Gå til innhold

Veksthuset

Klematis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ephemera skrev:
Håper du er lettet og fornøyd etter jordmorbesøket idag?

:klem:

Ja, alt sto bra til! :hoppe: Midt på streken på symfysemålet og hun fant hjerteslag med en gang. Og så kalte hun meg slank :nigo:

Lite oppdatering her i det siste, har hatt besøk i helgen igjen. Men alt står bra til! Magen kom tilbake like plutselig som den forsvant, og jeg tror igjen at jeg kjenner liv innimellom. Spesielt når jeg kjørte til jordmora i sted, da kjentes det ut som om hele mageinnholdet først samlet seg på venstre side av magen før det gradvis flyttet seg over på høyre side. Ganske snodig følelse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge sidan eg har vore innom her. :flau:

Så godt å høyra at jordmorbesøket i dag var vellukka. Herlig å høyra :hjerte:-slaga, kan eg tenkja meg, særlig når ein er bekymra. :rødme:

Eg har forresten sterk :babyjente:-følelse. Det vil seia at du antakelig får :babygutt::hoho: Eg er rævva på å gjetta riktig, nemlig... :sjenert: Men iallfall - :babyjente: kan noterast på meg. :nigo:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dreia skrev:
Lenge sidan eg har vore innom her. :flau:

Så godt å høyra at jordmorbesøket i dag var vellukka. Herlig å høyra :hjerte:-slaga, kan eg tenkja meg, særlig når ein er bekymra. :rødme:

Eg har forresten sterk :babyjente:-følelse. Det vil seia at du antakelig får :babygutt::hoho: Eg er rævva på å gjetta riktig, nemlig... :sjenert: Men iallfall - :babyjente: kan noterast på meg. :nigo:

Hjerteslag er stort, ja! :rødme: Bare synd mannen ikke kunne være med...

Jente er notert på deg!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott å høre at det gikk så fint idag :strix:

Jeg tipper :babygutt::hoppe:

Endret av Ilja**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Golden Girl skrev:
Så deilig alt er i orden!! :strix: :strix: :strix:

Jeg også tipper jente!

Ha en fin mandagskveld!! :klem:

:strix:

Tippingen din er notert! Ha en fin kveld du også! :klemmer:

Ilja** skrev:
Så flott å høre at det gikk så fint idag :strix:

Jeg tipper :babygutt::hoppe:

Du var jo den aller første som tippet, så du står allerede på lista ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med hjertelyd da :rødme: Godt du fikk bekreftelsen du så gjerne ønska nå ;) tenk, snart får du en liten baby ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klematis skrev:
Du var jo den aller første som tippet, så du står allerede på lista ;)

Hihi, stemmer det :ler: Bra jeg var enig med meg selv da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ephemera skrev:
Åh - så deilig at alt var iorden!! :hoppe:

Og jeg tipper også gutt på deg :)

Ja, det var veldig godt å høre det hjertet slå. :rødme: Men jeg var ikke så bekymra lenger, for magen kom plutselig tilbake og jeg er ganske sikker på at jeg har kjent litt bevegelse de siste dagene.

Tippinga er notert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flickan skrev:
:strix: Så her lig at alt var bra. Jeg tipper jente om jeg ikke har tippet før :)

Ja, ikke sant! :strix: Veldig glad for denne oppdateringen før UL neste uke. Nå klarer jeg å nesten bare glede meg ;) Selvfølgelig ørlite redd for at det skal være noe galt, men sjansen for det er jo veldig liten.

Tippinga di er notert! Ganske jevnt mellom :babygutt: og :babyjente: fremdeles. Gleder meg til å finne ut. :rødme: Håper bare ikke mannen ombestemmer seg igjen og ikke vil vite... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har visst ikke tippet på deg enda jeg... Da tipper jeg gutt. :babygutt:

Hadde mindre bevegelser en stund jeg også, men i dag er det full vigør inni der. Moro! Blir stas med UL ja. Litt skummelt også, men alt er jo sannsynligvis bare bra. Bare en uke igjen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme med hodepine i dag... :sukk:

Har akkurat spist frokost, men sitter enda her i morgenkåpa. Må få fingern ut, for skal ut og fly snart og må dra om en times tid... Men orker liksom ikke lette på rompa og komme meg i dusjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirin skrev:
Har visst ikke tippet på deg enda jeg... Da tipper jeg gutt. :babygutt:

Hadde mindre bevegelser en stund jeg også, men i dag er det full vigør inni der. Moro! Blir stas med UL ja. Litt skummelt også, men alt er jo sannsynligvis bare bra. Bare en uke igjen! :hoppe:

Hm, trodde jeg svarte deg i går, jeg? :klø: Har visst falt ut...

Tippinga di er notert! Utrolig spennende at det kun er dager igjen til vi mest sannsynlig får vite om det er en liten gutt eller en liten jente inni der :rødme:

Kjenner innimellom mye 'orming', men ikke noe særlig spark eller 'bobling'. Føles som om babyen snur seg sakte helt rundt, beveger seg fra den ene siden av magen til den andre. Ikke kjent noe særlig i dag, bare noen få kynnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...