Gå til innhold

Veksthuset

Klematis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er ikke helt klar for å gjette kjønn ennå, men det kommer nok! :)

Så fint at du har fått flyttet boka di over til den rette siden! :)

Blir spennende å vite kjønn, jeg tror gutt, men alle andre tror jente, hehe. T.o.m UL for noen uker siden anslo legen at det kunne se mest ut som en jente, uten at vi måtte sette veldig lit til det :fnise:

Blir spennende å se i alle fall! Blir nok bilbane, dukker og kjønnsnøytrale klær med fine farger (bare ikke rosa og lyseblått- fra våre egne innkjøp i alle fall). Aah, herlig! Vi kommer til å få vite kjønnet på UL, om mini er ekshibisjonistisk av seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippelista er oppdatert med de siste tipperne. Spurte mannen hva han tror, men han nektet å si det ene eller det andre ;)

Har forresten vært mye 'liv' i magen de siste dagene. Mye 'bobling', det er nesten så jeg lurer på om det faktisk er babyen jeg kjenner :klø: Litt tidlig, jeg vet. Men ikke helt umulig etter hva jeg har lest.

De første dagene syntes jeg det var alt for langt oppe i magen til at det kunne være babyen. Har ikke klart å kjenne hvor livmora slutter og trodde ikke den egentlig gikk så langt opp enda. Men etter å ha lest litt og etter at jeg har hatt noe som ligner på kynnere i dag så virker det som livmora faktisk ER stor nok til at det kan være babyen jeg kjenner :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å kanskje kjenne baby'n alt nå. :hjerte:

Ja, det er helt fantastisk å tenke på :nigo: Men er langt fra sikker på at det ER babyen, men må innrømme at jeg kjenner litt ekstra etter nå :jepp:

Og gratulerer igjen til deg, Nótt! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er helt fantastisk å tenke på :nigo: Men er langt fra sikker på at det ER babyen, men må innrømme at jeg kjenner litt ekstra etter nå :jepp:

Og gratulerer igjen til deg, Nótt! :strix:

Skjønner at du kjenner litt ekstra etter nå ja, selvom det ikke er sikkert.

Takk. :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også jeg kjente 'noe' fra da jeg var ca like langt som deg, Klematis. Jeg fikk jo slått fast på ord. UL at livmora ligger bak, så da tror jeg absolutt ikke det er umulig, selv om legen mente at det ikke gikk an at jeg kjente noe før uke 20 siden jeg er førstegangs :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

:hoppe: for hjertelyd og liv i magen og alt sammen!! :strix:

Lenge siden jeg har vært her nå gitt.. :sjenert: Litt treg til å komme meg rundt i bøkene for tida..

Godt å se det står bra til hvertfall!! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med bobling! Det var det jeg og syntes før jeg ble sikker. Eller kanskje mest romling på en måte :)

Jeg tipper gutt forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snart 15 uker :dåne: Det går jo fort hos deg også ;)

Jeg tipper på at du her en liten :babygutt: i magen :jepp:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du kjenner litt ekstra etter nå ja, selvom det ikke er sikkert.

Takk. :rodme:

Kjenner litt bobling innimellom enda, men synes nesten det har avtatt. Kanskje bare innbilning? :klø:

Jeg tror også jeg kjente 'noe' fra da jeg var ca like langt som deg, Klematis. Jeg fikk jo slått fast på ord. UL at livmora ligger bak, så da tror jeg absolutt ikke det er umulig, selv om legen mente at det ikke gikk an at jeg kjente noe før uke 20 siden jeg er førstegangs :roll:

Godt å høre at jeg ikke er helt sprø som tror at jeg kjenner noe! Og hvor har de forresten den statistikken fra når folk kjenner det? Det må jo være fra gravide damer som har rapportert? :klø: Og skal de tro mer på dem som er grunnlag for statistikken enn meg? Har de noen ekstra kvalifikasjoner som gjør dem til eksperter på å kjenne tidlige bevegelser? :fnise:

:hoppe: for hjertelyd og liv i magen og alt sammen!! :strix:

Lenge siden jeg har vært her nå gitt.. :sjenert: Litt treg til å komme meg rundt i bøkene for tida..

Godt å se det står bra til hvertfall!! :tommelsmil:

Skriver også lite for tida, både i min egen og andres bøker. Men leser litt innimellom da.

:klemmer:

Så spennende med bobling! Det var det jeg og syntes før jeg ble sikker. Eller kanskje mest romling på en måte :)

Jeg tipper gutt forresten :)

Notert!

snart 15 uker :dåne: Det går jo fort hos deg også ;)

Jeg tipper på at du her en liten :babygutt: i magen :jepp:

:hoppe: for 15 uker i dag! Gutt er notert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha to vennepar med barn på grilling her i dag, og har masse som må ordnes før de kommer om bare noen timer... Men måtte bare ta meg en liten pause etter handling. Utrolig hvor fort sliten jeg blir, hvertfall når det blir litt gåing...

Nei, må vel sette i gang med matlaging og støvsuging så får mannen skru sammen de nye hagemøblene og gjøre klar grillen som ikke har vært brukt på flere år... :sjenert:

Endret av Klematis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes koselig ut med venner på grilling da! :) Håper du koste deg!

Så får du ha en fortsatt fin søndag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:hoppe: for 15 uker.

:hoppe: litt mer! :)

15 uker!! :strix:

Håper du har en fin helg! :klemmer:

Har hatt en super helg! Håper din var like fin! :klemmer:

Hørtes koselig ut med venner på grilling da! :) Håper du koste deg!

Så får du ha en fortsatt fin søndag :klem:

Det var kjempekos med grilling. Utrolig heldige med været var vi også. De eneste få timene med sol de siste dagene kom akkurat da vi grilla! :)

Og så har vi hatt besøk av to skjønne jenter på et halvt og ett år :rødme: Helt uvirkelig å tenke på at om noen måneder har vi vår egen lille baby i hus. :sjokkert:

Fikk forresten vite at hun ene som var her ventet nr. to og har termin en snau måned etter meg! Blir kjekt å ha noen jeg kjenner som er i permisjon samtidig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh, skikkelig fæl hodepine i dag... Er redd det er migrene :tristbla: Mor ble kjempeplaget med migrene da hun var gravid med meg og er ganske hardt rammet fremdeles... Håper ikke jeg arver det :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Håper det gir seg.. :troest: Migrene er noe herk.. Har det ikke selv, men flere rundt meg har, og det ser ikke godt ut.. :riste:

God bedring! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh, skikkelig fæl hodepine i dag... Er redd det er migrene :tristbla: Mor ble kjempeplaget med migrene da hun var gravid med meg og er ganske hardt rammet fremdeles... Håper ikke jeg arver det :forvirret:

Håper det ikke er migrene! Hadde noen runder med kraftig hodepine rundt uke 12-15, men det forsvant like plutslig som det kom. Syns jeg leste et sted at det var vanlig å få hodepine i den tida, men husker ikke hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...