Cuba Skrevet 16. juni 2009 #1401 Del Skrevet 16. juni 2009 Wee! Nå har jeg fulgt med mye etter oppdatering i dag Moro at det antakeligvis bor en liten jentebaby i magen din da :rødme: Gleder meg til bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 16. juni 2009 #1402 Del Skrevet 16. juni 2009 Gratulerer så mye med jenta! Er det ikke deilig å få vite at alt er i orden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 17. juni 2009 #1403 Del Skrevet 17. juni 2009 Gratulerer med jenta Vet du, det er første gang jeg har tippet rett på kjønn her inne :rødme: Det må være et tegn på at det er min tur Her tolkes det som tolkes kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 17. juni 2009 #1404 Del Skrevet 17. juni 2009 Så moro! Gratulerer så mye med jenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 17. juni 2009 #1405 Del Skrevet 17. juni 2009 Åh, så moro med UL. Så bra alt så fint ut, og gratulerer med ei lita jente i magen (og tror det må være første gang jeg har tippet riktig kjønn på noen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 17. juni 2009 #1406 Del Skrevet 17. juni 2009 Gratulere så mye med vellykket ul og ei lita jente Greit når de treffer så nøyaktig på termindato også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malina Skrevet 17. juni 2009 #1407 Del Skrevet 17. juni 2009 Så fint at alt var bra på UL, og at dere fikk vite hva det var. Så gratulerer med en i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #1408 Del Skrevet 17. juni 2009 Takk for gratulasjoner, alle sammen! Har ikke helt gått opp for meg at det var vår baby vi så der inne. Og heller ikke tatt inn over meg at det mest sannsynlig er en jente. Er fremdeles litt alien-aktig, synes jeg Hvordan var det jeg satte inn bilder igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 17. juni 2009 #1409 Del Skrevet 17. juni 2009 Det er sånn rett under der du skriver hvor du kan legge inn fil, men må være på maks 2 MB da. Ellers kan du bruke Imageshack og koble til link Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #1410 Del Skrevet 17. juni 2009 Det er sånn rett under der du skriver hvor du kan legge inn fil, men må være på maks 2 MB da. Ellers kan du bruke Imageshack og koble til link Ja, det var sånn det var ja. Måtte bare lete litt for å finne ut hvor jeg hadde sånn konto, men fant den til slutt Så her er et profilbilde: Tar det nok bort igjen om en stund... Tror ikke jeg orker lage blogg, så da gjør jeg det heller slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 17. juni 2009 #1411 Del Skrevet 17. juni 2009 Søte jenta! :rødme: Gratulerer med ei rosa ei i magen. Og ikkje minst at alt såg bra ut! Og tenk at eg gjetta riktig! *stolt* Eg seier som Gossip - det må jo berre vera eit bra tegn!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 17. juni 2009 #1412 Del Skrevet 17. juni 2009 Nydelig bilde :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 18. juni 2009 #1413 Del Skrevet 18. juni 2009 Ååå der er lille bebisen din :rødme: Ganske fantastisk at det går an å se inni kroppen altså Gleder meg til imorgen, da er det min tur til å dra på UL. Endelig skal jeg få se prinsen igjen, nå er det 3 mndr siden sist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 18. juni 2009 #1414 Del Skrevet 18. juni 2009 Herlig bilde!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 18. juni 2009 #1415 Del Skrevet 18. juni 2009 Så fint bilde! :rødme: Min var så sprelsk at vi ikke fikk et så klart profilbilde som det. De fem bildene vi fikk var av forskjelige deler, og de to som ble helt klare er av et ben og en arm. Enig i at det nesten er litt alienaktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #1416 Del Skrevet 22. juni 2009 Søte jenta! :rødme: Gratulerer med ei rosa ei i magen. Og ikkje minst at alt såg bra ut! Og tenk at eg gjetta riktig! *stolt* Eg seier som Gossip - det må jo berre vera eit bra tegn!? Ja, er hun ikke nydelig :rødme: Og gratulerer med tippinga. Helt klart et godt tegn Nydelig bilde :rødme: Takk Ååå der er lille bebisen din :rødme: Ganske fantastisk at det går an å se inni kroppen altså Gleder meg til imorgen, da er det min tur til å dra på UL. Endelig skal jeg få se prinsen igjen, nå er det 3 mndr siden sist! Ja, er det ikke fantastisk? Skulle ønske jeg kunne installere et lite vindu sånn at jeg kunne fulgt med hele tiden, jeg Herlig bilde!! Takk! Så fint bilde! :rødme: Min var så sprelsk at vi ikke fikk et så klart profilbilde som det. De fem bildene vi fikk var av forskjelige deler, og de to som ble helt klare er av et ben og en arm. Enig i at det nesten er litt alienaktig. Takk! Vår alien var forsåvidt ganske stille, men insisterte på å ligge med ryggen til så ble ikke så mange fine bilder. Men dette ble jo ganske OK :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #1417 Del Skrevet 22. juni 2009 Utrolig kjedelig liv for tiden, og veldig lite å skrive om egentlig... Sover 1-2 timer hver dag etter jobb (ble litt lenge i dag, derfor jeg ikke er i seng enda). Ganske trett, med andre ord. Og ekstremt varm! Ellers går alt superdupert. Til og med bekkenet har vært snillere med meg den siste tiden. Reiser på en liten husmorferie med en venninne onsdag til søndag, så da får jeg sjekket hvor bra bekkenet egentlig holder. Sightseing og shopping i flere dager kan kanskje bli litt mye? :klø: Men får legge inn hyppige kafepauser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #1418 Del Skrevet 28. juni 2009 Da var jeg tilbake fra storbyweekend med en studievenninne. Var veldig hyggelig, og kroppen var mer medgjørlig enn jeg hadde trodd den skulle være. Ble mye trasking, og første dagen gikk det litt ut over bekkenet, men de siste dagene var det egentlig føttene som tok slutt før bekkenet. Positivt Fikk shoppa ganske mye, et par kjoler, en trekvartbukse, et skjørt, en topp og et par sandaler. Og nytt undertøy fra La Senza. Og sikkert noe jeg har glemt Alt kjøpt på vanlige butikker, så ikke noe typiske gravidklær, men lat med god plass og strikkband rundt magen. Egentlig veldig fornøyd Men jeg var borte har svigerinnen min vært innom med masse barneklær som gutten deres har hatt. Har gått gjennom alt dette og plukket ut det som er aktuelt å bruke. Har lagt bort ca halvparten som vi har sagt er for guttete eller for slitt. Men selv da ender vi opp med ganske mye blått og en del som er ganske flekkete. Føler meg utakknemlig, men det er en god del av det som foreløpig ligger i ja-bunka som jeg helst ikke vil bruke... Håper det dukker opp litt mer rosa/rødt (eller i det minste nøytralt) slik at jenta vår ikke blir seende ut som en gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 28. juni 2009 #1419 Del Skrevet 28. juni 2009 Så gøy med jente!! Koselig med UL bilde.. :rødme: Gøy med masse nytt tøy!! Det er da du som bestemmer hva barnet ditt skal gå med, så hvorfor i all verden beholde ting i jabunka som du ikke vil ha? Nei, kjør nazi og bare ta det du liker!! :) Ha en fin søndagskveld - og en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 29. juni 2009 #1420 Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg er enig med GG, det er lov å være litt kresen. Er jo bare å si at dere har lyst å kjøpe litt nytt også, siden det er første barnet og greier, og at det i grunnen ble litt for guttete. Herlig med tur med venninne da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå