sovet mye pga all vugginga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I helga har vi vært superflinke! Har hatt besøk av foreldrene mine her og pappa og mannen har jobbet masse i hagen mens mamma og jeg har begynt på barnerommet! :hoppe: Har malt et strøk på veggene og malt et strøk på en kommode jeg skal pusse opp (med nye, søte rosa knotter :rødme:) Det var i grunn mye mer arbeid enn det nå høres ut som, mye klargjøring før malingen kunne ta til. Speilfliser som måtte fjernes og tapethull som måtte sparkles osv. Men tror det skal bli veldig bra til slutt! :nigo:

I tillegg så har jeg kjøpt bilstol og bestilt stellekommode. Føler fremdeles at det er litt tidlig, men er egentlig greit å ha tatt noen valg også. Er ikke så flink på det... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helga har vi vært superflinke! Har hatt besøk av foreldrene mine her og pappa og mannen har jobbet masse i hagen mens mamma og jeg har begynt på barnerommet! :hoppe: Har malt et strøk på veggene og malt et strøk på en kommode jeg skal pusse opp (med nye, søte rosa knotter :rødme:) Det var i grunn mye mer arbeid enn det nå høres ut som, mye klargjøring før malingen kunne ta til. Speilfliser som måtte fjernes og tapethull som måtte sparkles osv. Men tror det skal bli veldig bra til slutt! :nigo:

I tillegg så har jeg kjøpt bilstol og bestilt stellekommode. Føler fremdeles at det er litt tidlig, men er egentlig greit å ha tatt noen valg også. Er ikke så flink på det... :sjenert:

Jeg har også sparklet, pusset og malt barnerom de siste dagene. :fnise: Du har rett i at det er mye mer jobb enn man skulle tro, har brukt fem dager jeg. :dåne: Men jeg har et litt gammelt hus da, mye småtteri som gjør at det tar tid, og taket måtte ha tre strøk. Jeg ble ferdig med siste finish i dag, som å rense og sette på skapknotter, vaske lampekuppelen i taket og skifte stikkontakter. Har innredningen igjen da, men moro å se hvordan det blir. :)

Har også kjøpt bilstol, og á pro pos det du sier om å føle seg stor, så følte jeg meg plutselig ikke så stor lenger, da jeg traff hun som solgte meg setet - hun hadde en uke igjen til termin, og hun var svææær. :overrasket: Fikk litt perspektiv da hehe. ;)

Her varierer det også hvor mye liv det er, men etter et par rolige dager er det plutselig helt texas igjen. :ler:

Ha en fin uke! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sparklet, pusset og malt barnerom de siste dagene. :fnise: Du har rett i at det er mye mer jobb enn man skulle tro, har brukt fem dager jeg. :dåne: Men jeg har et litt gammelt hus da, mye småtteri som gjør at det tar tid, og taket måtte ha tre strøk. Jeg ble ferdig med siste finish i dag, som å rense og sette på skapknotter, vaske lampekuppelen i taket og skifte stikkontakter. Har innredningen igjen da, men moro å se hvordan det blir. :)

Har også kjøpt bilstol, og á pro pos det du sier om å føle seg stor, så følte jeg meg plutselig ikke så stor lenger, da jeg traff hun som solgte meg setet - hun hadde en uke igjen til termin, og hun var svææær. :overrasket: Fikk litt perspektiv da hehe. ;)

Her varierer det også hvor mye liv det er, men etter et par rolige dager er det plutselig helt texas igjen. :ler:

Ha en fin uke! :klemmer:

Høres ut som vi ligger ganske likt an i løypa, både når det gjelder det ene og andre ;)

Ha en super uke du også! :klemmer:

Hei! Inne og leser og leger igjen et lite spor - og et stort GRATULERER med jenta i magen!

Takk :)

Siste (andre) strøk på veggene og tredje og siste strøk er malt på kommoden i dag! :hoppe: Da mangler bare et strøk eller to på bena til kommoden, så er hvertfall maledelen i boks. Så gjenstår bare den aller kjedeligste delen, rydding :tunge1: Og så må jeg finne rullegardiner eller persienner til vinduene (IKEA var helt utsolgt...) og helst en litt finere gardinstang enn den som var der.

2 og en halv jobbedag igjen til ferie! :nigo: Og været dit vi skal er meldt strålende :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...